Lieve Rammetjes,
de reden dat ik die beelden mocht zien, is omdat dat thema met mij resoneert, zoals dat heet. Het thema van onverwerkt sterven, op een nare manier, en waar ik nog veel woede, verdriet en onmacht gevoel bij heb, en het Thema 'ik ben er' en 'ik mag er zijn' is mijn grootste levensles waar ik onlangs bewustzijn op heb gehad.
Mijn gouden tip is regressietherapie. Ik heb al een aantal keer ervaring met die sessie gehad; ik weet niet of je bekent bent daarmee? Wat er gebeurd is dat je in trance gaat, je bent daarbij niet weg, je maakt contact met je onderbewustzijn, en in die trance ga je terug naar het vorige leven waar je je onverwerkt sterven hebt meegemaakt, via beleiding van de regressietherapeut ga je vervolgens naar het punt van overzicht, waar je zelf leert wat jouw les was in dat leven, zodat je die les mee kunt nemen in het huidige leven en je jezelf dus heelt.
Het is echt een enorm effectieve manier om dingen uit te werken, en dat is echt mijn gouden tip voor jou!
Als je wilt, kun je aan NIMS vragen of hij een sessie met jou wil doen. Hij volgt een 4jarige opleiding tot holistisch therapeut bij Ananta en leert daar hoe hij regressie kan toepassen. Ik weet dat hij mensen zoekt waarop hij kan oefenen, dus als je het echt aandurft om jouw thema aan te gaan, stuur hem een berichtje, en ik weet zeker dat hij jou kan helpen,
Liefs!