Loading...
nl

foto

melissa1983
melissa1983 mei 16 '11
Zouden jullie mijn foto willen lezen?
Bedankt alvast
Delen:
melissa1983
melissa1983 mei 17 '11
oei. foto is erg groot zie ik, is dat een probleem?

liefs melissa
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 19 '11
Ik zie in deze foto een heel lief meisje die ook graag liefde uitstraalt naar anderen mensen. Ik krijg wel het gevoel dat het je niet altijd even makkelijk gemaakt wordt door mensen in je omgeving maar ik denk ook dat je daar wel mee om kan gaan over het algemeen.,

Wat ik ook een beetje voel is dat je soms last van ups and downs en dan vooral op emotioneel gebied soms kan je heel erg verdrietig zijn?

Mis je ook iemand? ik krijg heel sterk het gevoel van een gemis.

Ik denk dat je een hele vrolijke meid bent met heel veel energie en kracht in je. soms weet je nog niet helemaal waar je die kracht moet vinden maar hij is er wel hoor.

Geef niet op en probeer die liefdevolle energie uit te stralen (ook weer niet te lief natuurlijk anders gaan mensen er misbruik van maken :p)

Moon
melissa1983
melissa1983 mei 19 '11
hallo moon

het klopt wat je schrijft.

Ik mis inderdaad iemand. Mijn ex vriend. Ik heb het enkele weken geleden uitgemaakt. De reden is dat ik nog een kindje wil en hij niet. Hij heeft al 4 kinderen. Dus begrijpelijk van zijn kant, maar ik heb er maar 1, dus ik vind het van mijn kant ook heel begrijpelijk. Dat is een moeilijke situatie dus en over het algemeen sta ik achter mijn keuze, maar soms is het ook erg moeilijk want hij is echt n schatje. . .

Kan het gemis ook duiden op een kindje? Ik vind het namelijk echt verschrikkelijk dat ik maar 1 kindje heb en ik wil al jaren een tweede, maar dat is er helaas nog niet van gekomen..

Die ups en downs hangen dus met dat beide samen. Dus ook dat klopt.

Ik ben inderdaad een vrolijke meid en probeer mijn pijn en verdriet vaak te verbergen voor de buitenwereld . . .

Energie en kracht heb ik ook, dat heb ik vaak genoeg bewezen. Alleen is het inderdaag soms moeilijk om die kracht te kunnen vinden.

Dankjewel moon. Het klopt als een bus!!!

liefs melissa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki