dit herken ik ook heel erg
Ik had vroeger een epson printer op mijn slaapkamer en die sloeg ook vaak in het midden van de nacht plotseling aan en uit dat je echt tegen het plafond zat (ik sliep dan)
Ook heb zulke dingen met de muziek van mijn mediaplayer die kan in een keer als er een nummer speelt helemaal vast slaan net alsof de plaat blijft hangen
En soms ook met de telefoon dat hij ineens aanspringt met het geluid wat je hoort als de verbinding is verbroken
De printer heb ik niet meer
de onderste 2 heb ik nog regelmatig
je bent dus niet alleen!!!!1
Moon
sowieso ben je nooit alleen!,
wat ik denk nu ik alles een beetje doorgelezen heb is,
je bent erg ziek geweest... jij voelt je goed...
misschien kun je je voorstellen dat op de plekken waar de 'kk'
heeft gezeten... ook jou aura dunner is geworden,
gelukkig ben je sterk genoeg om ze te weren, ik bedoel daarmee, auralifters.
zoals ik ergens anders heb gelezen in dit forum...
dat je sterk genoeg bent om het te weren, heb ik uit het feit dat je lichamelijk genezen
verklaard bent! waarschijnlijk blijven deze 'auralifters'soms hangen...
zie het maar als een soort aas-gieren
heel goed dat je toch positief blijft! tenminste: ik voel op de 1 of andere manier toch bij jou een
hele positive uitstraling, en ook een sterke uitstraling...
die aura-lifter zit gewoon te balen, en gaat daarom proberen jou aandacht te trekken...
ik weet niet of je wel eens witte salie gebrandt hebt?
NiMS had daar een tijdje geleden een mooie topic over...
tenminste: het ging over een geest uit huis verjagen!?
ik durf nu niet de link te gaan pakken, want dan moet ik waarschijnlijk alles overnieuw typen...
je hoeft echt niet bang te zijn! want je hebt een sterke gids, die heeft jou er doorheen geholpen toen je ziek was...
dat bedoel ik met; je bent nooit alleen!
dat dingen ineens aan gaan, apparaten bijv. is alleen maar een teken dat het niet bij je kan komen...
en het probeerd jou aandacht te trekken!
misschien kan iemand anders een beetje uitleggen hoe het in zijn werk gaat met salie branden...
of misschien ken je wel iemand in je omgeving die op een goede manier de entiteit of wat het ook heeten mag
naar het licht te gidsen?
(kijk... ik snap wel wat er gebeurt enzo, maar heb er zelf geen ervaring mee...)
want dit is uiteindelijk, de bedoeling van de aura-lifter of entiteit...
(kan zelf het licht niet vinden, zodoende wilde het mee liften met jou
)
heel veel suc6 ermee!
groetjes moonflowertje