Loading...
nl

osama bin laden

gast
gast mei 8 '11
Peejay, heb je het filmpje gekeken?
Het is helemaal niet gezegt dat hij erachter zit. Dat is ook de grootste reden dat ze hem niet konden berechten op een "normale" manier omdat ze gewoon geen zaak hadden. Ze hebben zijn naam ed gebruikt om iemand de zondebok te maken. En bijna iedereen trapt er in omdat ze net zo goed een zondebok willen hebben.
AngelClear
AngelClear mei 8 '11
Peejay ,

Ik zie je hier wel vlug terugkrabbelen op je mening die ik overigens volldig met je deel. Waarom neem jij zomaar aan dat wat Gast zegt waar is ? Straks vertelt Gast dat er nooit twee vliegtuigen op het World Trade Center zijn ingecrasht en ben jij er mee weg. Ik zeg dat Osama Bin Laden wel degelijk verantwoordelijk was voor de aanslagen en veel meer en wat jij hierboven neerschreef is volledig correct. Je moet dan ook van die mening niet afwijken omdat Gast zegt dat het niet zo is. Dat is Gast haar mening, niet de onze. Er zijn genoeg bewijzen dat Bin Laden achter de aanslagen van 11 september zat hoor Peejay. Alleen heeft gast haar eigen mening over alles en wil die dan ook op alles en iedereen projecteren. Gast heeft de waarheid in pacht blijkbaar.
AngelClear
AngelClear mei 8 '11
Ik denk dat jij heel goed weet wie achter de aanslagen zit, daar kan je trouwens onderzoek naar doen. Wie of wat is het dan dat je daaraan zo plots doet twijfelen ? Je leek zo zeker van je stuk toen je jouw eerste bericht hier neerschreef, waar ik trouwens volledig achter sta. Er zijn nu éénmaal mensen die jouw mening delen hoor Peejay. Ik denk er ook zo over. Nogmaals hoe kan Gast dat weten wie liegt of niet ?
AngelClear
AngelClear mei 8 '11
Origineel bericht van: gast
Peejay, heb je het filmpje gekeken?
Het is helemaal niet gezegt dat hij erachter zit. Dat is ook de grootste reden dat ze hem niet konden berechten op een "normale" manier omdat ze gewoon geen zaak hadden. Ze hebben zijn naam ed gebruikt om iemand de zondebok te maken. En bijna iedereen trapt er in omdat ze net zo goed een zondebok willen hebben.




Ja hoor Gast ! Klopt helemaal ! Dit filmpje bewijst alles ! Het is allemaal gelogen ! Osama Bin Laden is de zondebok net zoals ik die ben hier op dit forum !
Emuca
Emuca mei 8 '11
Origineel bericht van: AngelClear



Ja hoor Gast ! Klopt helemaal ! Dit filmpje bewijst alles ! Het is allemaal gelogen ! Osama Bin Laden is de zondebok net zoals ik die ben hier op dit forum !


Die rol praat je jezelf aan. smile
AngelClear
AngelClear mei 8 '11
Hallo Emuca ,


Ik heb hier eerder op de dag twee berichtjes gepost over hoe eng en walgelijk ik zo'n schedel vind. Natuurlijk niet de kristallen ! Maar ik had het over het symbool van de doodskop of doodshoofd waarin ze zijn gemaakt. Ze hebben hier toen mijn woorden weer zodanig verdraaid en mij proberen te pakken op wat ik hier neerschreef, dat ik die twee posts gelijk weer heb verwijderd en mijn woorden zo snel mogelijk heb teruggenomen. Want als ik word aangevallen, heb ik niet altijd zin om mij hier te verdedigen op het forum. Ik krijg daar genoeg van. Best is niets meer van mijn mening hier op het forum te schrijven, want mijn mening wordt hier altijd afgebroken en is hier blijkbaar toch van geen tel ! Voel je mij een beetje aan Emuca ?
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 9 '11
over al die nep foto's die nu rond gaan: beetje jammer dat de "dtp-ers" onder ons totaal geen verstand hebben als het gaat over; een dood iemand op een foto!
een dood iemand heeft geen "uitdrukking" meer op zijn gezicht...
en Osama is sinds 9-11 qua uiterlijk het zelfde gebleven zeker?
waarschijnlijk kunnen ze alleen maar aan tonen dat hij dood is aan de hand van zijn dna, omdat zijn hele lichaam uit elkaar lag... denk je nou echt dat ze hem dood-geschoten hebben? ik denk eerder dat ze er een bom naarbinnen gegooid hebben en klaargestaan hebben om... mocht hij eventueel naar buiten komen, hem daar dan dood te schieten...
vandaar dat ze geen foto's zullen vrijgeven... want hij is niet meer te identificeren....

maarja... eigenlijk is het ook wel logisch dat mensen zo gaan reageren, het is allemaal zo vaag....
gast
gast mei 9 '11
Iedereen neemt klakkeloos aan wat anderen zeggen zonder er zelf bij te zijn geweest AngelClear. Daar gaat het mij om, dat er ook andere verhalen zijn. Maar niet dat je die moet geloven maar om zelf in te kunnen zien dat je er helemaal geen mening over kunt hebben omdat je de waarheid niet weet uit eerste hand.

Als ik rond ga spuien dat jij mij iets hebt aangedaan terwijl dat helemaal niet zo is, maar ik wel invloed zou hebben op anderen zoals een president, dan zouden ze mijn verhaal dus klakkeloos geloven en iedereen zou jou aanzien voor iets dat je dus niet bent. Zou je daar blij mee zijn? Ik denk van niet. Maar als iemand anders dan met een tegen verhaal komt waaruit blijkt dat jij het niet geweest bent maar iemand anders maar niemand geloofd dat omdat ze al het andere verhaal geloven.....
Groene_heks
Groene_heks mei 9 '11
Laat gaaaaaaan!! smile
Emuca
Emuca mei 9 '11
Origineel bericht van: AngelClear
Hallo Emuca ,


Ik heb hier eerder op de dag twee berichtjes gepost over hoe eng en walgelijk ik zo'n schedel vind. Natuurlijk niet de kristallen ! Maar ik had het over het symbool van de doodskop of doodshoofd waarin ze zijn gemaakt. Ze hebben hier toen mijn woorden weer zodanig verdraaid en mij proberen te pakken op wat ik hier neerschreef, dat ik die twee posts gelijk weer heb verwijderd en mijn woorden zo snel mogelijk heb teruggenomen. Want als ik word aangevallen, heb ik niet altijd zin om mij hier te verdedigen op het forum. Ik krijg daar genoeg van. Best is niets meer van mijn mening hier op het forum te schrijven, want mijn mening wordt hier altijd afgebroken en is hier blijkbaar toch van geen tel ! Voel je mij een beetje aan Emuca ?


Juist het verwijderen van berichten wekt argwaan... schrijf wat je wil schrijven... als je ze verwijderd sta je blijkbaar niet achter je eigen teksten en dus ook niet achter jezelf. Je gooit jezelf nu in een slachtofferrol die je zelf gecreerd hebt... Dus wijs niet altijd met een priemend vingertje naar de ander, maar nu eens naar jezelf.


Anyway.. back on topic.
Ik weet niet wat ik moet geloven over het feit dat Bin Laden dood is. Ik vind het 'bijzonder' dat ze zo duidelijk durven te gillen dat ze 99,9% zeker zijn qua DNA... En over de foto's? Iedere nieuwsbron meld dat er GEEN foto's van hem zijn vrijgegeven. Alle foto's die je dus vind zijn NEP. Want Obama wil ze niet vrijgeven. smile
AngelClear
AngelClear mei 9 '11
Neen Emuca , dat is niet waar ! Ik heb de berichten verwijderd omdat ik wist wat voor een commotie er terug ging rond komen en ik hier toch geen mening mag hebben en het al zeker niet kan halen tegen die van jullie. Dit heeft niets te maken met jezelf in een slachtofferrol te plaatsen, maar eerder met wegvluchten om een nodeloos conflict uit de weg te gaan, die ik nu niet kan gebruiken. Als ik geen andere mening mag delen hier op het forum dan die van jullie, dan plaats ik mezelf niet in een slachtofferrol, maar ben ik hier simpelweg ongewenst en heb ik geen andere keuze dan het aftrappen. Ik kan hier gewoon niets goed doen of zeggen. Jullie straffen een andere mening of visie dan die van jullie genadeloos af. Er is zelfs geen ruimte meer voor dialoog ! En dat heeft niets te maken met "een priemend vingertje naar de ander te wijzen". Wat ik erg flauw vind om te zeggen trouwens ! Dit is geen "open forum", maar jullie forum. En andere meningen of visies zijn hier van geen tel en laten jullie alzeker niet toe !
Esther
Esther mei 9 '11
Ach..... dood of niet dood... ze zullen vast doorgaan waar ze mee bezig waren.... nu neemt gewoon iemand anders t stokje over... Twijfel is er toch altijd... er zijn ook mensen heilig van overtuigd dat Elvis, Hitler (zou nou toch heel oud moeten zijn) en Michael Jackson nog ergens vrolijk rondhuppelen.... Ik kan me er eerlijk gezegd niet zo druk om maken... Kan me wel voorstellen dat de mensen die heel veel dierbaren zijn verloren op 9-11 heel blij zijn... maar het zou beter zijn geweest als Osama zijn verdere leven in een hokje van 2 bij 2 met een emmer had moeten doorbrengen... (en hij heeft natuurlijk niet alleen gehandeld.... dus de mensen die m geholpen hebben mogen dan gezellig erbij gaan zitten... gezellige boel...)
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 9 '11
whaha ja toch!?
lekker omstebeurt op de emmer!

whahaha ik heb de tranen in mijn ogen van het lachen!!
Esther
Esther mei 9 '11
emmertje snel vol dan......
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 9 '11
whaha wie gaat hem legen?
gast
gast mei 9 '11
Nog even dit; het is en blijft een mens......
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 9 '11
het was een mens...
gast
gast mei 9 '11
Ook dood ben je nog steeds mens.....want mens is niet alleen maar omhulsel.
Esther
Esther mei 9 '11
de grote baas zelf natuurlijk.... Osama zelf...
Emuca
Emuca mei 9 '11
Origineel bericht van: AngelClear
Neen Emuca , dat is niet waar ! Ik heb de berichten verwijderd omdat ik wist wat voor een commotie er terug ging rond komen en ik hier toch geen mening mag hebben en het al zeker niet kan halen tegen die van jullie. Dit heeft niets te maken met jezelf in een slachtofferrol te plaatsen, maar eerder met wegvluchten om een nodeloos conflict uit de weg te gaan, die ik nu niet kan gebruiken. Als ik geen andere mening mag delen hier op het forum dan die van jullie, dan plaats ik mezelf niet in een slachtofferrol, maar ben ik hier simpelweg ongewenst en heb ik geen andere keuze dan het aftrappen. Ik kan hier gewoon niets goed doen of zeggen. Jullie straffen een andere mening of visie dan die van jullie genadeloos af. Er is zelfs geen ruimte meer voor dialoog ! En dat heeft niets te maken met "een priemend vingertje naar de ander te wijzen". Wat ik erg flauw vind om te zeggen trouwens ! Dit is geen "open forum", maar jullie forum. En andere meningen of visies zijn hier van geen tel en laten jullie alzeker niet toe !


Leuk dat gejullie steeds. smileAlsof iedereen hier de boeman is behalve jij. Jij bent hier de enige die jezelf omschrijft als de boeman.. Althans, mij zie je hier geen vingerwijzen. Het valt me alleen op dat je zelf heel hard gilt dat je ongewenst bent.. terwijl niemand je dat verteld? Vind ik een beetje krom, daarom zeg ik het.

Ennn ik ga weer ontopic.

Ik ben het er mee eens dat, hoe beestachtig zijn daden ook waren, Osama inderdaad een mens is. Een mens waarvan er nog duizend meer bestaan met dezelfde ideeen, maar niet zo 'machtig' zijn/waren als hij was. Ik zie hem ook niet als de bron van het terrorisme, maar deels voor een zondebok voor de Amerikanen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki