Loading...
nl

osama bin laden

diebrabander
diebrabander mei 10 '11
Origineel bericht van: Peejay
haha wij hebben bj maatschappelijke sociale vorming in de les het heel lang gehad over terrorisme .. Het merendeel van de terroristen doen het voor hun geloof..

Denken we.

Maar het zal vast niet zo gaan als god(of wie/wat dan ook) het niet wil. Het grappige is dat de mens, en de aarde gemaakt is om ook weer kapot te gaan. Want ooit zal er ook weer een oorlog komen. Want we hebben nu al een record gehaald, de langste periode sinds weetikhoelang dat er geen 'echte' oorlogen zijn geweest. En als die oorlog er eenmaal is, zijn we een beetje grof gezegt gewoon De lul tongue
We waren in de koude oorlog al in staat om de aarde meerderemalen te vernietigen, stel je voor hoe dat nu zou zijn, dan zijn er van de 7miljard opeens nogmaar 1miljard over. confused
Groene_heks
Groene_heks mei 10 '11
Origineel bericht van: gast
Komt vanzelf ws als je onderdrukt wordt en overspoeld wordt door mensen die jou willen veranderen.

Of opgevoed met die ideeen.
Groene_heks
Groene_heks mei 10 '11
Origineel bericht van: diebrabander
Origineel bericht van: Peejay
haha wij hebben bj maatschappelijke sociale vorming in de les het heel lang gehad over terrorisme .. Het merendeel van de terroristen doen het voor hun geloof..

Denken we.

Maar het zal vast niet zo gaan als god(of wie/wat dan ook) het niet wil. Het grappige is dat de mens, en de aarde gemaakt is om ook weer kapot te gaan. Want ooit zal er ook weer een oorlog komen. Want we hebben nu al een record gehaald, de langste periode sinds weetikhoelang dat er geen 'echte' oorlogen zijn geweest. En als die oorlog er eenmaal is, zijn we een beetje grof gezegt gewoon De lul tongue
We waren in de koude oorlog al in staat om de aarde meerderemalen te vernietigen, stel je voor hoe dat nu zou zijn, dan zijn er van de 7miljard opeens nogmaar 1miljard over. confused

Ja Diebrabander, die gedachte heb ik ook wel eens gehad..
Er hoeft maar een zo'n idioot een knop in te drukken en we zijn de je weet wel..
Een hele akelige gedachte.
admin
admin mei 10 '11
Hi AngelClear:
Origineel bericht van: JustLove
En Peejay en AngelClear: Het boek van Neale Donald Walsch "Eén met God" gaat over de 10 Illusies van mensen, hoe je de Illusie meester wordt en De Schepper in jezelf ontmoeten, zou ik aan jullie willen aanraden. wink
Dit zijn de 10 Illusies:
1. De Illusie van Behoeftigheid
2. De Illusie van Mislukking
3. De Illusie van Verdeeldheid
4. De Illusie van Ontoereikendheid
5. De Illusie van Vereisten
6. De Illusie van Oordeel
7. De Illusie van Veroordeling
8. De Illusie van Voorwaardelijkheid
9. De Illusie van Superioriteit
10. De Illusie van Ontwetendheid

Xx

In mijn bericht voor jou en PeeJay oordeelde en veroordeelde ik jullie niet, ik raade alleen een boek aan die aangeeft wat oordelen en veroordelen met de mens doet, dus ook met jou. Ik heb de namen van de personen waar jij over oordeelt niet eens in mijn bericht benoemd. Ik oordeelde en veroordeelde jullie zeker niet! Ik kijk wel uit om mijn hart te vullen met "gif"! Het zal mij alleen maar ongelukkig maken. Misschien kan jij mij vertellen wie de "The truth, the whole truth and nothing but the TRUTH" spreekt. Ik zeker niet.....en daarom geen oordeel en veroordeel! Maar het lijkt of jij de waarheid weet of jouw waarheid als DE WAARHEID ziet voor een ieder. Nog even dit... IK BEN IK en niet Gast of Groene Heks... hetgeen dat mij bij hen opviel is dat zij niet oordeelden of veroordeelden. Xx
gast
gast mei 10 '11
Als degene die op het knopje drukt beseft dat ie zelfmoord pleegt.....zal ie het misschien wel laten.
Groene_heks
Groene_heks mei 10 '11
Ja maar dat is nou net het probleem ook grotendeels.
Die dikke meneren zitten allemaal veilig.
Ik heb het over een atoom bom knopje, geen zelfmoordterrorist.
Al denk ik dat zij vanuit religieuze gedachten denken dat ze zo juist de hemel bereiken, zelfmoord is dan een soort van heldendaad.
gast
gast mei 10 '11
Ik bedoel ook het atoombom knopje. Hij/zij kan het dan misschien wel even overleven maar heeft wel z'n eigen doodvonnis getekend, met zijn hele familie erbij want als er nu een atoom oorlog zou komen is het echt wel gedaan met al het leven op aarde....
Groene_heks
Groene_heks mei 10 '11
Yup, en das een pretty scary thought.
Ik had liever dat ze die krengen opruimden, ik vertrouw die vingers niet zo smile
diebrabander
diebrabander mei 10 '11
Ja, want de enige grote oorlog die nu nogz ou kunnen komen, zal de grootste ooit worden. Amerika&europa(&misschien Rusland?) Vs China(En misschien Rusland), en er lopen nog veel Hitlertjes op de wereld rond die dit kunnen veroorzaken..:S

Dat is bij elkaar heeeeeel veel bommetjes.

Ook hier geldt weer: Action - Reaction,
Hee hij gooit een bom op mij? Zo hier komt er ook een aan voor jou!
gast
gast mei 10 '11
Dan wordt het hoog tijd dat ieder zijn innerlijke Hitler blood legt. Bij jezelf, niet bij de ander! Pas als de mens en de mensheid één zijn zijn oorlogen verledentijd. Het gaat om vrede sluiten tussen het denken en het gevoel, dat moet een éénheid zijn. Als dat zo is dan komt er in de wereld ook vrede en éénheid.
AngelClear
AngelClear mei 10 '11
Hi AngelClear:
En Peejay en AngelClear: Het boek van Neale Donald Walsch "Eén met God" gaat over de 10 Illusies van mensen, hoe je de Illusie meester wordt en De Schepper in jezelf ontmoeten, zou ik aan jullie willen aanraden. wink
Dit zijn de 10 Illusies:
1. De Illusie van Behoeftigheid
2. De Illusie van Mislukking
3. De Illusie van Verdeeldheid
4. De Illusie van Ontoereikendheid
5. De Illusie van Vereisten
6. De Illusie van Oordeel
7. De Illusie van Veroordeling
8. De Illusie van Voorwaardelijkheid
9. De Illusie van Superioriteit
10. De Illusie van Ontwetendheid

Xx

In mijn bericht voor jou en PeeJay oordeelde en veroordeelde ik jullie niet, ik raade alleen een boek aan die aangeeft wat oordelen en veroordelen met de mens doet, dus ook met jou. Ik heb de namen van de personen waar jij over oordeelt niet eens in mijn bericht benoemd. Ik oordeelde en veroordeelde jullie zeker niet! Ik kijk wel uit om mijn hart te vullen met "gif"! Het zal mij alleen maar ongelukkig maken. Misschien kan jij mij vertellen wie de "The truth, the whole truth and nothing but the TRUTH" spreekt. Ik zeker niet.....en daarom geen oordeel en veroordeel! Maar het lijkt of jij de waarheid weet of jouw waarheid als DE WAARHEID ziet voor een ieder. Nog even dit... IK BEN IK en niet Gast of Groene Heks... hetgeen dat mij bij hen opviel is dat zij niet oordeelden of veroordeelden. Xx

Just Love , je kunt dat hier nu wel heel erg mooi verdoezelen, maar toch voel ik mij nu door jou ook wel een stukje geoordeeld hoor, want het is toch mij in het speciaal dat je in uw vizier hebt hé ? Is dat niet oordelen dan ? Wil je weten wie "The truth, the whole truth and nothing but the TRUTH" spreekt ? Die vraag is simpel hoor. Het is de geest van God. De Heilige Geest. The Holy Ghost of The Holy Spirit. Die twijfelt aan niets, is niet bang van een atoombom of kernoorlog en is niet in verwarring als ons. En die ziet de dingen wel klaar en maakt zich niet druk over wat de waarheid is, want Hij is de waarheid. Die leeft ook niet in verwarring. Ik zie dat jij Peejay en mezelf een boek wilt aanraden. Waarom ? Denk je dat het slecht gaat met ons ? Dat we helemaal de verkeerde toer op gaan of zijn ? Omdat we eens niet akkoord gaan met uw mening ? Moeten we dan één van jouw boeken lezen ? Peejay en ik lezen de boeken die wij willen ! Peejay en ik zijn vrij om te doen en te laten wat wij willen. Wij hebben nu éénmaal ook een mening. Als die niet overeenstemt met die van u, ja dan is dat jammer ...
Jij wilt ons niet oordelen ... Dat doe je juist wel !
admin
admin mei 11 '11
[quote=AngelClear Just Love , Wil je weten wie "The truth, the whole truth and nothing but the TRUTH" spreekt ? Die vraag is simpel hoor. Het is de geest van God. De Heilige Geest. The Holy Ghost of The Holy Spirit. Die twijfelt aan niets, is niet bang van een atoombom of kernoorlog en is niet in verwarring als ons. En die ziet de dingen wel klaar en maakt zich niet druk over wat de waarheid is, want Hij is de waarheid. Die leeft ook niet in verwarring.[/quote]

Mijn excusses als het als een veroordeling overkwam. Ik wilde je geen pijn doen. Ik raadde het boek aan omdat er zoveel Illusies zijn in deze wereld! Beetje dom van me, ik dacht dat dit mogelijk was! Mijn waarheid is dat oordelen verdeeldheid creert! Niet alleen bij jezelf maar ook bij een ander. Oordelen is niet het product van de Liefde! Oordelen doet een ieder pijn.

Dan heb ik nog 1 vraag aan jou, Waarom leef jij dan wel in verwarring als God het niet doet? Als het Goddelijke niet in verwarring is waarom zou ik het dan zijn. Ik vertrouw op het Goddelijke! grinNet zoals ik de stewardessen observeer bij heftige turbulentie. Als zij relaxed blijven, waarom zou ik dan gaan stressen! Heb vertrouwen. Dat is hetgeen wat ik probeerde duidelijk te maken. Xx
Groene_heks
Groene_heks mei 11 '11
JustLove, stop met jezelf te verdedigen en uit te leggen, dat heb je nu al zeker twee keer gedaan, je hebt niks verkeerd gedaan!
Laat gaaaaan smile
admin
admin mei 11 '11
Inderdaad, ik laat het gaaan! grin
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies