Loading...
nl

dromendagboek

Acheliah
Acheliah jan 11 '07
Hallo iedereen

Ik ben Monique een vriendin van Dieneke ik heb een vraag over een droom.
Mij droom bestond uit twee delen het eerste deel ging zo, ik droomde dat ik in de auto zat en ik was met iets bezig maar ik weet niet meer met wat en het regende heel hard me ruitenwissers konden het niet bij houden in een keer kwam ik in een dichte mist terecht en het begon heel hard te regenen en ik raakte in de slip maar ik wist eruit te komen en de regen en de mist was voorbij en ik kon weer verder rijden en toen werd ik wakker.
Mij tweede droom van mij ging zo, het was eigenlijk net of ik weer in de eerste droom zat ik zat weer in me auto was weer met iets bezig en in een keer begon het weer heel hard te regenen en een hele dichte mist ik zag niks meer en raakte weer in de slip en begon rond te tollen en toen werd ik wakker en dacht monique even bij je positieve komen.Die droom is al zeker een half jaar geleden geweest maar het blijft me achter volgen wat zou het kunnen betekenen.
Groetjes Monique en Dieneke
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '07
Hoi over je eerste droom heb ik het volgende gevoel:
Het gaat over slecht zicht, dichte mist en iets dat je onduidelijk kunt zien. Vertaald denk ik dat je een moeilijke en onduidelijke periode ingaat die zelfs bijna mis-gaat (slipt). Toch kom je er goed uit, de mist is voorbij, de regen over en je komt uit de slip.

De 2e droom is dus hetzelfde met als afloop dat je er niet uitkomt. Vraag jezelf eens af, wat op dit moment je zicht belemmert.
Acheliah
Acheliah jan 17 '07
Bedankt het zou wel kunnen kloppen als iemand nog wil reageren graag

Dikke Kus Dieneke en Monique

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki