Loading...
nl

Skye - Godinnen orakelkaarten

Skye
Skye mei 16 '11
Hallo lieve forumleden,

Graag wil ik ook hier mij gaan inzetten voor anderen door middel van mijn gaven. Daarom wil ik ook kaarten gaan leggen voor degenen die dit willen. Ik heb verschillende decks. Zo heb ik engelenkaarten, gidskaarten, wonderkaarten, godinnenkaarten, het lenormand en tarotkaarten. Maar wil graag beginnen de mooie godinnenkaarten te leggen gemaakt door Doreen Virtue.

Liefs,

Skye
Delen:
goudsbloem
goudsbloem mei 16 '11
lieve sky,

ik zou graag van je de goddinen kaartlegging willen
heb je nog iets van me nodig om de legging te doen? als je mijn foto wil kun je die vinden bij het onderwerp laat je fotolezen <wie wil mijn fotolezen> onder ****...! ik hoor het nog wel van je!

liefs Goudsbloem
juniors mom
juniors mom mei 16 '11
hoi skye,

zou je voor mij ook een kaartje willen leggen?
moet er een specifieke vraag bij zijn?
xxx kelly
Skye
Skye mei 16 '11
Hoi Susanne, hier 3 godinnen kaarten voor jou:

Butterfly maagd
Transformatie

"Er vindt op dit moment een enorme verandering plaats, deze zal een grote zegen voor je zijn."

"Terwijl je midden in deze periode van verandering zit, is het heel natuurlijk dat je je afvraagt of je toekomst wel veilig is. Dan ben ik er om je duidelijk te maken dat ook jij deel uitmaakt van de natuurlijk cycli van geboorte, dood en wedergeboorte. Als je verlangt naar nieuwe dingen in jezelf en in je leven, moet je eerst oude dingen in je leven loslaten en laten gaan! Deze veranderingen zou je moeten vieren, nier er bang voor zijn! Omarm van harte alle lessen die je van de oude dingen hebt geleerd, en laat ze dan los, laat ze gaan! Geef je over aan het enthousiasme voor het nieuwe, voor de geschenken die je gegeven worden en laat het wonder daarvan je verrassen, en geniet ervan."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Wees niet bezorgd over de dingen die voorbij zijn, want zij bereiden de weg voor het nieuwe.
- Door deze verandering zij je gebeden verhoord.
- Laat het oude los.
- Wees niet bezorgd over deze veranderingen.
- Het komt echt allemaal in orde.

Ixchel
Medicijnvrouw

"Je bent een kanaal voor goddelijke genezende kracht."

"Gezaghebbende macht hebben is niet hetzelfde als deze opeisen. Opeisen is iets kinderlijks, het gebeurt vaak in een slechte bui of een driftbui, en vaak met de angst dat het gevraagde geweigerd zal worden. Echt gezag is gebaseerd op het zekere en blijvende weten, dat jij deel bent van de gratie en de wijsheid van de Grote Spirit. Jij bent de lichtende staf die de macht kan overdragen. Maak contact met deze macht eenvoudig door de onwrikbare helderheid van je denken. Aarzel geen moment om helder en duidelijk te besluiten dat je een kanaal wilt zijn voor die macht, die power, die je altijd al in je hebt. Maak contact met de nog grotere bron, en laat die je natuurlijke power nog versteken. Op deze manier ben je een betrouwbare band met de Oneindige. Met andere woorden: alles is Spirit, alles is Geest: in je, rondom je, door je, en naar degene toe die je helpt.

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Je bent een healer, een genezer.
- Deze situatie of deze dierbare is genezen.
- Erken en honoreer je helende kennis en kwaliteiten.
- Leer meer over healen, genezen.
- Begin je eigen praktijk, of ga ermee door.

Maat
Rechtvaardigheid

"De situatie zal eerlijk en juist worden behandeld."

"Laat me je een andere definitie van rechtvaardigheid suggereren: rechtvaardigheid vindt plaats als elke betrokken partij de persoonlijke agenda opgeeft ten behoeve van het grote goed van de hele groep. Dit vraagt vertrouwen in de wijsheid van het geheel. Bij discussies gaan mensen vaak in de aanval of de verdediging en dat vind vaak zijn wortel in de vrees dat je niet zult krijgen waar je recht op hebt. Maar aanvallend discussiëren versterkt de gekwetstheid en de pijn die vaak juist de oorzaak zijn van de discussie. Waarom laat je je gehechtheid aan een bepaalde uitkomst niet los, en richt je in plaats daarvan je wil en je intentie niet op het oplossen van de onenigheid? Houd de visie vast van een vredige uitkomst, en laat alle stukjes in harmonie op hun plaats vallen.

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Een discussie zal in harmonie eindigen.
- Je wordt eerlijk behandeld.
- Denk aan ieders behoeften als je onderhandelt.
- Laat schuldgevoelens en schaamte los, want deze gevoelens kunnen een magneet zijn voor aanvallen en straf.
Skye
Skye mei 16 '11
Origineel bericht van: juniors mom
hoi skye,

zou je voor mij ook een kaartje willen leggen?
moet er een specifieke vraag bij zijn?
xxx kelly


Dat moet niet perse, dat mag. Ik heb voor jou ook 3 godinnen kaarten getroken. Ishtar, Maeve en Kali. Als je nog een specifieke vraag hebt hoor ik het wel.

Ishtar
Grenzen

"Houd genoeg van jezelf om nee te zeggen als anderen jouw tijd en energie opeisen."

"Een oprecht verlangen om dienstbaar te zijn is prachtig. Er is echter een verschil tussen iets geven van jezelf en jezelf geven. Als je je moe voelt, of schuldig of wrokkig als je andere mensen helpt, dan help je hen iet echt, toch? Je brengt dan vervuilende energie in die relatie, en daar heeft niemand profijt van. Doe een stap terug en bekijk de situatie opnieuw. Als je je eigen grenzen respecteert, zullen anderen die gaan herkennen en zij zullen jouw grenzen ook respecteren, en die van henzelf evenzo. Dat is een gezonde houding, en die is de moeite waard om aan anderen te leren en door te geven."

Verschillende betekenissen van de kaart:

- Je geeft teveel van jezelf.
- Wordt assertiever.
- Doe geen dingen uit schuldgevoel of verplichting.

Maeve
Cycli en ritmes

"Respecteer de cycli van je lichaam, je energie en je gevoelens."

"Alles in het leven heeft zijn cyclus: de maan, de sterren en het hele universum. Het leven ademt in, en het ademt ook weer uit. Waarom zou jij dus verbaasd zijn of geschokt als je merkt dat jij ook je cycli hebt? Er zijn tijden dat je je energiek voelt, klaarwakker en vitaal. Er zijn ook andere tijden; dan voel je je geïsoleerd en verlegen. Ook je lichaam doorloopt duidelijke cycli en kent veranderingen. Vier deze ritmes en omhels ze als wezenlijk voor het levensbloed dat door je aderen stroomt!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Maak tijd vrij om tot rust te komen.
- Zet een stap om je depressiviteit of je lusteloosheid te verlichten.
- Zoek steun als je in een emotionele crisis verkeert.
- Sta jezelf toe te rouwen, tijd te nemen.
- Er heeft zich een deur geopend, en het is nodig dat je die binnengaat.

Kali
Einde en begin

"Het oude moet eerst worden losgelaten voordat het nieuwe zijn intrede kan doen."

"Ik prijs iedereen wiens hart de universele orde aanvaardt, een orde die de schijn heeft chaotisch te zijn en steeds te veranderen. In werkelijkheid is alles ontworpen en geregeld tot in het kleinste detail, en werkt alles ook perfect. De dans van het universum is een gelukkige dans, de energie ervan draait rond en rond in een continue viering van het leven zelf. Dans mee, geliefde, en geniet van de wonderlijke reis waar de verhalen van je leven worden samengeweven. Wees niet bang voor wat er uitziet als een verandering of een verlies. Het is alleen maar een energetische overgang, in interactie met jou en je dierbaren. Omarm het, als een duidelijk bewijs dat leeft!
Omarm je diepste emoties als een teken dat je echt mens bent!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Blijf positief denken, want je gedachten hebben grote kracht.
- Laat het verleden los.
- Het is tijd om verder te gaan.
Emuca
Emuca mei 16 '11
Oeh leuk! Ik wil er ook graag eentje aanvragen. smileBen benieuwd en alvast bedankt! laugh
Skye
Skye mei 16 '11
Origineel bericht van: Emuca
Oeh leuk! Ik wil er ook graag eentje aanvragen. smileBen benieuwd en alvast bedankt! laugh


Leuk dat je zo enthousiast bent Emuca, hier dan ook 3 godinnenkaarten voor jou:

Moeder Maria
Verwacht een wonder

"Heb vertrouwen dat je gebeden worden gehoord en beantwoord."

"Geloof is het licht dat je pad beschijnt. Zonder geloof ziet de toekomst er angstwekkend uit. Daarom is het essentieel voor je om de stappen te zetten die nodig zijn om je geest en je hart vol te doen zijn van geloof. Geef alsjeblieft nooit de hoop op, noch voor jezelf, noch voor anderen. Houd de kaars van geloof brandende in je ziel, want dat kleine sprankje hoop kan de duisternis van de wanhoop verdrijven. Wees ook het licht dat de trieste hopeloosheid van iemand anders kan verdrijven. Want als je anderen sterker maakt, versterk je tegelijkertijd niet alleen jezelf, maar de gehele wereld."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Laat alle zorgelijke gedachten los.
- Blijf positief denken.
- Schenk aandacht aan elke goddelijke ingeving die je krijgt, en handel daarnaar.
- Blijf bidden
- Houd je bezig met spirituele genezing.

Maria Magdalena
Onvoorwaardelijke liefde

"Houd van jezelf, van anderen en van elke situatie, ongeacht de uiterlijke verschijningsvorm."

"Ik ben niet wat de meeste mensen denken. Maar ik zal me niet verdedigen, want dan zou ik me verlagen tot een niveau waar ik me niet goed meer voel. Ik ben een met het goddelijke, net als jij, en daar wil ik wonen. Het lagere niveau van menselijk gekibbel, oordeel en chaos is niet meer dan dat, een lager niveau. Ik kies er voor om mijn werk te doen vanuit een hoger bewustzijn, war soeverein de liefde regeert. Daar is het waar he meeste goed gedaan kan worden, en ik vraag jou dringend hetzelfde te doe. Overal waar je bewust aanwezig bent ben je werkelijk aanwezig. Dus richt je gedachten en je aandacht op de goede dingen die je kunt zien in mensen, en stijg daarmee uit boven alle uiterlijke verschijningsvormen, die alleen maar een buitenkant zijn."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Maak je niet druk over anderen denken of zeggen.
- Heel deze situatie met liefde.
- Stuur liefde naar degenen die je gekwetst hebben of verkeerd beoordeeld.
- Vergeef jezelf voor wat je denkt gedaan of gelaten te hebben.
- Als je eerder niet in staat was te vergeven, laat dat nu los, zodat je jezelf de kans geeft om heel te worden en verder te gaan.

Sige
Stille tijd

"Neem wat tijd voor jezelf, in stilte, om tot rust te komen, te mediteren en na te denken."

"Ssssst, lief mens. Laat je geest tot rust komen. Adem rustig, en laat alle woorden, alle zorgen, al je plannen voor wat ze zijn. Ga naar die plek van diepe stilte in jezelf, naar de plek van vrede, waar de wereld niet bij kan komen. Het is nu tijd om je in de stilte terug te trekken, en enige tijd alleen te zijn. Ik zal je heel graag helpen om jezelf weer te verjongen en weer in evenwicht te brengen. Probeer nu geen besluiten te nemen. Laat je geest alleen maar rustig zijn. Je zult heel goed weten wanneer het tijd is om weer in actie te komen. Breng nu je geest alleen maar tot rust. Rust."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Neem een retraite.
- Vermijd lawaai en harde geluiden.
- Mediteer.
- Geef alle gedachten in je hoofd over aan de hemel.
- Ben je bewust dat je nu gevoeliger bent voor geluid.
Emuca
Emuca mei 16 '11
Origineel bericht van: Skye
Origineel bericht van: Emuca
Oeh leuk! Ik wil er ook graag eentje aanvragen. smileBen benieuwd en alvast bedankt! laugh


Leuk dat je zo enthousiast bent Emuca, hier dan ook 3 godinnenkaarten voor jou:

Moeder Maria
Verwacht een wonder

"Heb vertrouwen dat je gebeden worden gehoord en beantwoord."

"Geloof is het licht dat je pad beschijnt. Zonder geloof ziet de toekomst er angstwekkend uit. Daarom is het essentieel voor je om de stappen te zetten die nodig zijn om je geest en je hart vol te doen zijn van geloof. Geef alsjeblieft nooit de hoop op, noch voor jezelf, noch voor anderen. Houd de kaars van geloof brandende in je ziel, want dat kleine sprankje hoop kan de duisternis van de wanhoop verdrijven. Wees ook het licht dat de trieste hopeloosheid van iemand anders kan verdrijven. Want als je anderen sterker maakt, versterk je tegelijkertijd niet alleen jezelf, maar de gehele wereld."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Laat alle zorgelijke gedachten los.
- Blijf positief denken.
- Schenk aandacht aan elke goddelijke ingeving die je krijgt, en handel daarnaar.
- Blijf bidden
- Houd je bezig met spirituele genezing.


Wat een fijne kaart! smileBen ik helemaal mee bezig, om dat kaarsje voor mezelf en voor andere te zijn.
Quote:

Maria Magdalena
Onvoorwaardelijke liefde

"Houd van jezelf, van anderen en van elke situatie, ongeacht de uiterlijke verschijningsvorm."

"Ik ben niet wat de meeste mensen denken. Maar ik zal me niet verdedigen, want dan zou ik me verlagen tot een niveau waar ik me niet goed meer voel. Ik ben een met het goddelijke, net als jij, en daar wil ik wonen. Het lagere niveau van menselijk gekibbel, oordeel en chaos is niet meer dan dat, een lager niveau. Ik kies er voor om mijn werk te doen vanuit een hoger bewustzijn, war soeverein de liefde regeert. Daar is het waar he meeste goed gedaan kan worden, en ik vraag jou dringend hetzelfde te doe. Overal waar je bewust aanwezig bent ben je werkelijk aanwezig. Dus richt je gedachten en je aandacht op de goede dingen die je kunt zien in mensen, en stijg daarmee uit boven alle uiterlijke verschijningsvormen, die alleen maar een buitenkant zijn."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Maak je niet druk over anderen denken of zeggen.
- Heel deze situatie met liefde.
- Stuur liefde naar degenen die je gekwetst hebben of verkeerd beoordeeld.
- Vergeef jezelf voor wat je denkt gedaan of gelaten te hebben.
- Als je eerder niet in staat was te vergeven, laat dat nu los, zodat je jezelf de kans geeft om heel te worden en verder te gaan.

Is ook wel nu van toepassing... alles liefde terugsturen, want die chaos, daar koopt niemand wat voor.
Quote:

Sige
Stille tijd

"Neem wat tijd voor jezelf, in stilte, om tot rust te komen, te mediteren en na te denken."

"Ssssst, lief mens. Laat je geest tot rust komen. Adem rustig, en laat alle woorden, alle zorgen, al je plannen voor wat ze zijn. Ga naar die plek van diepe stilte in jezelf, naar de plek van vrede, waar de wereld niet bij kan komen. Het is nu tijd om je in de stilte terug te trekken, en enige tijd alleen te zijn. Ik zal je heel graag helpen om jezelf weer te verjongen en weer in evenwicht te brengen. Probeer nu geen besluiten te nemen. Laat je geest alleen maar rustig zijn. Je zult heel goed weten wanneer het tijd is om weer in actie te komen. Breng nu je geest alleen maar tot rust. Rust."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Neem een retraite.
- Vermijd lawaai en harde geluiden.
- Mediteer.
- Geef alle gedachten in je hoofd over aan de hemel.
- Ben je bewust dat je nu gevoeliger bent voor geluid.

Oh wat is het waar dat ik die stilte nodig heb om verder te kunnen met dingen. Toevallig (haha) is dit precies vandaag gebeurd bij school, waar ik eerst helemaal vast zat, maar toen ik stopte met forceren en rust nam, vond ik een antwoord. laugh

Heeel erg bedankt! Mooie lezing.
Skye
Skye mei 16 '11
Mooi Emuca, fijn dat ik dit voor je mocht doen. smile
diebrabander
diebrabander mei 16 '11
Zou je er ook 1 voor mij willen leggen?:D
Er heeft nog nooit iemand een kaart voor me gelegd dus ben benieuwd!
Skye
Skye mei 16 '11
Origineel bericht van: diebrabander
Zou je er ook 1 voor mij willen leggen?:D
Er heeft nog nooit iemand een kaart voor me gelegd dus ben benieuwd!


Diebrabander, hier drie godinnenkaarten voor jou:

Yemanya
Gouden kans

"Belangrijke deuren gaan op dit moment voor je open. Ga door die deuren."

"Net als de zee beweegt het leven zich in golven en getijden. Alles is tijd, dus als zich een kans voordoet, duik er dan onmiddellijk in. Alles wat je gedaan hebt om je hierop voor te bereiken, gaat met je mee. Aarzel je, of wacht je te lang, dan komt er absoluut een volgende kans langs, zoals het ook voortdurend eb en vloed is. Net als de oceaan is het leven rijk aan verscheidenheid en schoonheid. Geniet van het ervaren van de verschillende ritmes, en laat alle twijfel worden weggewassen."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Aarzel niet.
- Dit is het juiste om te doen.
- Je gebeden worden verhoord.
- Maak je gereed voor een grote en goede verandering.
- Vier je succes.
- Wee dat je alles hebt wat nodig is, en dat je klaar bent voor deze kans.

Brigit
Geef niet op

"Kom op voor wat jij goed en juist vindt."

"Wees op de eerste plaats helder over je intentie en bedoeling. Als je daar niet helder over bent, zal verwarring je kracht en sterkte verminderen. Wees - als een kaars in het donker - heel klaar en duidelijk over wat voor jou in de situatie acceptabel is. En vergeet niet: ik zal je leiden en beschermen. Denk ook aan het ongekend goede gevoel dat je krijgt als je voor jezelf opkomt, en als je je mond opendoet voor wat je nodig hebt, en als je je eigen diepste waarheid spreekt! Dit is het moment voor krachtig handelen, want het vuur van je kracht zal je passie geven, en die zal je voortstuwen op allerlei manieren. Zelfs als je geconfronteerd wordt met angst, kun je toch staan voor jouw idealen en jouw waarheid. Wees onwrikbaar en neem stelling. Vandaag!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Wees assertief.
- Maak je niet druk over wat anderen denken.
- Vertrouw erop dat je acties goed zullen uitwerken.
- Spreek jouw waarheid.
- Blijf bij jouw mening.
- Treed krachtig en kordaat op.

Athena
Innerlijke wijsheid

"Je weet wat je te doen hebt. Vertrouw op je innerlijke wijsheid, en ga zonder uitstel tot de juiste actie over."

"Ik ben blij dat ik je kan helpen. Het zou echter geweldig zijn als jij eerst te rade gaat bij je eigen innerlijke weten.
Want ik kan je met zekerheid zeggen dat deze situatie al is opgelost, en dat alle wijsheid van het universum voor jou toegankelijk is. Om daadwerkelijk toegang te krijgen tot deze wijsheid is het noodzakelijk dat je eerst je geest tot rust brengt. Leg al je zorgen in de handen van de liefdevolle almacht van het universum. Doe dan je ogen dicht en geef je aandacht aan de gedachten en gevoelens die in je bewustzijn komen. Je kunt mij, als je wilt, om een teken vragen dat je je innerlijke wijsheid correct hebt gehoord. Heb vertrouwen. Ik verzeker je dat je het hebt gehoord, en dat dat antwoord heel goed nieuws is voor jou en je dierbaren."

Verschillende betekenissen van deze kaart die van toepassing zijn op jou:

- Stel niet langer uit.
- Geef je power niet langer weg aan anderen.
- Vertrouw op je zuiver gevoelsmatige reactie.
- Bekritiseer jezelf niet achteraf.
- Schenk aandacht aan telkens terugkerende ideeën, en doe daar iets mee.
Esther
Esther mei 16 '11
Hey Sky.....

Zou je voor mij ook eens kaarten willen leggen?
Komen vaak mooie dingen uit...
Ben benieuwd.

grtz Esther
Skye
Skye mei 16 '11
Origineel bericht van: Esther
Hey Sky.....

Zou je voor mij ook eens kaarten willen leggen?
Komen vaak mooie dingen uit...
Ben benieuwd.

grtz Esther


Hoi Esther. Ja deze kaarten zijn heel erg mooi. Mooi, duidelijke en goede boodschappen van deze sterk liefdevolle wezens die ons willen helpen.
Hier de reading voor jou:

Nemetona
Gewijde ruimte

"Maak voor jezelf een altaartje, of bezoek een gewijde plek, en maak contact met de goden."

"Je gewijde ruimte is nu van binnen. Door het maken van een eigen altaartje of door het bezoeken van een gewijde plek, maak je contact met de symbolen en de energie, die al vele eeuwen de houders zijn van betekenis en gebeden. Neem dit niet luchthartig op, want deze symbolen zijn echt krachtig. Als je contact maakt met heilige symbolen, dan help je je eigen innerlijke gewijde plek een thuis te vinden in de buitenwereld. Ook kun je dan gebruik maken van de oude wijsheid en genade van de oude culturen. Verken de spiritualiteit door de heilige ymbolen en plaatsen, en laat je ziel vrolijk ronddwalen over al de verschillende wegen die er zijn, om een te worden met de hemel, met de goden, met god. Het gaat er niet om hoe je contact maakt, maar dat je het vaak genoeg doet."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Maak een altaartje in je huis.
- Maak een spirituele reis.
- Je hebt een stille plek nodig, om je terug te kunnen trekken, weg van de drukte van alledag.
- Bouw een medicijnwiel of een labyrint.
- Loop het labyrint.
- Reinig de energie in je huis met salie, gebeden, harmonische kleuren, onder aanroepen van de aartsengel Michael of gebruik een andere reinigingsmethode.

Sarasvati
Kunst

"Breng jezelf tot expressie door een kunstzinnige activiteit."

"Je bent een grenzeloos wezen. Als het lijkt dat er beperkingen zijn in de vorm van tijd, geld of anderszins, dan komt dat alleen doordat je geest gericht is op de materiële wereld. Haal het gordijn van de materiële wereld weg voor het raam waar je uit kijkt, en je zult jezelf ervaren als zonder grenzen. Muziek is van wezenlijke waarde voor de expressie van niet materiële idealen en energie. Muziek kleurt onze omgeving met de uitstraling van de hoogste trillingsgebieden. Muziek doet ons alle begrenzingen van ons denken en ons bestaan achter ons laten. Omring jezelf met muziek, laat dat je creatieve denken stimuleren, en nieuwe ideeën tot bloei komen. Laat je gaan met de muziek, en geef jezelf de vrijheid om te investeren en te experimenteren met het concreet maken van je creatieve ideeën. Geniet van het grenzeloos zijn!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Ga musiceren, zingen, dansen, tekenen, schilderen, schijven of doe iets anders creatiefs.
- Ga weer studeren, of verander van werk, naar een baan die je creatieve vrijheid biedt.
- Ga een creatieve cursus doen.
- Investeer in een kunstzinnige hobby.
- Houd eens een dagboek bij van je creatieve ideeën.
- Ga bij een schrijvers, of een andere creatieve club.

Artemis
Bewaker

"Jij en je geliefden zijn veilig en staan onder geestelijke bescherming."

"Je hebt, net als ik, een heilige missie om licht en liefde te verspreiden. Dit is echter niet iets dat je kunt doen vanuit een gevoel van spanning of bezorgdheid. Nee, het is een vreugdevol hart en een lichte lach, die je power in beweging brengen. Waarom zou er enige spanning zijn in
je geest of in je systeem, tenzij je zou geloven dat je op de een of andere manier niet veilig bent? En hoe zou je niet veilig kunnen zijn als je de spirituele krijgers hebt aangeroepen om over je te waken? Je gebeden hebben de zuivere bescherming van de hemel in werking gezet. Laat dus alle zorgen en bezorgdheid varen, en concentreer je in plaats daarvan op je heilige missie."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- De engelen waken over jou en je verwanten.
- Je toekomst is veilig en zeker.
- Aan al je behoeften wordt voldaan en dat zal altijd zo zij.
- Het ergste ligt nu achter je.
Esther
Esther mei 16 '11
Origineel bericht van: Skye
Origineel bericht van: Esther
Hey Sky.....

Zou je voor mij ook eens kaarten willen leggen?
Komen vaak mooie dingen uit...
Ben benieuwd.

grtz Esther


Hoi Esther. Ja deze kaarten zijn heel erg mooi. Mooi, duidelijke en goede boodschappen van deze sterk liefdevolle wezens die ons willen helpen.
Hier de reading voor jou:

Nemetona
Gewijde ruimte

"Maak voor jezelf een altaartje, of bezoek een gewijde plek, en maak contact met de goden."

"Je gewijde ruimte is nu van binnen. Door het maken van een eigen altaartje of door het bezoeken van een gewijde plek, maak je contact met de symbolen en de energie, die al vele eeuwen de houders zijn van betekenis en gebeden. Neem dit niet luchthartig op, want deze symbolen zijn echt krachtig. Als je contact maakt met heilige symbolen, dan help je je eigen innerlijke gewijde plek een thuis te vinden in de buitenwereld. Ook kun je dan gebruik maken van de oude wijsheid en genade van de oude culturen. Verken de spiritualiteit door de heilige ymbolen en plaatsen, en laat je ziel vrolijk ronddwalen over al de verschillende wegen die er zijn, om een te worden met de hemel, met de goden, met god. Het gaat er niet om hoe je contact maakt, maar dat je het vaak genoeg doet."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Maak een altaartje in je huis. Ik heb al een altaartje in de kamer staan.... brand altijd een kaars en staan fotos van overleden dierbaren en mooie engelen op.....is dan ook echt mijn plekje in huis..- Maak een spirituele reis. Ik ga binnekort de cursus reiki 1 doen.... is misschien ook wel een spirituele reis.. voor mij wel.... het begin van iets nieuws...- Je hebt een stille plek nodig, om je terug te kunnen trekken, weg van de drukte van alledag.
- Bouw een medicijnwiel of een labyrint.
- Loop het labyrint.
- Reinig de energie in je huis met salie, gebeden, harmonische kleuren, onder aanroepen van de aartsengel Michael of gebruik een andere reinigingsmethode. Ik bid elke dag... en door mijn altaartje heb ik t gevoel dat t altijd gereinigd is.. hangt een hele fijne sfeer in ons huis...
Sarasvati
Kunst

"Breng jezelf tot expressie door een kunstzinnige activiteit."

"Je bent een grenzeloos wezen. Als het lijkt dat er beperkingen zijn in de vorm van tijd, geld of anderszins, dan komt dat alleen doordat je geest gericht is op de materiële wereld. Haal het gordijn van de materiële wereld weg voor het raam waar je uit kijkt, en je zult jezelf ervaren als zonder grenzen. Muziek is van wezenlijke waarde voor de expressie van niet materiële idealen en energie. Muziek kleurt onze omgeving met de uitstraling van de hoogste trillingsgebieden. Muziek doet ons alle begrenzingen van ons denken en ons bestaan achter ons laten. Omring jezelf met muziek, laat dat je creatieve denken stimuleren, en nieuwe ideeën tot bloei komen. Laat je gaan met de muziek, en geef jezelf de vrijheid om te investeren en te experimenteren met het concreet maken van je creatieve ideeën. Geniet van het grenzeloos zijn!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Ga musiceren, zingen, dansen, tekenen, schilderen, schijven of doe iets anders creatiefs.
- Ga weer studeren, of verander van werk, naar een baan die je creatieve vrijheid biedt.
- Ga een creatieve cursus doen.
- Investeer in een kunstzinnige hobby.
- Houd eens een dagboek bij van je creatieve ideeën.
- Ga bij een schrijvers, of een andere creatieve club.
Ik ben niet echt creatief en kunstzinning... wel maak ik muziek... ik speel in een percussiegroep.... (slagwerk) en vind dit ook echt heerlijk.... is mijn uitlaatklep... schrijven doe ik ook wel vaker.... als me iets dwarszit (maar ook als ik blij ben) schrijf ik het lekker van me af.
Artemis
Bewaker

"Jij en je geliefden zijn veilig en staan onder geestelijke bescherming." vind ik fijn om te horen....."Je hebt, net als ik, een heilige missie om licht en liefde te verspreiden. Dit is echter niet iets dat je kunt doen vanuit een gevoel van spanning of bezorgdheid. Nee, het is een vreugdevol hart en een lichte lach, die je power in beweging brengen. Waarom zou er enige spanning zijn in
je geest of in je systeem, tenzij je zou geloven dat je op de een of andere manier niet veilig bent? En hoe zou je niet veilig kunnen zijn als je de spirituele krijgers hebt aangeroepen om over je te waken? Je gebeden hebben de zuivere bescherming van de hemel in werking gezet. Laat dus alle zorgen en bezorgdheid varen, en concentreer je in plaats daarvan op je heilige missie."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- De engelen waken over jou en je verwanten. mooi.....
- Je toekomst is veilig en zeker.
- Aan al je behoeften wordt voldaan en dat zal altijd zo zij.
- Het ergste ligt nu achter je. dat is zeker fijn om te horen.... heb ik al vaker gehoord..... ik ben ziek geweest (zoals sommige mensen hier al weten).. en dan is dit heel fijn nieuws om te horen.... ik vertrouw hier ook helemaal op....

heel hartelijk bedankt dat je de kaarten voor me hebt willen trekken.... toch mooi om altijd weer bevestiging te krijgen dat ik niet meer bang hoef te zijn.....(ik wéét ook dat t goed komt.... maar t denken verstoord het wéten soms....)

Grtz Esther
Skye
Skye mei 16 '11
Mooi Esther, dan was je daar wel hard aan toe, die bevestiging. Je zit op de goede weg, dat is ook wat de kaarten onder andere willen zeggen. Je bent veilig, blijf op de goede weg en laat je niet afleiden door negatieve gedachten of andere mensen. smile
Esther
Esther mei 16 '11
Thnx!
diebrabander
diebrabander mei 16 '11
Origineel bericht van: Skye
Origineel bericht van: diebrabander
Zou je er ook 1 voor mij willen leggen?:D
Er heeft nog nooit iemand een kaart voor me gelegd dus ben benieuwd!


Diebrabander, hier drie godinnenkaarten voor jou:

Yemanya
Gouden kans

"Belangrijke deuren gaan op dit moment voor je open. Ga door die deuren."

"Net als de zee beweegt het leven zich in golven en getijden. Alles is tijd, dus als zich een kans voordoet, duik er dan onmiddellijk in. Alles wat je gedaan hebt om je hierop voor te bereiken, gaat met je mee. Aarzel je, of wacht je te lang, dan komt er absoluut een volgende kans langs, zoals het ook voortdurend eb en vloed is. Net als de oceaan is het leven rijk aan verscheidenheid en schoonheid. Geniet van het ervaren van de verschillende ritmes, en laat alle twijfel worden weggewassen."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Aarzel niet.
- Dit is het juiste om te doen.
- Je gebeden worden verhoord.
- Maak je gereed voor een grote en goede verandering.
- Vier je succes.
- Wee dat je alles hebt wat nodig is, en dat je klaar bent voor deze kans.

Haha dat is grappig, hier had ik pas een droom over en in die droom kwam het er eigenlijk op neer dat ik een (nieuwe) kans kreeg voor iets (die ik eerst al had moeten pakken)

Brigit
Geef niet op

"Kom op voor wat jij goed en juist vindt."

"Wees op de eerste plaats helder over je intentie en bedoeling. Als je daar niet helder over bent, zal verwarring je kracht en sterkte verminderen. Wees - als een kaars in het donker - heel klaar en duidelijk over wat voor jou in de situatie acceptabel is. En vergeet niet: ik zal je leiden en beschermen. Denk ook aan het ongekend goede gevoel dat je krijgt als je voor jezelf opkomt, en als je je mond opendoet voor wat je nodig hebt, en als je je eigen diepste waarheid spreekt! Dit is het moment voor krachtig handelen, want het vuur van je kracht zal je passie geven, en die zal je voortstuwen op allerlei manieren. Zelfs als je geconfronteerd wordt met angst, kun je toch staan voor jouw idealen en jouw waarheid. Wees onwrikbaar en neem stelling. Vandaag!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Wees assertief.
- Maak je niet druk over wat anderen denken.
- Vertrouw erop dat je acties goed zullen uitwerken.
- Spreek jouw waarheid.
- Blijf bij jouw mening.
- Treed krachtig en kordaat op.

Dit ben ik sinds pas aan het toepassen, dus ook dit is waar en een waardevol advies laugh

Athena
Innerlijke wijsheid

"Je weet wat je te doen hebt. Vertrouw op je innerlijke wijsheid, en ga zonder uitstel tot de juiste actie over."

"Ik ben blij dat ik je kan helpen. Het zou echter geweldig zijn als jij eerst te rade gaat bij je eigen innerlijke weten.
Want ik kan je met zekerheid zeggen dat deze situatie al is opgelost, en dat alle wijsheid van het universum voor jou toegankelijk is. Om daadwerkelijk toegang te krijgen tot deze wijsheid is het noodzakelijk dat je eerst je geest tot rust brengt. Leg al je zorgen in de handen van de liefdevolle almacht van het universum. Doe dan je ogen dicht en geef je aandacht aan de gedachten en gevoelens die in je bewustzijn komen. Je kunt mij, als je wilt, om een teken vragen dat je je innerlijke wijsheid correct hebt gehoord. Heb vertrouwen. Ik verzeker je dat je het hebt gehoord, en dat dat antwoord heel goed nieuws is voor jou en je dierbaren."

Verschillende betekenissen van deze kaart die van toepassing zijn op jou:

- Stel niet langer uit.
- Geef je power niet langer weg aan anderen.
- Vertrouw op je zuiver gevoelsmatige reactie.
- Bekritiseer jezelf niet achteraf.
- Schenk aandacht aan telkens terugkerende ideeën, en doe daar iets mee.


Ook ben ik sinds pas veel aan het nadenken over het leven en spirituele ideeen, en bezig om meer te vertrouwen op mijn intuitie. Alleen weet ik niet precies met wat ze bedoelt met: Je weet wat je te doen hebt.


Skye, heel erg bedankt voor deze kaartlegging, veel van de dingen uit de kaarten ben ik van overtuigd dat het over mij gaat en waar is. Zoals ik in de vetgedrukte reacties ookal zei, bevestigen deze kaarten mijn bezigheden en dromen. Heel erg bedankt!

Ps: Wat zijn dit precies voor kaarten en godinnen?

Groetjes willem
Skye
Skye mei 16 '11
Dit zijn orakelkaarten gemaakt door Doreen Virtue. Je hebt verschillende soorten kaarten, waaronder zigeuner waarzegkaarten, Tarot, Lenormand bv en zo ook orakelkaarten. Orakelkaarten werken net als elk ander orakel, je stelt een vraag of trekt gewoon algemeen (je krijgt altijd kaarten met betrekking op je situatie dus erg veel maakt het niet uit naar mijn idee, tenzij je iets heel anders wil weten wink)

De orakelkaarten bevatten een gechannelde boodschap, in dit geval van godinnen. Er is gechanneld met godinnen van verschillende culturen en zo is ook dit orakel tot stand gekomen. Daarnaast heb ik engelenkaarten en gidskaarten, waarbij gechanneld is geweest met diverse engelen, gidsen, natuurgeesten etc.

Ik weet niet precies wat je bedoeld met welke godinnen maar ik kan de tekst die iets meer verteld over die godinnen op de kaarten die je hebt gekregen je wel geven als je dat bedoeld.
admin
admin mei 16 '11
Hi Skye, zou jij voor mij ook kaartjes willen leggen? Ik ben zo benieuwd waar ik momenteel sta in het leven. Nieuwsgierig naar mijn eigen voortgang! Alvast heel hartelijk dank smile
Skye
Skye mei 16 '11
Hoi Justlove, ook hier voor jou 3 godinnenkaarten:

Ostara
Vruchtbaarheid

"Het is nu de juiste tijd voor je om een nieuw project op te zetten, een nieuw idee te lanceren, en nieuwe voorwaarden te scheppen."

"Het is elke keer lente als het licht helderder wordt in je geest en in je hele systeem. Als je je donker voelt, of zwaar of depressief, dan kun je dat verlichten door positieve intenties, gezonde voeding, en door alles wat je gevoelens van liefde wekt. Omring jezelf met mooie bloemen, draag heldere kleuren, en doe de gordijnen open om het natuurlijke daglicht binnen te laten. Je kunt van binnen voor jezelf een zonniger perspectief schilderen, wat dan weer uitzicht biedt op allerlei mogelijkheden, want soort zoekt soort. Voel hoe je meer energie krijgt en je sterker voelt als je je van binnen en van buiten wat meer opdoft. Maak dan gebruik van deze grotere energie door het opzetten van een nieuw project, dat je hart echt doet bonzen van enthousiasme!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Deze kaart kan een zwangerschap aanduiden.
- Er zullen positieve ontwikkelingen zijn rond zwanger worden, of adoptie of voogdijschap.
- Je verlangen zal in de lente tot volle wasdom komen.
- Er zal een oplossing zijn voor iets ouds.
- Je nieuwe plan voor een onderneming zal succes hebben.
- Het is nu het juiste moment om veranderingen aan te brengen in je leven.

Isis
Vorig leven

"Deze situatie heeft ook betrekking op herinneringen uit een vorig leven."

"Je wortels in deze wereld zijn sterk en diep, sommige van die wortels houden je vast in de voorbije herinneringen aan een ver verleden. Deze wortels houden je in feite zo sterk vast, dat je niet in staat bent verder te gaan. Ik heb je aandacht al eerder gevestigd op deze situatie, zodat je de wortels van de voorbije herinneringen uit de grond kan trekken. Misschien heb je sommige van die herinneringen diep begraven, om jezelf te beschermen tegen de psychische pijn of problemen, zodat je je die nar momenten niet herinnerde toen het leven je tot het uiterste op de proef stelde. Laat deze lessen nu helder tot je doordringen, sterke tovervrouw, en ga verder in het vertrouwen dat oude wijsheid je reisgenoot is."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Ga terug naar een vorig leven, om inzicht en een antwoord te vinden.
- Oude angsten uit een vorig leven komen nu naar de oppervlakte.
- De persoon over wie je nu een vraag hebt, heb je gekend in een vorig leven.
- Je huidige situatie heeft te maken met iets uit je jeugd.

Isolde
Onsterfelijke liefde

"De liefde die je samen hebt gedeeld is eeuwig, ongeacht de omstandigheden in de situatie."

"Als het gaat over zaken van het hart, dan vind je hier hulp. Het is allemaal om je heen, en in je. Misschien is je innerlijke wijsheid wat erg stil op dit moment
vanwege pijn die je voelt. Maar wees ervan verzekerd dat er een genezingsproces gaande is, en dat dat snel en efficiënt is. Je bent van binnen uit aan het genezen. Op de eerste plaats moet je hart genezen van zijn verdriet, eenzaamheid en gevoelens van verraden. Dat kan enige tijd duren, dus heb geduld met jezelf. Behandel jezelf zoals je een noodlijdend iemand zou behandelen: met voorzichtigheid, vriendelijkheid en tederheid. En neem jezelf dan eens naar buiten; niet plompverloren maar voor een wandeling in een park, in de bossen, plaatsen die je echt een lichtere kijk op de zaak kunnen geven. Natuur is namelijk de grote heelmeester! Daarom ben ik ook graag en vaak tussen de bloemen en de bomen. Ze zijn aan de buitenkant misschien heel stil, maar ze praten graag met je, als je eenvoudigweg hun magische manier van converseren inademt en in je opneemt. Breng tijd door in het bos temidden van de bomen - en ook temidden van planten en dieren - en je zult weer voet aan de grond krijgen op deze aarde. Je gevoel voor spirit komt weer tot leven, en ook je verlangen om je weer onder de levenden te begeven. Ik beloof je dat je hart zich weer zal herstellen en dat je ook anderen zult helpen langs deze weg."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Je overleden geliefde is gelukkig, en stuurt je liefde.
- De liefde die jij uitstraalt in de wereld is een belangrijk stuk van de goddelijke bedoeling van je leven.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki