Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

Stefanie
Stefanie mei 5 '11
Hallotjes,,

Wie wil er eventjes mijn foto'tje lezen,
ben al zo lang aan het wachten op een ander persoon,
maar het duurt al effe!

Wilt u mijn foto effe lezen,, ??

Groetjes
Delen:
susie14
susie14 mei 5 '11
Een fotootje zou handig zijn wink
Stefanie
Stefanie mei 6 '11
http://www.facebook.com/...9611.100001380766013

Hopelijk krijgen jullie deze link open!?

Groetjes
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 6 '11

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

in het verhaal als je op de link klikt staan een paar sites waar je je foto kan uploaden ^^
is misschien makkelijker, ook omdat op facebook dikwijls meer informatie over jou vermeld staat, wat een "fotolezer" misschien
een verkeerde indruk kan geven, (hoeft niet zo te zijn hoor!)
maar is beter met een link op de pagina, lees dit eerst
(nee, de link krijg ik niet open! tongue)
Stefanie
Stefanie mei 6 '11
Hallo,,

ik heb al 2maal geprobeerd om een foto erop te krijgen,,

maar lukt niet, met de 2de maal op "doorgaan" te klikken kom ik op een pagina terecht waar staat "Internal Server Error" ..

Hoe komt het?
Stefanie
Stefanie mei 6 '11

Okej heb het via photobucket gedaan smile
En dit is meteen gelukt smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 6 '11
nu is ie goed ja...
alleen het lezen laat ik aan "de Fotolezers" over, want ik
ben gewoon nieuwsgierig, en behulpzaam wink
heb al wel een beeld hoor, de vorige keer zat ik er naast,
dus hou ik liever mijn mond, tongue
soms gaat het heel snel hier, en soms is het ff afw88 wink
groetjes moonflowertje
Stefanie
Stefanie mei 6 '11
Okej MoonFlowertje,,

ik heb deze nooit gedaan of laten doen,
dus zou begot niet weten hoe en wat te verwachten,
ben dus ook nieuwsgierig ernaar!,
en enorm benieuwd!

groetjes stefanie
Stefanie
Stefanie mei 6 '11
Niemand?? frown
Maryssa
Maryssa mei 6 '11
Hallo Stefanie,

* Is er iets met jouw ademhaling? Benauwdheid?

* Voeding. Heb je hier een haat liefde verhouding mee?

* Er is iets met verslaving...bij jouzelf of in jouw directe omgeving.

* Je hebt een heel zacht en warm karakter. Bent ontzettend behulpzaam maar daar is ook gebruik van gemaakt. Volgens mij zit je nu in een fase dat je het niet langer meer pikt en jezelf steviger aan het neerzetten bent. Is niet makkelijk omdat je dat niet gewend bent, maar je kunt het zeker!

* Ik voel verdriet bij je heeft te maken met iemand die jou overheerst heeft. Krijg het te voelen in mijn keelgebied. Je wilt je tranen zo ver mogelijk wegslikken. Maar ze moeten er een keer uit. Het lucht op en verdunt je verdriet.

* Let op je voeding ik voel tekorten bij je. Ijzer/bloedarmoede. Goed eten en gevarieerd. Gebruik voor de komende tijd een multivitamine zodat je een beetje alles kunt aanvullen.

* Friemel je veel met je ringen of andere sieraden? Ik zie je steeds een ring om je vinger doen en er weer af schuiven. Heeft met spannningen te maken.

* Ik hoor je denken "Niemand weet het niemand weet het" Denk je deze gedachte vaak? Het geeft je een wat eenzaam gevoel soms omdat je het niet deelt met anderen. Ik twijfel of ik hiermee goed zit..

Er wil verder niets meer door komen dus ik laat het hier even bij. Ik hoor graag wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
Stefanie
Stefanie mei 6 '11
ooh Dank je Maryssa,, Echt waar!

Euh,,

*Ademhaling? Benauwdheid?Niet meteen!

*Voeding? Euh,, ik let er wel enorm op!

*Verslaving? Niet Bij Mezelf, wel in mijn directe omgeving!

*Van Mijn Behulpzaamheid is er enorm veel gebruik van gemaakt! Ik zit nog steeds in die fase, en dit is heel moeilijk voor me!

* Op moment heel veel verdiet dat te maken heft met een persoon die me overheerst heeft, klopt volledg! Inderdaad, de tranen blijf ik wegslikken en hou ik zo veel mogelijk verborgen!

* Ik heb tijdje vitaminen gehaald en in genomen, maar door moeilijke periode het gelaten, maar dan word het nu eens tijd om er weer werk van te maken!

* Er is wel enorm veel spanning!

* De gedachten van "Niemand weet het niemand weet het" heb ik de laatste tijd wel regelmatiger, omdat ik met "iets" zit waar ik niet meteen met een directe persoon kan over praten!

Dus maryssa, eigenlijk klopt alles wel hoor wat er doorgekomen is, en het doet me deugd deze dingen te lezen, ..
Dank je wel Maryssa, ... !

groetjes
Stefanie
Stefanie mei 6 '11
Hopelijk zijn er nog "foto-lezertjes" die me misschien nog wat anders kunnen vertellen, !

Hopelijk tot gauw! x
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 7 '11
Hoi Stefanie,

Ik kreeg de volgende woorden door:
-Machteloos
-ik heb het moeilijk
-Rotzooi
-Op je foto vind ik je erg afwezig en teveel in je hoofd, in plaats van dat je contact hebt met je lichaam en je gevoel.
-Ik voel me niet veilig. Zenuwachtig, alert.
-Dichtgeknepen keel; van verdriet
(-Ik zie ook beelden met vuur; kan dat niet echt plaatsen)

Normaal gesproken leg ik geen kaarten zomaar, maar ik had opeens een ingeving, omdat ik niet meer doorkreeg:

Spontaan kwamen wat vragen op en deze heb ik voor je uitgeschreven:

Jouw: Inzichtkaart: de Creator: gebruik al je eigen vermogens en dat aan levenservaring wat je hebt, ook de dingen die je onbewust weet van jezelf, vanuit je gevoel: het wordt tijd voor jou om je te uiten.

Wat je mag Laten: Letting go: duidelijk dus: dat wat er ook met je aan de hand is, dat het tijd wordt om dat los te laten en niet langer vast te houden. Daar heb je Courage, moed voor nodig, maar durf de stap te zetten. Dit is het moment.

Jouw Valkuil: Mind: teveel in je hoofd gaan zitten in plaats van in je gevoel. Je hoofd kan van alles bedenken, maar je gevoel is je basis. Luister naar je eigen natuur.

Volg je gevoel en dat zal leiden tot Rebirth: mooie kaart, die duidelijk laat zien dat verandering positief voor jou zal zijn.

ik hoop dat je er wat mee kan?

Liefs!
Stefanie
Stefanie mei 7 '11
L'arbe de vie,,

ooh dank je wel,,

Inderdaad,, fijn dit zo te geven,,
alles klopt wel, behalve met "vuur", kan ik ook niet meteen plaatsen!

Alvast bedankt:)

xx
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 7 '11
jaa, ik schiet soms te ver door en dan zie ik dingen die niet aan dit leven gerelateerd zijn..maar op dit moment heb ik niet het gevoel dat het belangrijk is.

Ik ben benieuwd hoe het met jou over een tijdje is.

Misschien dat je dan wat meer over jezelf kunt/wilt delen.
Uiten is wel een thema-tje;)
Ik denk dat Merudi voor jou een plek is om daarmee te oefenen;) Je bent niet voor niets dit forum tegen gekomen;)

Succes!
Stefanie
Stefanie mei 7 '11
L'arbe de vie!

inderdaad, over een tijdje vertel ik wel wat meer in wat situatie ik zat en dan nog zit!
Nu wil ik graag nog een beetje wachten tot ik wat verschillende reactie heb gehad,
Mezelf uiten is dus blijkbaar wel een werkpuntje voor me!
En zoals je zelf al zegt, ben niet voor niets hier terechtgekomen eh smile

Dank je wel x
Maryssa
Maryssa mei 7 '11
Lieve Stefanie,

Graag gedaan! Ik ben blij dat je er wat aan hebt.

Liefs Maryssa
Marjanne
Marjanne mei 7 '11
Hoi Stefanie,
Meteen toen ik jouw foto zag dacht ik aan 'scheiding'.. sta je misschien voor een beslissing om te scheiden van iemand? Hoeft niet eens je partner te zijn. In ieder geval wel iemand die dichtbij je staat (stond) is mijn gevoel.
Het woord 'merk' dringt steeds bij me op, of merken, merksem; misschien kan jij het plaatsen.
Er is je veel aangedaan wat je nog lang allemaal niet hebt verwerkt, en toch voel ik een heel zuivere ziel bij je. Je voelt aan als een elfje smileJe zweeft liever dan dat je met beide benen op de grond staat. En toch voel je je gedwongen om met je aandacht in de realiteit te staan, een realiteit die je het liefst wilt ontvluchten. Liever niet aan wil gaan, maar je wordt hiertoe gedwongen. Omdat 'het zo niet langer kan' wil je er niet helemaal aan onderdoor gaan.
Wees lief voor jezelf, en zoek momenten waarop je je terug kan trekken en even kan ontsnappen aan de dagelijkse realiteit. Dat heb je erg nodig is mijn gevoel, dus gun jezelf dat ook smile
Je gaat het absoluut redden want ik voel een enorme wilskracht bij je.

Lieve groet,

Marjanne
Stefanie
Stefanie mei 7 '11
hoi maryssa, Inderdaad heb er veel aan hoor, smiledank je!

Marjanne,
scheiding kan ik wel plaatsen, met niet met partner, wel directe omgeving,, .. De rest klopt ook allemaal hoor,, ik durf en wil soms de realiteit niet zien omdat het op het moment zo moeilijk en bijna niets heb kunnen verwerken wat er me is aangedaan!
Dank je wel Marjanne!

Liefs stefanie!
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 8 '11
Hey Stefanie,

Ik heb het gevoel dat het 'niet willen zien' alleen maar harder op je terugkomt. Ontduiken, niet willen aangaan, 'het aan de realiteit ontsnappen', dat Melanie jou als advies geeft, zorg er alleen maar voor dat je datgene harder terugkrijgt van het leven.

Denk dat het daarom juist NU het moment is om 'datgene waar je last van hebt' aan te gaan ;-) door contact te maken met je gevoel;-) Dus niet door weg te vluchten, maar door ermee contact te maken.

Ik merk in jouw reactie dat er nog veel woede zit in jou. Dat is positief, want boosheid transformeerd:D
Het uiten van jezelf, jezelf een stem geven (!), voor jezelf gaans staan (!) is naar mijn gevoel heel belangrijk voor jou;)

Liefs!

Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske