Loading...
nl

steeds dezelfde droom

juniors mom
juniors mom mei 14 '11
ik heb al enkele jaren telkens dezefde droom, ik heb het boek dromen gekocht en hier gelezen dat ik alles moet opschrijven wat ik zag dat elk detail belangrijk is, nu is het rare als ik het schrift naast me op mijn nachtkastje liggen heb droom ik hem niet meer!
van zodra ik het weghaal heb ik het enige tijd later weer.

ik heb de droom al heel lang en omdat hij telkens terug kwam ging ik het boek kopen en ik kwam op een antwoord maar,

mijn droom: ik wandel op straat (totaal niets anders te zien) maar ik kom precies niet vooruit! het is net of de wind zo hard waaid dat ik niet vooruit graak, soms ook het gevoel het een film is die heeeel traag word afgespeeld (zo voelt het achteraf)
ik heb altijd gedacht van, ik ga niet vooruit in het leven, ik kom nergens(voelde me toen ook nutteloos) maar nu ik wel verder kom in het leven heb ik die droom nog steeds!

ik zie dat ik op straat wandel maar toch een witte achtergrond, dus geen huizen, geen auto's, enkel het voetpad en de baan!

kunnen jullie mij helpen?
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 15 '11
Hoi juniors mom...

de droom is best wel duidelijk, denk ik.
de straat waarin je loopt symboliseerd jou levensweg
waarin je letterlijk wordt duidelijk gemaakt, dat je niet vooruit gaat.
of in ieder geval met veel moeite...
het feit dat je je schriftje naast je heb liggen, om de droom om te kunnen schrijven, betekend: vooruitgang
dus dan droom je het niet meer...
ik denk ook dat je, nu je lid bent geworden van Merudi, deze droom niet meer krijgt, omdat dit ook vooruitgang betekend!

misschien is het de bedoeling dat je je paranormale gave verder gaat ontwikkelen! wink
het is in ieder geval vooruitgang!
ben benieuwd of je in een nieuwe droom ook zoiets bevestigd zal krijgen

liefs moonflowertje tongue
juniors mom
juniors mom mei 15 '11
ja als je er zo over nadenkt heb je wel gelijk,
ik ben erg geintreseerd in het paranormale, ik heb tarot kaarten (al kan ik er niet altijd even goed aan uit maar ik denk dat ik niet de geschikte persoon ben om bij mezelf de kaarten te leggen)


ik hoop dat er een droom zal komen met de bevestiging,
heb altijd veel intresse in het paranormale en heb mijn pendel en mijn kaarten al een aantal jaar in huis maar nooit iets mee gedaan eigenlijk tot over een paar maand en heb er meer en meer zin in eigenlijk
Groene_heks
Groene_heks mei 15 '11
Hoi JM, ik leg ook tarotkaarten, ik heb geleerd dat het soms veel beter is om ze door een ander te laten leggen.
Voor jezelf leggen en/of pendelen werkt niet zo goed, maar voor anderen wel, dus waarom probeer je dat niet eens?
Geeft je ook weer inzichten dus je helpt een ander en tegelijk jezelf smile
juniors mom
juniors mom mei 15 '11
ik voel me er nog een beetje onzeker over, meer bang om iets verkeerd te zeggen als ik iemand anders zijn kaarten leg, om gewoon om iets te zeggen wat helemaal de klok niet slaat snap je
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 15 '11
ik begrijp wat je bedoeld...
eigenlijk zijn de kaarten gewoon een sleutel, tot een bepaald onderwerp...

wat mij heel erg heeft geholpen is gewoon met de dwaas te beginnen (0) en dan voor jezelf opschrijven in een schrift, welk gevoel deze kaart bij je oproept, daarbij hoef je niet in het boekje te kijken, alleen naar de kaart...
schrijf gewoon alles op wat in je op komt...
(in het begin is het handig om deze kaart te nemen als persoonlijke kaart, omdat het om een jong iemand gaat, die zich van geen goed of kwaad bewust is, vol vertrouwen en iedereen is zijn vriend)
en dan ga je op reis... symbolisch dan he? het is een soort meditatie eigenlijk...dan kom je de magier(1) tegen... en schrijf je in je schriftje wat deze kaart bij jou oproept, bijvoorbeeld: een entertainer, iemand die dingen anders kan laten lijken, geheimzinnig, enz
zelf blijf je de dwaas zegmaar, zo ga je naar de volgende kaart de hogepriesteres(2)
enz
en je bent onzeker, omdat je het heel serieus neemt...
en het is ook wel serieus... alleen als je ermee begint, moet je er ook om kunnen lachen... toch?
spelende wijs leren wink
groetjes
juniors mom
juniors mom mei 15 '11
dat ga ik morgen zeker een keertje proberen, want in het boekje staat alles wel beschreven maar dat is net het tarot 'spel' het zelf interpreteren.

dat is waar ik neem het erg serieus omdat ik weet dat sommige mensen er naar gaan leven, en dat is iets dat in de mens zit en daarom heb ik zo een 'bang' van,

uiteindelijk moet je er zeker mee kunnen lachen en vooral relax mee kunnen omgaan,

maar zeker een goede raad heb er al helemaal zin in om het uit te proberen!
xxx kelly

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki