Loading...
nl

beetje eng allemaal,,,,,,

Groene_heks
Groene_heks mei 10 '11
Misschien even een nieuw topic aanmaken zodat Esther haar eigen topic kan houden, dit is haar vraag en haar verhaal.

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/forums/6/1/Over_de_site_het_forum.html
Maryssa
Maryssa mei 10 '11

@ Maryssa... Ik zet me altijd in wit licht (hebben ze me ook geleerd hier).. en dat voelt heel goed... bidden wilt ook wel helpen merk ik... maar wat is zwarte toermalijn?

Klopt bidden helpt heel goed. Zwarte toermalijn is een steensoort.

Op de site:http://www.edelstenenenmineralen.nl/toermalijn.html kun je de volgende tekst vinden over zwarte toermalijn: Aardt en beschermt tegen negatieve energie in al haar vormen: computerstraling, elektromagnetische straling, zwarte magie en vervloekingen en stress en spanningen. Hierdoor werkt de steen ontspannend, vergroot de vitaliteit en bevordert een neutrale houding en logisch rationeel denken. Lichamelijk heeft de steen een positief effect op het immuunsysteem, dyslexie, artritis en pijn
diebrabander
diebrabander mei 10 '11
Origineel bericht van: AngelClear
Ja , Maar hoe doe je dat dan om één zinnetje uit een hele tekst te quoten, zoals ik hier zo vaak op mijn brood krijg ? tongue
Wat ik trouwens niet echt kunnen vind, want dan wordt heel de boel uit zijn comtext en verband gerukt ... maar goed ... eek
Ik weet ook niet hoe ik dat moet doen Diebrabander ! Ik zit ook met die vraag. Kwestie van "Fair-play" in het ruzie maken en gekibbel hé ! winksick


Als je op quote drukt, dan krijg je de text die hij/zij heeft getypt boven je bericht met een code voor en achter. In die tekst wis je dan gwn alle zinnen behalve wat je wilt laten zien (tenminste zo doe ik het tongue
gast
gast mei 10 '11
Je kunt ook gewoon de zin die je wilt quoten kopieren en dan [quote] ervoor en [/quote.] erachter zetten (zonder het puntje).
Groene_heks
Groene_heks mei 10 '11
Kan hier niet een apart topic voor worden geopend?
gast
gast mei 10 '11
Moderator kan dat ook doen. Is er een moderator in de zaal????
Groene_heks
Groene_heks mei 10 '11
Jaaa, dan kunnen meer mensen profiteren van deze tips smile
diebrabander
diebrabander mei 10 '11
ja een apart topic met How to use Merudi hahaha
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 28 '11
dit herken ik ook heel erg

Ik had vroeger een epson printer op mijn slaapkamer en die sloeg ook vaak in het midden van de nacht plotseling aan en uit dat je echt tegen het plafond zat (ik sliep dan)

Ook heb zulke dingen met de muziek van mijn mediaplayer die kan in een keer als er een nummer speelt helemaal vast slaan net alsof de plaat blijft hangen

En soms ook met de telefoon dat hij ineens aanspringt met het geluid wat je hoort als de verbinding is verbroken

De printer heb ik niet meer tongue

de onderste 2 heb ik nog regelmatig

je bent dus niet alleen!!!!1

Moon
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 28 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
dit herken ik ook heel erg

Ik had vroeger een epson printer op mijn slaapkamer en die sloeg ook vaak in het midden van de nacht plotseling aan en uit dat je echt tegen het plafond zat (ik sliep dan)

Ook heb zulke dingen met de muziek van mijn mediaplayer die kan in een keer als er een nummer speelt helemaal vast slaan net alsof de plaat blijft hangen

En soms ook met de telefoon dat hij ineens aanspringt met het geluid wat je hoort als de verbinding is verbroken

De printer heb ik niet meer tongue

de onderste 2 heb ik nog regelmatig

je bent dus niet alleen!!!!1

Moon


sowieso ben je nooit alleen!,
wat ik denk nu ik alles een beetje doorgelezen heb is,
je bent erg ziek geweest... jij voelt je goed...
misschien kun je je voorstellen dat op de plekken waar de 'kk'
heeft gezeten... ook jou aura dunner is geworden,
gelukkig ben je sterk genoeg om ze te weren, ik bedoel daarmee, auralifters.
zoals ik ergens anders heb gelezen in dit forum...
dat je sterk genoeg bent om het te weren, heb ik uit het feit dat je lichamelijk genezen
verklaard bent! waarschijnlijk blijven deze 'auralifters'soms hangen...
zie het maar als een soort aas-gieren
heel goed dat je toch positief blijft! tenminste: ik voel op de 1 of andere manier toch bij jou een
hele positive uitstraling, en ook een sterke uitstraling...
die aura-lifter zit gewoon te balen, en gaat daarom proberen jou aandacht te trekken...

ik weet niet of je wel eens witte salie gebrandt hebt?
NiMS had daar een tijdje geleden een mooie topic over...
tenminste: het ging over een geest uit huis verjagen!?
ik durf nu niet de link te gaan pakken, want dan moet ik waarschijnlijk alles overnieuw typen...

je hoeft echt niet bang te zijn! want je hebt een sterke gids, die heeft jou er doorheen geholpen toen je ziek was...
dat bedoel ik met; je bent nooit alleen!
dat dingen ineens aan gaan, apparaten bijv. is alleen maar een teken dat het niet bij je kan komen...
en het probeerd jou aandacht te trekken!

misschien kan iemand anders een beetje uitleggen hoe het in zijn werk gaat met salie branden...
of misschien ken je wel iemand in je omgeving die op een goede manier de entiteit of wat het ook heeten mag
naar het licht te gidsen?
(kijk... ik snap wel wat er gebeurt enzo, maar heb er zelf geen ervaring mee...)
want dit is uiteindelijk, de bedoeling van de aura-lifter of entiteit...
(kan zelf het licht niet vinden, zodoende wilde het mee liften met jou wink)

heel veel suc6 ermee!
groetjes moonflowertje wink
Groene_heks
Groene_heks mei 28 '11
Er zit een wezenlijk verschil tussen een auralifter en een entiteit.
Salie helpt niet tegen auralifters helaas, maar kan heel goed helpen met entiteiten.

Witte salie kun je krijgen bij de meeste reformwinkels.
Je hebt bundeltjes en losse blaadjes.

Losse blaadjes brand je in een vuurvast schaaltje of keteltje.
De bundels kun je meerdere keren gebruiken, je dooft hem door hem in het zand te drukken.

Doe eerst alle ramen en deuren in huis dicht.
Ga dan met je rokende keteltje of bindeltje door alle kamers, laat de rook goed in alle kieren en hoeken komen, onder bed, achter kasten.
Doe dan na een half uur alles weer open en laat lekker frisse wind blazen, ik vind de geur erg lekker maar de meeste mensen vinden het erg vies, dus het beste overdag doen als er niemand thuis is.
Terwijl je de salie brand kun je steeds herhalen dat alles en iedereen die je weg wil hebben weg mag gaan, dat ze naar het licht mogen, dat ze alleen dan verder kunnen en zichzelf niet helpen door rond te hangen.

Succes smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 28 '11


http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php...html#Post117480

dat is die link...
jou situatie is ietsjes anders, maar ik vind dat NiMS het heel goed verteld heeft, zodoende link ik hem door hier naar toe...
de belangrijkste boodschap wat ik er in lees is; met respect kun je jezelf en "verdwaalde ziel" verder helpen!
groetjes wink
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 28 '11
Dus als dat soort dingen gebeuren zijn dat tekens dat die energieen niet bij je kunnen???

Moontje
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 29 '11
ze kunnen wel bij je komen...
alleen niet mee liften wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 30 '11
omdat het jou tijd nog niet is, zegmaar wink
ze kunnen het licht niet vinden, en proberen eigenlijk gewoon iemand te vinden die dichtbij het licht staat, dit zijn meestal de mensen die de 'dood' in de ogen gekeken hebben, die staan daar dicht bij! je hoort ook vaak dat 'dood'zieke mensen vaak paranormaal begaafd worden, toch?
naarmate dat je langzaam beter word, en je aura zich herstelt...
zullen auralifters weer verder zoeken naar iemand om mee te kunnen liften,
wat ik me wel afvraag hè, groene heks... is
hoe kun je tegen iemand zeggen dat diegene naar het licht moet gaan, als diegene juist dat licht niet kan vinden,
het is beter om de "auralifter", of wat het ook heten mag te wijzen waar dit licht te vinden is!? dan hoeft diegene niet meer te liften, maar kan er zelf naar toe gaan!
maar ik weet daar geen antwoord op, eerlijk gezegt!
ik bedoel: waar kun je het licht vinden?
op alle vragen die je hebt, kun je de antwoorden vinden in jezelf, maar hoe zit het als je overleden bent?
in principe ben je dan, alleen nog maar 'in jezelf'


groetjes Moonflowertje smile
Groene_heks
Groene_heks mei 30 '11
Auralifters zijn niet hetzelfde als entiteiten Moonflower smile
Die gaan niet zomaar weg helaas.
*Gewone* entiteiten moeten loslaten wat hun aan de Aarde bind, dan kunnen ze over maar waar dat licht dan is dat weet ik niet smile
Ik denk dat ze dat *gewoon* weten, in principe draagt iedereen het licht in zich dus wellicht zit het licht wel in hunzelf?
Als je overleden bent denk ik dat je juist bij alle antwoorden kan, de dingen die je bij leven je niet meer herinnerde komen dan boven smile
New Moon
New Moon mei 30 '11
Ik heb vannacht gedroomd dat ik witte salie zag liggen in een winkel en dat ik dat kocht tongue... misschien toch maar een keer aanschaffen die hap, ik woon in een huis van voor WO II en het spookt op zolder smile(heb het idee dat mijn kamer wel beschermd wordt door gidsen/goede energie,maar een schoonmaak kan geen kwaad).

The moon
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki