Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen?

rammetje39
rammetje39 apr 30 '11
hoi ik ben heel nieuwsgierig en geintresseerd wat mensen zouden kunnen lezen aan mijn foto.

http://94.100.120.156/1262300001-1262350000/1262316201-
Delen:
aquarel
aquarel apr 30 '11
not found staat er bij mij te lezen
aquarel
aquarel apr 30 '11
je bent een goede moeder, maar vanbinnen ben je iemand anders dan dat je je voordoet.
aan je ogen zie ik dat je al heel veel hebt meegemaakt, en dat was niet altijd even gemakkelijk voor jou.
soms sluit je je gevoelens af.
je bent heel gevoelig, en bezorgd over het welzijn van jouw kinderen.
soms zou je luidop willen roepen van woede dat je hebt opgekropt.
je ziet er ook niet gelukkig uit op deze foto vind ik.


ja, ik zou nog meer kunnen vertellen, maar schrijf eerst eens of alles klopt want ik ben er een leek in in foto's lezen, ik probeer wel, en ik denk dat mijn gevoel soms wel goed zit als ik iemand anders zijn foto lees.
maar bevestig eerst eens, of het allemaal wel klopt.

nog veel succes met andere forum bezoekers die wel weten wat er nu juist aan de hand is met jou, want volgens mij heb je een schijnlach op je gezicht, en ben je toen die foto werd getrokken niet echt gelukkig, of denk ik dat alleen maar ? dat zou jij moeten verduidelijken.
rammetje39
rammetje39 apr 30 '11
hoi aquarel,

je bent een goede moeder, maar vanbinnen ben je iemand anders
dan dat je je voordoet.
aan je ogen zie ik dat je al heel veel hebt meegemaakt, en dat was niet altijd even gemakkelijk voor jou.
soms sluit je je gevoelens af.
je bent heel gevoelig, en bezorgd over het welzijn van jouw kinderen.
soms zou je luidop willen roepen van woede dat je hebt opgekropt.
je ziet er ook niet gelukkig uit op deze foto vind ik.

wat je beschrijft klopt erg goed hoor,ik heb een traumatische jeugd doorgemaakt,en daar door ook wat overbeschermend naar mijn kinderen ik geloof ook wel dat ik een goede moeder ben ik doe in ieder geval mijn best.