Loading...
nl

iemand mijn foto lezen ?... twist

Twister
Twister mei 15 '11


Zou iemand mijn foto willen lezen :
Mocht de lezing te prive worden ,
graag dan via een berichtje van hier
Suc6
Graag zou ik ook willen weten hoe het bij mij zit
in spirituweel gebied ?

groetjes twister
Delen:
Twister
Twister mei 15 '11
iemand ?
Skye
Skye mei 16 '11
Hoi Twister, hier mijn foto reading voor jou:

Ik zie iemand die altijd meer van anderen heeft gehouden dan zichzelf. Anderen hebben tevens ook voorrang bij jou. Je luistert liever naar iemand anders zijn verhaal of probleem dan dat je zelf je hart lucht bij die persoon want je staat (te) graag voor ze klaar. Vroeger erg onzeker over uiterlijk, soms nog steeds. Je bent een echt natuurmens en voelt je daarin overal thuis, als er maar geen enge of beter gezegd gevaarlijke beesten zitten. Dan met name klein die je maar moeilijk tegen houdt. Je hebt een bepaalde connectie met de natuur. Het heeft een zeer positief effect op je, meer dan bij andere mensen en je wordt er ontzettend rustig, vredig maar ook vrolijk van. Het geeft je hernieuwde energie. Dus als je er nog niet vaak genoeg bent, zeker doen.

Je bent een dierenvriend en ook met hen heb je een bepaalde connectie. Jij houdt niet alleen van dieren, dieren houden ook enorm veel van jou. Dat is een groot verschil tussen veel dierenliefhebbers.

Je bent lief, zorgzaam en je neemt niet alles zomaar aan. Bij de een heb je nu eenmaal meer vertrouwen dan de ander, maar je bent sowieso niet het type om klakkeloos alles te geloven en/of aan te nemen. Sommige mensen vatten dit op als koppig of achterdocht maar dat moet je lekker van je afschudden. Jij bent geen kuddedier die achter de rest aan loopt en dat is juist goed. Je maakt namelijk je eigen leven.

Bij jou krijg ik Psychometrie, Gidscontact en Heldervoelend en horend door. Jij kan naar aanleiding van een voorwerp veel voelen en vertellen. Heldervoelend en horend. Ook is sterk gidscontact iets wat bij je hoort. Je hebt al een aantal levens sterk contact met je gids en in de komende periode staat er sterk gidscontact op je te wachten, nauwe band met je gids.

Ik zie je op een topje van een berg staan wachten. Wachten tot iemand met je naar beneden springt. Hoewel je niet iemand bent die achter de rest aanloopt heb je af en toe wel een begeleidende hand nodig, die ook samen met jou in de diepte kan springen.

Om jou heen zie ik de aurakleuren Lila, zilver en goud.

Lila: De kleur van mystiek, magie en diepzinnigheid. Jij bent tolerant en wilt graag dat anderen dit ook zijn tegenover elkaar. Maar ook dat ze goed duidelijk maken wat ze met iets bedoelen. Anders kan je nog zo tolerant zijn als je wilt, maar wordt het iets -te-. Jij wilt graag harmonie scheppen. Je bent sfeergevoelig. Dit soort mensen komen een ruimte binnen en voelen direct hoe de sfeer is.

Zilver: Je bent een levendig en veelzijdig mens. Je houdt van het leven en wilt er alles uithalen wat er in zit en daarom houd je ook alle opties open die je krijgt en weeg je af.

Goud: Staat voor het idealistisch denken en een hogere trap van wijsheid. Jij bent zeker iemand die ze allemaal op een rijtje heeft en het gaat ook veel, veel verder dan dat. Je denkt ook op een andere manier die veel mensen nog niet doorgronden en/of begrijpen. Je stelt jezelf idealen en houdt van uitdagingen. Alles eruit halen wat er in je zit, maar pas hiermee op dat je niet de lat te hoog legt.
Twister
Twister mei 16 '11
Dit klopt zeer goed .
wauw smile
ben zeker met dieren bezig
en ik denk dat communicatie met dieren
helderhorend is ?
En Heldervoelend heb nu nog maar beetje .
en leuk dat de aura er bij vertelt word
dit echt heel leuk vind ik
Heel erg bedankt skye
Skye
Skye mei 16 '11
Origineel bericht van: Twister
Dit klopt zeer goed .
wauw smile
ben zeker met dieren bezig
en ik denk dat communicatie met dieren
helderhorend is ?
En Heldervoelend heb nu nog maar beetje .
en leuk dat de aura er bij vertelt word
dit echt heel leuk vind ik
Heel erg bedankt skye


Fijn dat je er wat aan hebt Twister.

Communicatie met dieren valt zowel onder Helderhorend als Telepathie. Leuk dat je ermee werkt!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki