Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen?

rammetje39
rammetje39 apr 30 '11
hoi ik ben heel nieuwsgierig en geintresseerd wat mensen zouden kunnen lezen aan mijn foto.

http://94.100.120.156/1262300001-1262350000/1262316201-
Delen:
aquarel
aquarel apr 30 '11
not found staat er bij mij te lezen
aquarel
aquarel apr 30 '11
je bent een goede moeder, maar vanbinnen ben je iemand anders dan dat je je voordoet.
aan je ogen zie ik dat je al heel veel hebt meegemaakt, en dat was niet altijd even gemakkelijk voor jou.
soms sluit je je gevoelens af.
je bent heel gevoelig, en bezorgd over het welzijn van jouw kinderen.
soms zou je luidop willen roepen van woede dat je hebt opgekropt.
je ziet er ook niet gelukkig uit op deze foto vind ik.


ja, ik zou nog meer kunnen vertellen, maar schrijf eerst eens of alles klopt want ik ben er een leek in in foto's lezen, ik probeer wel, en ik denk dat mijn gevoel soms wel goed zit als ik iemand anders zijn foto lees.
maar bevestig eerst eens, of het allemaal wel klopt.

nog veel succes met andere forum bezoekers die wel weten wat er nu juist aan de hand is met jou, want volgens mij heb je een schijnlach op je gezicht, en ben je toen die foto werd getrokken niet echt gelukkig, of denk ik dat alleen maar ? dat zou jij moeten verduidelijken.
rammetje39
rammetje39 apr 30 '11
hoi aquarel,

je bent een goede moeder, maar vanbinnen ben je iemand anders
dan dat je je voordoet.
aan je ogen zie ik dat je al heel veel hebt meegemaakt, en dat was niet altijd even gemakkelijk voor jou.
soms sluit je je gevoelens af.
je bent heel gevoelig, en bezorgd over het welzijn van jouw kinderen.
soms zou je luidop willen roepen van woede dat je hebt opgekropt.
je ziet er ook niet gelukkig uit op deze foto vind ik.

wat je beschrijft klopt erg goed hoor,ik heb een traumatische jeugd doorgemaakt,en daar door ook wat overbeschermend naar mijn kinderen ik geloof ook wel dat ik een goede moeder ben ik doe in ieder geval mijn best.
ik weet mijn inderdaad geen raad met mijn woede ben er zelfs heel bang voor geworden en heb daardoor vele maskers gecreeerd.

ik vind het ontzetten goed hoor wat je ziet.
groetjes en bedankt.
Serenity
Serenity apr 30 '11
Ik zag eerder je kids dan een foto van jouw en ik lees geen kids, sorry.
rammetje39
rammetje39 apr 30 '11
is het zo beter?is er nog iemand die tips heeft voor mij?
gr.rammetje
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos mei 3 '11
Waarom ben je zo wanthopig op zoek naar bevestiging van anderen? Je hebt je eigen leven, waarin jijzelf bepaalt wat wel en niet kan.
Wees niet onzeker, maar geef de onzekerheid ook niet mee aan de kids, ook niet de maskers.
Door aan jezelf te werken en bij jezelf te komen, sta je sterker, waardoor je een goed voorbeeld wordt voor je kids.
Kinderen zien wat van binnenspeelt, volwassenen alleen de buitenkant, maar de binnenkant is het belangrijkste
rammetje39
rammetje39 mei 6 '11
hoi ik geefje eenroosje,

ja dat is duidelijke taal je hebt gelijk ik ben ook eigenlijk wanhopig op zoek naar me zelf.ik ben er mee aan het werk al heel lang.bedankt voor je advies.
groetjes rammetje
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 6 '11
Hoi Rammetje,

Mijn eerste reactie: Ik hoorde veel geluid: heel duidelijk hoorde ik jou enorm hard schreeuwen, van frustratie en woede dat binnenin jou zit.

Ik schoot iets te ver door en zag daarna beelden die niet gerelateerd zijn aan jouw leven van nu, maar naar mijn gevoel uit vorige levens. Niet echt fijne beelden, ze lieten mij zien dat jij meerdere malen op niet zo’n leuke manier gestorven bent in jouw vorige levens, je kon je daarbij niet verdedigen. Wat ik voelde was dat daar nog veel woede, verdriet en een gevoel van onmacht, zit dat nog niet verwerkt is.
Aangezien ik ook beelden zie van dit leven dat je met een vuist geslagen wordt, heb ik heel sterk het gevoel dat je dit thema in dit leven mag uitwerken. Je bent er kennelijk al eerder tot uitgenodigd;)

Verder kwamen de volgende woorden naar boven.
-Je lacht, maar van binnen lach je niet.
-Zorgen over je kinderen
-fysiek geweld meegemaakt: ik zie iemand die met een vuist om je in slaat
-Thema waar je aan mag werken: Er mogen zijn.

Ben benieuwd of je wat herkent,

Liefs!
rammetje39
rammetje39 mei 6 '11
hoi L'arbe de vie,

ik zit inderdaad met veel opgekropte woede,en heb zelf ook al eens het idee gehad dat het niet alleen afkomstig is uit dit leven,ik zou willen dat ik kon schreeuwen maar dit stuk van mij is altijd zo de kop ingedruk mocht er niet zijn dat ik allerlei strategien heb ontwikkeld om dit stuk te verbergen te onderdrukken.ik ben hier wel mee aan werkt om in een veilige omgeving dit te kunnen gaan uiten.één van die strategien is altijd maar blijven lachen en mij zelf wijs maken dat alles prima met me gaat.
door alles wat ik heb meegemaakt waaronder ook fisiek geweld,ben ik overbeschermend naar mijn kinderen en dus ook altijd bezorgt.

ja en er mogen zijn:dat is dus echt een thema waar ik voor aan het vechten ben.

ik vind het wel bijzonder dat je die beelden uit vorige levens te zien kreeg het is wel een bevestiging van wat ik zelf al een beetje vermoede.
waar ik nu nieuwsgierig naar ben is hoe ga je daar mee om met die informatie die je krijgt,hoe verdraag je dat en blijft dat bij je hangen of is dat ook meteen weer verdwenen misschien is dit een beetje oftoppic.
groetjes en ontzettend bedankt voor jou reading.
rammetje
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 6 '11
Lieve Rammetjes,

de reden dat ik die beelden mocht zien, is omdat dat thema met mij resoneert, zoals dat heet. Het thema van onverwerkt sterven, op een nare manier, en waar ik nog veel woede, verdriet en onmacht gevoel bij heb, en het Thema 'ik ben er' en 'ik mag er zijn' is mijn grootste levensles waar ik onlangs bewustzijn op heb gehad.

Mijn gouden tip is regressietherapie. Ik heb al een aantal keer ervaring met die sessie gehad; ik weet niet of je bekent bent daarmee? Wat er gebeurd is dat je in trance gaat, je bent daarbij niet weg, je maakt contact met je onderbewustzijn, en in die trance ga je terug naar het vorige leven waar je je onverwerkt sterven hebt meegemaakt, via beleiding van de regressietherapeut ga je vervolgens naar het punt van overzicht, waar je zelf leert wat jouw les was in dat leven, zodat je die les mee kunt nemen in het huidige leven en je jezelf dus heelt.
Het is echt een enorm effectieve manier om dingen uit te werken, en dat is echt mijn gouden tip voor jou!

Als je wilt, kun je aan NIMS vragen of hij een sessie met jou wil doen. Hij volgt een 4jarige opleiding tot holistisch therapeut bij Ananta en leert daar hoe hij regressie kan toepassen. Ik weet dat hij mensen zoekt waarop hij kan oefenen, dus als je het echt aandurft om jouw thema aan te gaan, stuur hem een berichtje, en ik weet zeker dat hij jou kan helpen,

Liefs!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki