Loading...
nl

Droom met Timmy

natascha
natascha jan 11 '07
Hallo,

Ik schrok vannacht wakker uit mijn droom en begon vervolgens ontzettend te trillen en te huilen.

Mijn droom ging over mijn overleden kat Timmy, ik weet dat hij dood is want ik heb hem helaas in moeten laten slapen omdat hij zwaar suikerziekte had, niet meer op zijn pootjes kon staan en het mandje waarin hij sliep bevuilde.

Hoe mijn droom begon weet ik niet maar in ene kwam Timmy de ruimte waar ik was binnen springen en rennen iets wat hij allang niet meer kon.
Mijn dames poezen raakte in verwarring omdat ik inmiddels al een andere rode kat in huis had genomen maar mijn hond herkende Timmy meteen.

Nu is mijn vraag is er voor katten ook een soort hierna als ze zijn overleden en kunnen ze ook bij mensen op bezoek komen? Zoals overleden mensen dat schijnen te kunnen?

Beetje rare vraag misschien maar er ging meteen door mijn hoofd Timmy wil me laten weten dat het goed is en dat hij het goed heeft.

Groetjes Natascha
Delen:
Mirreke
Mirreke jan 11 '07
Mijn geloof is dat er ook een hiernamaals is voor dieren. En ik ben er ook van overtuigd dat hij je heeft bezocht om te laten weten dat hij het nu goed heeft.

Ik heb ooit een reading gehad met een medium over mijn moeder. Ze stond bij een paar veilingkisten en op die kisten zat onze overleden kat. En aan haar voeten zat onze hond. Dus dat was mijn bevestiging.

Zelf heb ik over mijn overleden paard gedroomd, dus ja, ik geloof daar zeker in!
jo
jo jan 11 '07
Ja ik geloof daar ok in. En dat ze laten weten dat het goed is.

De nacht nadat ik mijn hond in had laten slapen lag ik in bed en ineens zag ik hem zitten achter langs mijn bed. ik denk dat hij wilde zeggen Het is goed.

ik denk dat jou kat dat ook heeft gedaan!
Gr Jo
natascha
natascha jan 11 '07
Heel erg bedankt voor jullie reactie, dit stelt me gerust.

Timmy heb ik 10 jaar geleden uit het asiel gehaald het was een zeer mishandelde kat het heeft heel lang geduurd voor hij een beetje los kwam toen hij merkte dat het hier veilig was, was het een ontzettend lieve kat. Ik ben blij dat hij het nu weer goed heeft.

Groetjes Natascha
mause
mause jan 11 '07
hoi natascha,

ik ben het met de rest eens. ik denk ook dat hij je even wou laten weten dat het goed was. omdat jij goed voor hem bent geweest, misschien had hij zoiets van nu kun je het beter afsluiten als je weet dat het goed gaat met mij.

gr. maureen
LPChip
LPChip jan 12 '07
Ik denk niet alleen dat er een hiernamaals is voor dieren, maar ik ben ervan overtuigd dat omdat mensen en dieren allemaal zielen zijn, we elkaar in hetzelfde hiernamaals tegenkomen. Ik vermoedt wel, dat onze vorm daar geen extra toevoeging heeft, dus het kan zijn dat Timmy daar als mens, vogel of wat dan ook is.

Ik denk dan ook dat je in een volgend leven een ander dier kan worden dan een mens. :)
Wendy's
Wendy's jan 12 '07
Wat een aparte droom!!

 Quote:
Nu is mijn vraag is er voor katten ook een soort hierna als ze zijn overleden en kunnen ze ook bij mensen op bezoek komen? Zoals overleden mensen dat schijnen te kunnen?
Ik ben er sterk van overtuigd dieren ook een hiernamaals hebben, het zijn nouw eenmaal zielen. Toen ik je droom las had ik gelijk het gevoel alsof je kat je wilde opzoeken. Dit gevoel had jij ook, dus dan zal het wel kloppen! aangezien meerdere op dit forum dat denken.

Ik geloof erin dat je met een ziekte dood kunt gaan, en daarna verder kunt leven zonder enige ziekte.
Zoals je in je droom beschrijft kon je kat ook weer ineens springen en rennen.
Debiorah
Debiorah jan 12 '07
Ik zie het hiernamaals niet als iets wat ver van ons af staat maar als iets wat er naast onze realiteit is. Ik denk ook dat entiteiten en misschien ook dierenzielen weleens worden waargenomen in onze realiteit. Ik heb eens het gevoel gehad dat een van mijn verdwenen en waarschijnlijk overleden katten nog weleens bij mij in huis was.Dieren reageren hier ook vaak op. Misschien heb je zoiets ook gemerkt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '07
Deboriah heeft gelijk. Het hiernamaals is gewoon hier. Alleen niet iedereen kan de geesten zien die daar zijn. Het heeft te maken met afstemming. Zo is ook de ziel / geest van een dier energie die niet weggaat. Het werkt dus netzoals bij de mens. Ze kunnen je gewoon opzoeken, en je kan gewoon contact met ze krijgen. Bij de indianen is het heel gewoon dat zij een overleden bescherm-dier bij zich hebben. Het is maar net waar je voor openstaat. Iig een hele mooie droom!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki