Loading...
nl

osama bin laden

Emuca
Emuca mei 10 '11
Probeer gewoon rustig je punt naar de personen te rusten. Roepen dat 'jullie het allemaal fout hebben' is een beetje extreem en geeft iedereen die meeleest en schrijft aan het topic een beetje een beschuldigende lading over zich heen. Is helemaal niet nodig. Je kan het ook benaderen vanaf een andere kant, dat je het gevoel hebt dat sommige mensen Bush als de grote fout zien, maar dat jij het er niet mee eens bent. Dat is toch een heel andere manier denk ik, die er mede voor kan zorgen dat jij je hier beter voelt en je ook je eigen mening beter kan gaan verwoorden.

Ik zie zelf Bush niet als de Anti-christ. Maar ik snap wel niks van de beste man.
gast
gast mei 10 '11
AngelClear; iedereen is schuldig en onschuldig tegelijk.
Esther
Esther mei 10 '11
ach.. t zijn allemaal bandieten.... er gaan zoveel verhalen over 9-11... niemand zal er ooit achter komen, en iedereen heeft zn eigen theorie....

http://www.waarheid911.nl/
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 10 '11
juist ja ^^

waar 2 kijven, hebben er 2 schuld, en waar 3 kijven hebben er 3 schuld en ga zo maar door...

wat wel jammer is, (vind ik dan, hé?)
dat de hele wereld er in mee gaat... of je nou wil of niet...
eigenlijk zou het een keertje klaar moeten zijn,

de aarde is van iedereen... en van niemand...

het maakt me bang als ik die atoom/ waterstof- bommen zie exploderen, straks maken ze een bom die bijna gelijk is aan een oerknal... explodeerd de hele aarde!
Emuca
Emuca mei 10 '11
Ik vind het juist heel erg menselijk. Heel erg instinct van mensen. Mensen hebben graag de macht, de touwtjes in handen. Terroristen net zo. Natuurlijk is het opblazen van mensen niet netjes (om het even heeeeeel zacht uit te drukken), maar het doden van andere is heel dierlijk.. En mensen zijn.. dieren. Maar dan met een verstand. Niet bij iedereen spreekt dat verstand even duidelijk.. En weer anderen denken dat dat wat zij doen het juiste is, ook al hoeft dat ethisch gezien helemaal niet zo te zijn.

Wij mensen oordelen graag over wat goed is en wat niet. Maar kunnen we dat wel? Mogen we dat wel? Wie zijn wij mensen om te oordelen over daden die een opeenvolging van gebeurtenissen zijn. Maar wie zijn wij niet om te oordelen? Wij kunnen nu niet iemand of iets de schuld geven, want dan doen we zelf precies hetzelfde wat die mensen hebben gedaan.
Emuca
Emuca mei 10 '11
Geef een kat de mogelijkheid 20 muizen in een keer te grijpen en dat gebeurt. smileWij mensen kunnen massamoorden plegen omdat wij daar de wapens voor hebben.

Ik denk dat oordelen meer in ons hoofd zit.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 10 '11
Origineel bericht van: Peejay
Nouja.. Het zijn gewoon allemaal opeenvolgingen van dingen... Iedereen gelooft wel iets anders! Het feit is dat daar al een tijdje oorlog woed nu, die erger is geworden na 9-11.. Amerika wil daar "vrede brengen" maar ze willen alleen maar olie smileHeel veel dingen die je tegenwoordig hoort zijn opgebouwd uit leugens hoor.. Net zoals sommige aannemen dat osama niet de zondebok is! Er zijn zo enorm veel dingen die wij NIET weten, wat er allemaal achter de schermen gebeurt bij deze grote regeringen.. kijk maar eens hoe ze reageerden toen Wikileaks op het net kwam smileHeel de wereld stond op zijn kop omdat daar hun geheimpjes in konden staan.. Vindt het best wel jammer dat het tegenwoordig zo loopt smileMaar ik ben het gewoon beu, al dat terrorisme ik snap het nut er echt niet van.. Ik hoop echt dat er nu niemand mij gaat zeggen dat ik dat moet relativeren ofzo.. Ik zie er echt geen nut in hoor smileEen busje opblazen in een groep mensen die je niet eens niet kent.. En voor wat doen ze dat dan.. Achja ik wil er zelf niet over nadenken smileIk beschouw zo van die mensen ziek in hun hoofd.. Dat is nu toch niet meer menselijk! Maar dat is mijn mening he wink


het is "aangeleerd" gedrag... dus geen ziekte
hun geloven dat ze als ze zulke dingen doen, ze dat doen voor Allah
en dat hun familie het goed krijgt enzo...
gast
gast mei 10 '11
Mooi gezegt Emuca smile
Alles is zo groot ook zo klein. Wat er in de wereld gebeurd gebeurd in jou eigen kleine wereldje net zo goed. Het is als een hologram; ieder deeltje heeft het hele plaatje in zich.
Emuca
Emuca mei 10 '11
En zo boven zo benee.
gast
gast mei 10 '11
Dat is een ding wat zeker is...
Groene_heks
Groene_heks mei 10 '11
Quote:
En als ik vragen mag Gast en Just Love en Groene Heks. Waarom nemen jullie het hier eigenlijk op voor de grootste terroristen en massamoordenaars en deugnieten die er rondlopen op aarde


Ik neem het voor niemand op.

Quote:
Waarom nemen jullie het hier eigenlijk op voor de grootste terroristen en massamoordenaars en deugnieten die er rondlopen op aarde ? Osama Bin Laden. Wie is de volgende die jullie zullen verdedigen ? Hitler of Saddam Hoessein ? En waarom nemen jullie het niet op voor al de slachtoffers die deze mensen hebben gemaakt of bijvoorbeeld voor een goed mens als Jezus Christus ééns voor de verandering zo ... ? Dat is wat mij kwaad maakt aan jullie manier van denken ! Wat een abstracte manier van denken !


Heb ik ook niet gedaan
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 10 '11
Origineel bericht van: Peejay
@moonflowertje
nouja, ik zou het meer brainwashen noemen niet ?


hersenspoelen...

dat vind ik ook wel een beetje...
het is ook een beetje machtmisbruiken
gast
gast mei 10 '11
Wat vind je dan van de natuur? De aardbevingen, tsunami's, vulkaanuitbarstingen, overstromingen......
Emuca
Emuca mei 10 '11
Moorden is, hoe cru het ook is, ook een deel van de natuur. De mens is ook een deel van de natuur. Dus waarom is onschuldige mensen doden dan erger dan gedood worden door de natuur. En hoe onschuldig zijn die mensen? smile
diebrabander
diebrabander mei 10 '11
Wij worden ook gehersenspoelt, want we zijn vriendjes met amerika.

Wij ZIJN een deel van de natuur. Alleen de meesten van ons plaatsen ons erboven.
Emuca
Emuca mei 10 '11
Misschien is een van die 'onschuldige' slachtoffers wel een praktiserend pedofiel. Wat dan? Hoe onschuldig is onschuldig. En hoe schuldig zijn wij dat wij die dingen over ons heen krijgen?
gast
gast mei 10 '11
Hoe weet je zo zeker dat die mensen onschuldig zijn en dat het niet "gewoon" hun tijd is om te gaan? En hoe weet jij zo zeker dat diegene die zich opblaast dit doet voor een beter leven van zijn familie? Als dat zo is dan zou ik maar snel ervoor zorgen dat er geen mensen meer op de wereld rondlopen met het gevoel/idee dat het zo slecht gaat met ze.....
gast
gast mei 10 '11
Zoek dan eens uit wat de beweegredenen van de terroristen zijn. Maar hoor dit dan wel van de terrorist zelf en niet van iemand die er zijn eigen oordeel over velt want die heeft weer zijn eigen invulling.

PS. vaak gaat er onderdrukking, misbruik, uitsluiting ed. aan vooraf.
diebrabander
diebrabander mei 10 '11
Origineel bericht van: Peejay
als wij dat allemaal zouden doen zal de mensheid snel uitgestorven zijn.. Ik kan dat gewoon niet vatten, gaat mijn petje te boven


Ja en daarom heeft god of wie dan ook, ons(ik neem aan jij tot nu toe ook) zo gemaakt dat we geen terroristische neigingen hebben. laugh
gast
gast mei 10 '11
Komt vanzelf ws als je onderdrukt wordt en overspoeld wordt door mensen die jou willen veranderen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki