Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

Stefanie
Stefanie mei 9 '11
Inderdaad L'arbe de vie,,
er is nog enorme woede in me, die ik niet kwijt kan, of toch niet op de juiste manier!

Ik doe mijn best!

dank je wel smile

groetjes
Marjanne
Marjanne mei 9 '11
@ L'arbe de vie: Goed lezen alsjeblieft smileIk adviseer om soms éven te ontsnappen aan de realiteit. Bijvoorbeeld door een boek te lezen of andere ontspanning. Soms kan dat even nodig zijn om de batterijen weer op te laden. De boog kan niet altijd gespannen staan is mijn mening.
Marjanne
Marjanne mei 9 '11
Stefanie,
Volkomen te begrijpen dat je soms wilt ontsnappen. Je weet zelf wat goed voor je is en ik denk dat je zelf ook heel goed weet dat je uiteindelijk voor je eigen rust dingen aan mag gaan die moeilijk zijn. Je bent er krachtig genoeg voor! Zie die woede als een energie en gebruik die energie ten goede voor jezelf smileIk hoop dat je in je eigen omgeving hulp en steun kunt krijgen van iemand, of dat je dat misschien al hebt.

Liefs,
Marjanne
Stefanie
Stefanie mei 10 '11
Hoi Marjanne,,

inderdaad, heb de laatste dagen enorm gemerkt dat er toch mensen zijn die toch nog goede bedoelingen hebben met me, en dat deed me wel erg deugd hoor!

dank je x
Stefanie
Stefanie mei 10 '11
Maryssa,,

Jij zag dat puntje van " Niemand weet het, Niemand weet het! " ,, heb je dan ook kunnen zien of deze goed komt of niet?

Groetjes
admin
admin mei 10 '11
Lieve Stefanie, wat betreft "Niemand weet het, Niemand weet het", soms is het verstandig om bij iemand die je niet kent maar die je wel luisterend oor biedt je verhaal te doen (bv. een maatschappelijkwerker voor aardse zaken/of NiMS op spiritueelgebied). Het lucht op, ontspanning smile! De spanning die je in je lichaam voelt zal dan zeker verminderen en met de tijd verdwijnen wat betreft dit onderwerp! Maak de keus om jezelf te bevrijden van dit JUK! Je hebt de KEUS...VERLOS JEZELF! Zet aub voor jezelf de eerste stap en de helpende zullen je bijstaan! Ik houd van je Xx

@ NiMS: Dit behoort toch tot één van jouw taken om je medemens te helpen inzicht te krijgen en te helpen bevrijden van hun JUK! Nog gefeliciteerd smile
Stefanie
Stefanie mei 10 '11
JustLove,

ja, inderdaad, het zijn juist dingen die ik eigenlijk niet met mensen in mijn directe omgeving kan bespreken!
Zoals je zegt zal de spanning in mijn lichaam wat verminderen!
Okej, dan ga ik eens kijken voor met ene derden er over te praten!

Goed dat je NiMS, even vertaald hebt, wat dit begreep ik niet smile

Alvast bedankt!
admin
admin mei 10 '11
Héél veel succes, ik wens je alle verlichting toe! Het doet me altijd goed om te zien dat mensen de stap zetten om zichzelf van het JUK te ontdoen! Dit maakt mij ZÓ GELUKKIG! Héél veel liefs, ik zal een kaarsje voor je branden. Xx
Stefanie
Stefanie mei 10 '11
Dank je wel! Just Love!

liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 10 '11
Hey ik zie mijn naam in dit topic, maar kan het na het lezen van dit topic even niet plaatsen smile.

Heb ik iets gemist?
admin
admin mei 10 '11
GoedeAvond NiMS, mijn advies naar Stefanie was om een luisterend oor/hulp toe zoeken bij derden. En naar aanleiding van de felicitaties die je gister kreeg en jij aangaf waarvoor (zie hier onder),heb ik bij Stefanie jou naam laten vallen. Soms moet je niet in je eentje blijven door worstelen. Maar als ik jouw bericht verkeerd heb geinterpreteerd, sorry blush! Xx

Qoute NiMS:
Theorie:
Regressie: 7
Lichaamswerk: 6
Reflectie: 6.5
Ademwerk: 6
Chakrapsychologie: 7.5
Communicatie: (nog niet binnen)

Praktijk examen:
1e sessie: 7.5
2e sessie: 7
3e sessie: 8

Ik ben nu dus over naar het 3e jaar . Mijn opleiding duurt 4 jaar, dus wat ik nu ga doen is dus nog 2 jaar verder studeren en oefenen. Dus als er nog iemand interesse heeft in een aantal oefensessie, dan is die zeker welkom in mijn nieuwe huis in Utrecht. Ik ben daar namelijk ook een praktijkruimte aan het inrichten, zodat ik van daaruit mijn eigen praktijk kan beginnen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 10 '11
Oh zo, nu kan ik het plaatsen smile. Ja ze is zeker welkom om eens langs te komen!
Stefanie
Stefanie mei 11 '11
Hoi NiMS,,

Inderdaad,, JustLove heeft me even naar jou doorverwezen,, om wat meer inzicht te krijgen op mijn situatie waarover het gaat!
Waar en hoe kan ik bij jou terecht?

Liefs Stefanie
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 12 '11
Ik stuur je wel even een PB.
Stefanie
Stefanie mei 12 '11
Okej NiMS!

Liefs Stefanie
Stefanie
Stefanie mei 13 '11
JustLove,,

Eventjes een vraagje over die cijfers die je door gaf aan NiMS,,
Wat stellen deze cijfers voor, wat deze kan ik even niet volgen!?

Liefs Stefanie
admin
admin mei 30 '11
Hi Stefanie, Ik ben benieuwd hoe het met je gaat! wink
Stefanie
Stefanie jun 1 '11
Hallo JustLove,

Ben even afwezig geweest,
Mijn excuses aan allen hier

Bij mij gaat het wel, maar nog steeds een warboeltje eh smile
Groetjes
admin
admin jun 4 '11
Hi Stefanie, heel fijn om weer iets van je te horen! Ondanks dat je meldt dat het nog een warboeltje is plaats je ook een smiley! Zie je al wat licht aan de eind van de tunnel?

Liefs JustLove wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske