Ik ben Brigitte.Ik was een beetje aan het rond neuzene en ik kwam deze site tegen wat mijn heel erg aan sprak. Ik hoop eigenlijk dat er iemand is die mij kan verder helpen.
Ik zit al sinds 1 jaar niet lekker in mijn vel. Ik baal daar heel erg van want ik wil er vanaf. Voor mijn gevoel heb ik onverklaarbare klachten.Ik ben een hele lange tijd zoekende geweest waar het aan kan liggen. Ik heb ook vanalles geprobeert. psycholoog, psychiater en heb ook gebruik gemaakt van antidepressiva ( daar ben ik mee gestopt sinds 2 maanden ) Omdat ik er geen baat bij had. 2 verschillende accupuntuur gehad,healing op afstand gehad. Nog steeds voel ik me niet goed. Ik ben helemaal blut omdat ik zoveel geld uitgeven heb uit de hoop dat er iemand tussen zit die mijn verder kan helpen, maar helaas ben ik nog niet de juiste tegen gekomen. tussen door ben ik zelf aan het vechten om mijn eigen op de been te houden maar ik word er heel moe van. Ik heb een zoontje van 12 maanden en die houd me wel een beetje op de been.
Ik ben bang dat het niet goed komt met mij. Ik ben bang omdat ik al lang niet lekker in mijn vel zit en dat ik daar in blijf hangen. Ik wil gewoon weer gelukkig zijn. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen. Andere mensen zeggen dat ik geduld moet hebben en accepteren dat het zo is. Dat heb ik ook geprobeerd maar dat is moeilijk vooral als je lichaamelijk klachten krijgt en het is niet acceptabel dat ik me zo voel.
is er iemand die mij kan helpen A.U.B? Ik zal Dankbaar zijn als er iets is waarmee ik geholpen kan worden. Soms denk ik moet ik dan toch maar aan die rotzooi gaan ( antidepressiva ) om me dan maar beter te voelen. Ik weet dat die pillen je onderdrukt en die pakt de oorzaak van het probleem niet. Als ik wist waar het aan lag dan kan ik er aan werken maar ik weet het niet en dokters kunnen me ook niet verder helpen.
groetjes brigitte