Loading...
nl

Dromen

Acheliah
Acheliah jan 17 '07
Ik heb een vraag

Toen ik een hele poos alleen was heb ik jaren gedroomd over een landweggetje dat verlicht wordt door de maan en er sttat een jongen 100 meter bij mij vandaan voor mijn neus. Volgens mij heb ik die jongen weleens op een foto gezien bij mijn ouders maar dat weet ik niet zeker. Maar iedere keer dat ik bij hem wil komen gaat hij steeds 100 meter bij mij vandaan wat kan deze droom betekenen zelf heb ik een eigen versie maar dat laat ik nog wel weten bijvoorbaat dank

Dikke Kus en Heel Veel Goeds Dinie
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 17 '07
Het is vrij kort wat je beschrijft. Heb je nog meer details? Dus voorwerpen die je ziet, geluiden die je hoort, wat de persoon draagt etc. Dit zou kunnen helpen.
Thomas A
Thomas A jan 17 '07
Dinie hoe zie jij zelf deze droom????

Thomas
Acheliah
Acheliah jan 17 '07
nee ik zie weinig als alleen maar een blonde jongen die voor mij staat er is maanlicht en ik kan niet bij hem komen.
Ik denk dat de droom mij zegd hoe eenzaam ik mij voelde want toen ik een relatie kreeg was de droom weg. En heb ik hem niet meer gehad. Nu ik weer alleen ben is de kans groot dat hij weer terug komt maar het kan ook iemand zijn die is overleden misschien broertje van mijn vader één van die twee moet het zijn.

Dikke Kus Dinie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki