Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

Stefanie
Stefanie jun 4 '11
JustLove,

Het is en blijft moeilijk,
maar heb geleerd om ook de positieve kanten in te zien, en niet enkel de negatieve,
ik sluit me minder op, en kom meer onder mensen, ..
waardoor ik me beter voel,,

Enkel momenten dat ik alleen ben, is het moeilijkste, begin ik te piekeren en weer de negatieve punten aan het bekijken!

Dus het licht komt wel dichterbij, maar denk dat ik geen mens dat alleen kan zijn ..

Liefs Stefanie
landa
landa jun 5 '11
lieve stefanie...ik Krijg als eerste verdriet...verdriet....verdriet....je voelt je zo eenzaam .
Waarom vindt je je niet waardig genoeg?Je bent zo mooi...al maak je je zelf het tegengestelde wijs,ik krig verdiet en gemis....maar toch zie ik dat je op de helft bent van de oplossing/acceptatie al zie je zelf dat nog niet .
Ik zie je heel ver kijken in het niets...waarbij ik het gevoel krijg dat je je leeg voelt en onbegrepen...Op dit moment voel ik dat je de ware wereld even wilt ontvluchten...om tot rust te kunnen komen.
Ik voel heel veel in een keer alsof alles geuit wil worden in een keer wat op een noodkreet lijkt achter die lach zit een intens verdriet wat lijkt of je ziel somber is op dit moment.

Sorry alles komt ineens zoveel binnen dat ik het haast niet bijhouden kan terwijl mn handen mn gedachten leest en mn vinger het bericht hier laat plaatsen wat op dit moment erg belangrijk voor je is en ik zie met grote letters BEGRIP.

Lieve stefanie ik zet dit hier neer je ben de tweede waardoor ik door een foto getrokken waardoor ik de reactie moet plaasten....ook aan jou zou ik graag willen vragen het mij niet kwalijk te nemen als je je in mijn lezing niet kan vinden....je bent pas de tweede waar ik de foto van lees doordat ik me erdoor aangetrokken voel en er een reactie bij moet plaatsten voor mn gevoel ik voel heel sterk overleden en begrip .
Ik zou je graag willen vragen of je je in mijn lezing van je foto herkent zo niet dan mijn excuses en vraag ik of je me dat wil vergeven ook ik moet leren....maar ik faal liever dan dat ik een belangrijke boodschap negeer.
In liefde licht en kracht veel liefs Lanneke
landa
landa jun 5 '11
Sorry....Ik lees net de reacties hierboven ....lieve stefanie ik heb dit hierboven uit een zuiver en eerlijk gevoel opgeschreven zonder de reacties te lezen zodat mijn gevoel en wat ik er bij zie niet beinvloed kan worden,ik zag je foto en ging deze lezen omdat je foto mij aan bleef trekken en t gevoel me er een reactie bij laat plaatsen...dit had ik bij de vorige lezing ....dit is compleet nieuw voor mezelf...Ik schrik hier zelf van want ik wil alles behalve mensen kwetsen...en mocht het over komen of ik eerst lees wat reacties zijn en dan een reading neerzet dan is dat zeer zeker niet zo mocht dit zo over zijn gekomen bij jou en de vorige foto die ik gelezen heb van een merudi lid dan mijn excuses hiervoor.
Stefanie
Stefanie jun 7 '11
Landa,,

Hoi, ik lees nu pas je reading,
en ik heb er echt geen woorden voor, ..
ik weet niet wat ik moet zeggen, het is precies of
je me tot de binnenste kern kent,
alles wat je schreef herken ik enorm, en ja, ... het
klopt dan toch ook nog allemaal!

Maar ik verschiet er een beetje van omdat dit keer
pas je tweede maal was, .. en echt chapeau,!!

Nogmaals Bedankt voor de reading, ..

Liefs Stefanie
landa
landa jun 7 '11
Ik Heb je deze boodschap uit liefde mogen geven....ik hoop echt dat je er iets me kan zodat je niet vast blijft zitten in het intens vedriet....acceptatie.....loslaten...en verder gaan ...ik blijf steeds getrokken tot je foto maar krijg ook heel veel informatie maar krijg t gevoel dat ik t nog niet opgeschreven krijg omdat je er nog niet klaar voor bent...je verdriet is zo intensen voel steeds een jonge mannelijk persoon die je iets duidelijk wil maken ....maar krijg t niet geplaatst.
T komt goed voel ik steeds.... maar stapje voor stapje....
heel veel liefde ,licht en kracht
Liefs Lanneke
Stefanie
Stefanie jun 9 '11
Lanneke,

Ik zit wel met veel dat ik zelf niet kwijt/verwerken kan,, misschien dat je datgene niet goed doorkrijg, kan dat?
Jonge mannelijk persoon(ongeveer leeftijd?),, kan ik ook niet echt plaatsen,, verdriet heeft wel te maken met een jongen van mijn leeftijd (hij is nu 20j) ..
Ik hoop gewoon dat het goed komt,, .. Hoe snel en op welke manier of stappen ik hiervoor zetten moet, maakt me niet uit,,
zolang ik maar geen dierbaren verlies door de keuze's die ik heb gemaakt en/of ga maken,, ..

Als je nog wat binnen krijgt, laat je dan hier of privé berichtje achter, deze readings zijn zo'n steun voor me, ..

Alvast bedankt!

Liefs Stefanie
landa
landa jun 9 '11
Ik zal je foto op een later tydstip nog een keer proberen te lezen....ik trek me even een paar daagjes terug omdat mn exschoonzusje is overleden....ik beloof je te proberen te helpen op een zo goed mogelijk en natuurlijk zuivere manier....
heel veel liefs lanneke
landa
landa jun 9 '11
Ik begrijp echt wat je voelt..probeer hier ff je kracht uir te halen....om ff lichamelijk en geestelijk tot rust te komen omdat t je teveel bezig houdt en je andere dingen niet ziet of beleeft en t aan je voorbij trekt ....probeer alles in t hier en nu te beleven dan bedoel ik dat je ff rust zou kunnen proberen te vinden om je gedachten af te leiden.
Dat wildde ik je nog even zeggen.

Origineel bericht van: Stefanie
Lanneke,

Ik zit wel met veel dat ik zelf niet kwijt/verwerken kan,, misschien dat je datgene niet goed doorkrijg, kan dat?
Jonge mannelijk persoon(ongeveer leeftijd?),, kan ik ook niet echt plaatsen,, verdriet heeft wel te maken met een jongen van mijn leeftijd (hij is nu 20j) ..
Ik hoop gewoon dat het goed komt,, .. Hoe snel en op welke manier of stappen ik hiervoor zetten moet, maakt me niet uit,,
zolang ik maar geen dierbaren verlies door de keuze's die ik heb gemaakt en/of ga maken,, ..

Als je nog wat binnen krijgt, laat je dan hier of privé berichtje achter, deze readings zijn zo'n steun voor me, ..

Alvast bedankt!

Liefs Stefanie
Stefanie
Stefanie aug 11 '11
Hoi Landa,

Hier nog een ander fotootje van mezelf, misschien dat je nog wat anders door krijg, ofzo!

readings van anderen zijn ook altijd welkom!!

Liefs stefanie

landa
landa aug 14 '11
Lieve stefanie,

Ik voel heel duidelijk aan de blik in je ogen dat je je al iets verlicht heb.
Maar je zit met een blok beton van blokkade,je vecht heel hard daar ben je je bewust van en dat put je uit waardoor je zelf niet voelt als iets verlicht,je bent op de goede weg naar de opruiming van je blokades misschien ben je er wel te hard mee bezig op dit moment,probeer je bewust te worden van het HIER en NU !Geef niet op!alles kost tyd ,maar probeer jezelf niet uit te putten.
Anders mis je hele mooie dingen ,waarvan je later misschien spijt krijgt dat je t gemist heb,maar het nooit over kan doen!

Doe rustig aan lieve meid ,ik voel zoveel vermoeidheid en je weet een bevalling is een topsport je zal je kracht en energie hard nodig hebben,zodat je van je zoon en dochter ofwel jou gezin kan genieten!

liefs Lanneke
angel-star
angel-star aug 22 '11
hoi stefanie
Er is heel erg op jou gevoel,heen gewalst door de persoon wat in jou leven heel belangrijk voor je was en waarvan je altijd gedacht heb dat hij je begreep en jij ook belangrijk voor dacht te zijn.Je heb het niet makkelijk gehad en heb je altijd eenzaam en alleen gevoelt omdat niemand rekening houd met jou gevoel.en de persoon waarvan je dacht die het wel intreseert ook die heeft het goed laten afweten en jou met veel vragen en emoties achter gelaten.je bent je er bewust van dat je meer van je af moet leren spreken wanneer je dit in de toekomst wilt vermijden ,maar ja dat is makkelijk gezecht.echt een vertouwenspersoon heb je niet dat maakt het voor jou nog moeilijker je wou zo graag een persoon in je leven die jou begrijp en waarbij jou mening ook telt.maar nieuwe mensen toe telaten en te vertouwen is een moeilijke stap voor jou [heel begrijplijk].probeer je eerste indruk die je ergens bij voelt een kans te geven.je zult je weg vinden het heeft alleen tijd nodig.

ben benieuwd of je jezelf hier een beetje in terug herkent
Stefanie
Stefanie sep 23 '11
Angel-star,,
sorry voor de late reactie!
Ben ondertussen bevallen geweest, en er is ook zo veel gebeurd de voorbije weken! sorry hiervoor!

Wel laat ik je bij deze weten, dat je er recht op zit, en dat ik me er enorm in herken ..
leuk dat je gereageert hebt! Dank je wel!

Liefs Stefanie
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske