Loading...
nl

foto lezen ayhalla

admin
admin mei 3 '11
mijn foto staat bij t photo album uploads

help! tgaat al n tijdje niet zo goed
Delen:
Cialara
Cialara mei 3 '11


foto van Ayhalla, ik heb hem hier even gezet is wat makkelijker voor de lezers.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos mei 3 '11
Je voelt voor mij erg moe aan, het lijkt ook alsof je last hebt van je schouders en dat deze niet helemaal gelijk staan; alsof je scheef staat met je schouders.
Ook lijk je dingen in te slikken die je eigenlijk had willen/moeten zeggen, waardoor dit zwaar op je mag ligt.
Je lijkt een beetje omvergelopen door anderen, waardoor je op de achtergrond staat.
Weet niet of je dit bij jezelf kan plaatsen?!
admin
admin mei 3 '11
eerst dacht ik nou wat? maar bij een tweede keer lezen zag ik er toch wat dieper in;

last van schouders: deze staan constant gespannen omhoog ja, ik denk wel dat ze gelijk staan, maar omdat k met mn éne arm de foto nam lijkt het of ze niet evenwijdig staan idd.

ik voel ook dat er iets onafgewerkt is op communicatiegebied dan misschien zoals je aangeeft, het is me nog niet duidelijk tegen wie ik wat had moeten zeggen, maar zit met een hele grote knoop in mn maag.

ik voel me al ntijdje minder gewaardeerd door anderen, sinds 2009 ben ik ook zoooo zelfgericht (teken van domheid)
en de liefde vloeit niet meer

een spiegel van mn beoordeelde staat van zijn

wat eerst contact was met mijn zoetjes kabbelende innerlijk
en mijn "bron" of innerlijke stem
is nu al drie jaar platgelopen door meningen van anderen, ideeen van anderen, angstaanjagende ideeen
en vooral veel gepieker

ik voel veel spijt over gemaakte keuzes, en wil bij deze aan iedereen vergiffenis vragen
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos mei 4 '11
Nee, met scheve schouders, bedoel ik ook eigenlijk dat er op de een wat meer licht dan de ander, niet alleen op de foto.

Vraag vergeving waar je kan, en mocht het niet kunnen, doe het dan in een gebed. Dat helpt al heel veel en goed. Het komt altijd aan. IS het niet nu, dan is het wel in het hiernamaals.

je kan pas naar anderen open staan, als je eerst jezelf hebt geholpen.

Ga schrijven, over alles wat je bezig houdt. Doe dit dagelijks. Ookal is het telkens het zelfde verhaal, schrijf het. Schrijf op wat je voelt, wat het met je deed, wat je er aan zou willen veranderen, hoe, etc. Schrijf alle details ervan op. Je zult merken dat de verhalen door de tijd heen steeds korter gaan worden, tot het uiteindelijk 1-2 zinnen zijn.
admin
admin mei 4 '11
Goedemiddag Ayhalla, SPIJT van de keuzes die je hebt gemaakt, maar daardoor ook anderen hebt benadeelt. Ik wil je vragen om goed na te denken waar je precies spijt van hebt. Het kan ook zijn dat je keuzes maakte die voor jou GOED zijn geweest, door een keer jezelf op nr.1 te zetten. Soms kom je daardoor meer in je kracht te staan. Soms kunnen "vrienden" dat niet accepteren omdat zij bij jouw niet meer op de eerste plaats staan. Ze gunnen jou die nummer 1 positie niet. Maar het kan ook andersom zijn dat jij niet meer op nummer 1 staat bij vrienden, en dat jij het niet accepteert. En als je vindt dat jij je misdragen hebt in de vriendschap, dan is het jouw taak om te zorgen dat je jezelf VERGEEFT! Je toont al spijt en zegt daarmee dat je dat "gedrag" niet meer zal willen tonen. Vertel degene dan dat je OPRECHT SPIJT hebt van jouw gedrag. Maar laat dan ook zien dat je je daadwerkelijk niet meer zo gedraagt. En als ze je niet willen vergeven.....kan je jezelf afvragen ben ik oprecht of dit is de uitkomst n.a.v. mijn gedrag, het vertrouwen is beschaamd. Accepteer dan de situatie, misschien hebben ze gewoon meer tijd nodig. In die tussentijd ga je aan jezelf werken! En zoals al werd gezegd.... schrijven zal je veel inzicht geven over jezelf en je handelen. En vergeet niet om regelmatig hardop (of te schrijven)tegen jezelf te zeggen dat je jezelf VERGEEFT en dat je van jezelf houdt! Ik houd nu al van je, alleen al dat je inzicht in jezelf probeert te krijgen! Veel succes! Xx
aquarel
aquarel mei 5 '11
mmm, fouten worden nu eenmaal gemaakt, het leven is nu eenmaal een soort van leerproces die ieder van ons op zijn eigen tempo doet.

klampt je niet vast zou ik zeggen aan negatieve gedachten, maar denk eerder dat het nog niet zo slecht is, wat dat je meemaakt ook een proces is waar je doorheen moet.

ikzelf heb ook al een moeilijk leven achter de rug, maar ik denk altijd mss is het goed geweest dat ik dat allemaal heb meegemaakt, dat maakt na ouder worden en het hebben kunnen laten bezinken,.. beter.
ik bedoel maar, hoe moeilijker dat de blokkades op je weg zijn des te meer je leert dat van jou van tel is voor een mooie toekomst op te bouwen.
mensen die nooit iets meemaken in hun leven, kennen volgens mijn oordeel niet zoveel van inerlijke wijsheden opgebouwd door hun vele ervaringen.
daarom dat ik soms denk dat het een noodzaak is, om dingen te ervaren zoals ze zijn, en daaruit te leren en bij te leren om zelfstandig en tevreden te zijn in het heden en in de toekomst.
Groene_heks
Groene_heks mei 5 '11
Mooi Justlove smile
admin
admin mei 13 '11
bedankt voor jullie antwoordjes.
ik weet niet zo onmiddellijk iets terug te schrijven.
ik ben nu al een week opnieuw een dagboekje begonnen.
probeer er én de goede dingen én de slechte dingen in te schrijven.
maar dat gigantische kruis ja, dat weegt soms effe door.
sommigen zeggen dat dat door een vorig leven is , maar ik ben er helemaal niet over uit, en wil ook dat daar niet verder op wordt ingegaan, tenzij positief.
ik heb net als aquarel al veel vreemde watertjes doorzwommen.
en nu voel ik hier weer spijt over.

misschien komen de antwoorden wel met het ouder worden.

veeeel liefs.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki