Loading...
nl

verwarrende droom

indigo
indigo jan 13 '07
Ik had vannacht een heel verwarrende droom.

Ik vind al een tijdje een jongen leuk. En aangezien hij af en toe weleens optreedt ga ik dan naar hem toe om naar hem te kijken.

De laatste keer liet hij tijdens dat optreden en erna ook merken dat hij mij ook leuk vond. De mensen om ons heen zagen dat ook.

Nu droomde ik vannacht ineens dat een vriend van hem naar me toe kwam. Die vriend zei : Maar weet je dan niet dat hij getrouwd is en een kind heeft?

Ik werd nogal verward wakker, want zoveel weet ik niet over hem. Maar ik vroeg me af, of de droom iets betekend.

Liefs
Indigo
Delen:
Mirreke
Mirreke jan 14 '07
Het kan ook een angst van je zijn??! Dus dat ie getrouwd is en een kind heeft. Maar het kan ook de waarheid zijn.
Thomas A
Thomas A jan 14 '07
grappig bij mij komt ook angst op. projectie van de....

Thomas
indigo
indigo jan 14 '07
Ik hoop ook dat het gewoon een angst van me is. Dat ik het dus ook daarom droom.
Ik ken hem niet zo goed. Maar zo ver ik weet heeft hij geen vriendin, vrouw of kind ;)
Maar ik vond het zo vreemd omdat te dromen.

Indigo
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '07
Misschien is het ook wel een andere soort angst. Dit zou mss wel degene kunnen zijn waarvan jij de vrouw wordt en het kind van jullie zou zijn. Dit idee beangstigt je mss wel, omdat je er nog niet klaar voor bent. Het zou best kunnen zijn dat je wat serieuser aan het nadenken bent over je verdere invulling van het leven. Dan zijn dit soort gedachten eigenlijk heel normaal.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki