Neen Emuca , dat is niet waar ! Ik heb de berichten verwijderd omdat ik wist wat voor een commotie er terug ging rond komen en ik hier toch geen mening mag hebben en het al zeker niet kan halen tegen die van jullie. Dit heeft niets te maken met jezelf in een slachtofferrol te plaatsen, maar eerder met wegvluchten om een nodeloos conflict uit de weg te gaan, die ik nu niet kan gebruiken. Als ik geen andere mening mag delen hier op het forum dan die van jullie, dan plaats ik mezelf niet in een slachtofferrol, maar ben ik hier simpelweg ongewenst en heb ik geen andere keuze dan het aftrappen. Ik kan hier gewoon niets goed doen of zeggen. Jullie straffen een andere mening of visie dan die van jullie genadeloos af. Er is zelfs geen ruimte meer voor dialoog ! En dat heeft niets te maken met "een priemend vingertje naar de ander te wijzen". Wat ik erg flauw vind om te zeggen trouwens ! Dit is geen "open forum", maar jullie forum. En andere meningen of visies zijn hier van geen tel en laten jullie alzeker niet toe !
Leuk dat gejullie steeds.
Alsof iedereen hier de boeman is behalve jij. Jij bent hier de enige die jezelf omschrijft als de boeman.. Althans, mij zie je hier geen vingerwijzen. Het valt me alleen op dat je zelf heel hard gilt dat je ongewenst bent.. terwijl niemand je dat verteld? Vind ik een beetje krom, daarom zeg ik het.
Ennn ik ga weer ontopic.
Ik ben het er mee eens dat, hoe beestachtig zijn daden ook waren, Osama inderdaad een mens is. Een mens waarvan er nog duizend meer bestaan met dezelfde ideeen, maar niet zo 'machtig' zijn/waren als hij was. Ik zie hem ook niet als de bron van het terrorisme, maar deels voor een zondebok voor de Amerikanen.