Loading...
nl

contact met geesten

isa 1982
isa 1982 apr 30 '11
Heb sinds vorig jaar het gevoel dat er verschillende geesten om mijn heen zijn, vooral mijn vader , kan communiceren met hem en hij helpt mij met verschillende dingen, maar ben bang om er met mensen over te praten omdat zij dan misschien denken dat ik gek ben of zo.....ook heb ik contact gehad met 2 verschillende overleden vrienden ....zijn er meer mensen die zulke dingen meemaken of word ik echt gek en hou ik me te veel bezig met mijn overleden vader
Delen:
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
Je bent niet de enige op de wereld die met overledenen kan communiceren, nee je bent en word niet gek smile
isa 1982
isa 1982 apr 30 '11
nou bedankt , want ik heb echt geen idee hoe ik ermee om moet gaan !! Had nooit iemand dierbaars verloren en toen ik er 1 verloor was het mijn vader waar ik zo close mee was....Ik wil leren ermee om te gaan maar weet absoluut niet hoe en het beangstigt me soms en heb zelfs een tijd paniek aanvallen gehad.
Dus ik ben heel blij om te horen dat ik niet gek aan het worden ben
aquarel
aquarel mei 1 '11
nee, er zijn meedere mensen zoals ikzelf en anderen die met overleden mensen communiceren.
als je je er goed bij voelt, dan is het goed.
pas als je er een slecht gevoel bij voelt, moet je handelen naar goed inzicht.
Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Je kan je ervoor afsluiten als het teveel is voor je.
Probeer je voor te stellen dat je in een gloeilamp zit en dat je heel veel licht verspreid.
Als er te veel mensen om je heen hangen of op momenten dat je er echt geen zin in hebt kun je dat gewoon uitspreken, doe dit wel altijd met respect, wees duidelijk en geef je grenzen aan, wordt niet boos smile

Mocht er iemand bij je komen en je wil graag weten wat ze willen of wat ze je willen vertellen, probeer dan je hoofd leeg te maken en te luisteren, ga niet meedenken want dan gaan jouw gedachtes en de gedachtes van degen die bij je is door elkaar en krijg je niet de juiste info.

Meditatie is een goede oefening om te leren je hoofd leeg te maken, yoga ook smile
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 28 '11
Gek ben je niet heb dat ook met mijn opa en mijn vader

dus geen zorgen je bent volkomen normaal

laugh

moon

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki