een aantal jaren geleden voelde ik ontzettend veel liefde rond mijn plexus solaris (buik), met deze liefde sprak ik (geen idee hoe dat begonnen is) alsof het een persoon was.
In 2006 liet ik deze liefde via de pc schrijven wat het mij zei,
het zei dat het god gezien had, die vroeg of ik rare problemen had.
het zei dat ik grote boeken ging schrijven (en ja heb wel schrijverstalent) en dat ik nog kinderen ging krijgen.
Maar het zei ook veel dingen die me nu enorme zorgen baren:
we gaan u omver rijden (nog het minst erge)
én: ik moet naar de heetste vuren van god!!, ik heb dat niet verdiend , gedachten van de hemel enzo.!!
Het stemmetje eindigde met: ik ben het engelenlied.
Nu ben ik doodsbang, elke dag denk ik of ik naar de hel moet of niet.
ik weet ook niet of dat wezentje het over zichzelf had, los van mij, of over mij.
Zag filmjes over bijna dood ervaringen, velen waren mooi en zalig, maar anderen waren hels afschuwelijk.
sinds 2008 ben ik dan steun gaan zoeken bij jezus christus, ook omdat ik soms letterlijk al vuur voelde (was het opgepropte kundalini, of was het hels vuur?)
dat vuur is nu beter, maar ben maar een beginneling in geloof in j-c, ook vooral omdat mijn vroegere intuities in reincarnatie enzo geloofden en dat GOD voor Iedereen goed is.
Bidden jullie voor me?
Hebben jullie verklaringen over dat stemmetje, of wat het zei?
Heb ik nog keuze of staat alles vast?
sorry moest ik anderen met dit in de war brengen of in de problemen brengen: ik wens niemand toe dezelfde zorgen te hebben als ik.
veel liefs voor allen
en het spijt me dat deze tekst negatief is.