Loading...
nl

huhu... even mijn hart uitstorten

Begrip
Begrip apr 30 '11
aan moonflower

tgaat hem niet om wat ik zie, maar ik voel me hier al jaren niet goed thuis, heb al zo vaak geprobeerd om mijn gevoelens bespreekbaar te maken en dan zeggen ze dat ik harder moet zijn..
Begrip
Begrip apr 30 '11
aan groene heks

Mijn vriend en ik hadden die plannen inderdaad niet, ik zou bij hem thuis intrekken omdat het dan financieel makkelijker is. En natuurlijk zie ik hem graag, en met zijn mama kan ik het ook wel vinden. Anders zat ik alleen op een appartement, wat ik niet zo leuk vind.
Begrip
Begrip apr 30 '11
aan aquarel

Gisterenavond droomde ik dat ik iemand had gered die aan het verdrinken was. Ik dacht dat het mijn neef was.

Verder droom ik heel erg veel dat ik kan vliegen, maar ik graak nooit hoog genoeg, ik wil steeds hoger en hoger fladderen maar da
Begrip
Begrip apr 30 '11
vervolg

dat lukt me niet.
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
ow oke, fijn dat je het met zijn mamma goed kan vinden.
Ja meis, soms is het leven lastig en moet je om verder te komen dingen doen die je echt niet leuk vind.
Ik kan je geen raad geven alleen maar dat je je hart moet volgen smileen vooral veel praten met de mensen die je vertrouwd.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 1 '11
dromen dat je vliegt
Als je moeite hebt om te kunnen blijven vliegen suggereert dit dat je geen controle hebt over je persoonlijke omstandigheden.
Je zou moeite kunnen hebben om op de juiste koers te blijven.
of juist om er boven vliegen!
Dingen als hoogspanningsmasten, bomen of bergen zouden je vlucht kunnen belemmeren.
Deze barrieres staan voor een specifiek obstakel of persoon die je in de weg staan in het echte leven.
Je zou een na moeten gaan wie of wat je persoonlijke groei hindert. in rl dan he?
* rl is real life
aquarel
aquarel mei 1 '11
heb ik ook overlaatst gedroomd dat ik mijn ex redde toen ze aan het verdrinken was, de betekenis gaat als volgt; wie van de verdrinkingsdood wordt gered krijgt van het onbewuste te horen dat nog niet alles is verloren.
aquarel
aquarel mei 1 '11
vliegen (zonder hulpmiddelen) freud interpreteerde dergelijke droombeelden als erotische verlangens.
de moderne droomuitleg ziet in het vliegen een gevaarlijk opgeschroevd zelfbewustzijn.
de egyptenaren geloofden, dat degene die in een droom wegvliegt, een uitweg uit een gecompliceerde situatie zal vinden.
aquarel
aquarel mei 1 '11
vroeger droomde ik ook vaak dat ik kon vliegen, ik vloog nooit hoog omdat ik van nature hoogtevrees heb :-)
nu droom ik veel dat ik gevangen zit in de psychiaterie, wat niet zo leuk is voor mij aangezien ik gedwongen erin heb gezeten maar dat is gelukkig al meer dan 3 jaar geleden.
ik weet niet zo direct wat het betekent, dat van de psychiaterie maar ik denk dat ik er vooral een trauma aan heb overgehouden, ik heb veel gezien en meegemaakt daarbinnen, zelfs persterijen en 3 weken onafgebroken in de iso gezeten, dus ik denk dat mijn dromen over de psychiaterie een soort van herstel of angstgedachte is dat nog met me meespeelt, wie wel de betekenis ervan weet, gelieve mij dat graag te vertellen, zou er veel aan hebben. dank jullie bij voorbaat alvast.
aquarel
aquarel mei 1 '11
ikzelf denk als je van huis wegvlucht, dat je je problemen alleen maar verschuifd en er niets veranderd of oplost.
admin
admin mei 1 '11
Soms moet er gebeuren wat er moet gebeuren! Welke keus maakt jou gelukkig? Welke keus geeft een smile op je gezicht? Welke keus voelt meer dan GOED? Het kan ook zijn dat je een woning voor jezelf zoekt en dat je tijdelijk bij je vriend en zijn familie intrekt. Er zijn mogelijkheden genoeg! Zet alle mogelijkheden op een rij en voel welke voor jou geldt. En op jezelf gaan wonen betekent nog niet dat je afstand neemt van je familie of zij van jou. Het zal er alleen maar voor zorgen dat je eindelijk een plekje hebt waar je tot jezelf kan komen om zo te weten te komen wie jij daadwerkelijk bent! Luister eens naar het nummer van Beyonce "Listen"(Soms heb je rust nodig om je "eigen" stem te horen)
En weet je.........ik weet zeker dat je voor jezelf de juiste keus zult maken...luister naar je hart!
Succes! Dikke Xx
admin
admin mei 1 '11
Soms moet er gebeuren wat er moet gebeuren! Welke keus maakt jou gelukkig? Welke keus geeft een smile op je gezicht? Welke keus voelt meer dan GOED? Het kan ook zijn dat je een woning voor jezelf zoekt en dat je tijdelijk bij je vriend en zijn familie intrekt. Er zijn mogelijkheden genoeg! Zet alle mogelijkheden op een rij en voel welke voor jou geldt. En op jezelf gaan wonen betekent nog niet dat je afstand neemt van je familie of zij van jou. Het zal er alleen maar voor zorgen dat je eindelijk een plekje hebt waar je tot jezelf kan komen om zo te weten te komen wie jij daadwerkelijk bent! Luister eens naar het nummer van Beyonce "Listen"(Soms heb je rust nodig om je "eigen" stem te horen)
En weet je.........ik weet zeker dat je voor jezelf de juiste keus zult maken...luister naar je hart!
Succes! Dikke Xx
Omhoog
Begrip
Begrip mei 1 '11
Merci just love,

ik heb ondertussen definitief besloten om weg te gaan van thuis. Ik heb inderdaad nood aan even tijd voor mezelf. En inderdaad weg gaan van thuis betekent daarom niet radicaal breken. Maar in hun ogen schaadt ik dan ja, kortom alles... Respect voor hen, hun imago etc, maar nu geneog over hen. Kheb nu besloten dat ik aan de beurt ben. En kheb inderdaad gekozen voort gene dat mij een smile op mijn gezicht brengt laughhihi

Groetjes Ilse
Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Knap van je en fijn dat er weer een smile op je gezicht zit smile
admin
admin mei 30 '11
Hi Begrip, Hoe gaat het met je? Ben erg benieuwd hoe je voelt.

Groetjes Xx
Begrip
Begrip jun 12 '11
Goed laughEr is zoveeeeell gebeurt de laatste tijd. Heb nu eerst nog een weekje examens. En dan vertel ik het aan mijn ouders. Ik wordt door enkele mensen goed geholpen en gesteund en dat heeft me wel kracht. Mijn taak is nu om naar de aarde terug te keren, letterlijk dan. In de natuur bezig zijn enzo. En waar mijn vriendje woont is het echt ideaal daarvoor. Op die manier zal ik naart schijnt mijn talenten kunnen ontwikkelen maar ik moet eerst voldoende geaard zijn. Volgens astrologie staat de situatie die zich nu voordoet zelfs beschreven in mijn geboorte datum. Ik moet leren om echt dingen neer te zetten, thuis had ik hier de mogelijkheid niet voor... Het wordt nog een bewogen periode... Maar we zijn in elk geval onderweg en gelukkig zijn er mensen om me heen die me onderweg wat begeleiden. Ben ik erg dankbaar voor.

x
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 12 '11
Begrip... ik ben blij dat het goed gaat met je!ook ben ik blij dat je mensen om je heen hebt die jou helpen!
Sommige dingen kun je gewoon niet alleen...
Ik wens je heel veel sterkte en succes toe, met alles...
groetjes moonflowertje
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki