Loading...
nl

Ik zal mijn even voorstellen.

brit
brit apr 30 '11
Ik ben Brigitte.Ik was een beetje aan het rond neuzene en ik kwam deze site tegen wat mijn heel erg aan sprak. Ik hoop eigenlijk dat er iemand is die mij kan verder helpen.

Ik zit al sinds 1 jaar niet lekker in mijn vel. Ik baal daar heel erg van want ik wil er vanaf. Voor mijn gevoel heb ik onverklaarbare klachten.Ik ben een hele lange tijd zoekende geweest waar het aan kan liggen. Ik heb ook vanalles geprobeert. psycholoog, psychiater en heb ook gebruik gemaakt van antidepressiva ( daar ben ik mee gestopt sinds 2 maanden ) Omdat ik er geen baat bij had. 2 verschillende accupuntuur gehad,healing op afstand gehad. Nog steeds voel ik me niet goed. Ik ben helemaal blut omdat ik zoveel geld uitgeven heb uit de hoop dat er iemand tussen zit die mijn verder kan helpen, maar helaas ben ik nog niet de juiste tegen gekomen. tussen door ben ik zelf aan het vechten om mijn eigen op de been te houden maar ik word er heel moe van. Ik heb een zoontje van 12 maanden en die houd me wel een beetje op de been.

Ik ben bang dat het niet goed komt met mij. Ik ben bang omdat ik al lang niet lekker in mijn vel zit en dat ik daar in blijf hangen. Ik wil gewoon weer gelukkig zijn. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen. Andere mensen zeggen dat ik geduld moet hebben en accepteren dat het zo is. Dat heb ik ook geprobeerd maar dat is moeilijk vooral als je lichaamelijk klachten krijgt en het is niet acceptabel dat ik me zo voel.

is er iemand die mij kan helpen A.U.B? Ik zal Dankbaar zijn als er iets is waarmee ik geholpen kan worden. Soms denk ik moet ik dan toch maar aan die rotzooi gaan ( antidepressiva ) om me dan maar beter te voelen. Ik weet dat die pillen je onderdrukt en die pakt de oorzaak van het probleem niet. Als ik wist waar het aan lag dan kan ik er aan werken maar ik weet het niet en dokters kunnen me ook niet verder helpen.

groetjes brigitte
Delen:
Beschermengel
Beschermengel apr 30 '11
Welkom Brigitte, wat vervelend voor je ...je schrijft dat je het na de geboorte van je kind hebt gekregen. Kan het geen postpartum depressie zijn?...het gebeurt vaak na het krijgen van een kind, de hormonen slaan vaak op hol.

Het is zomaar een gedachte hoor die bij me op kwam ...ik zal hieronder de link plakken waar het over gaat of misschien wist je dit al en is het wat anders.

http://www.dokterdokter.nl/aandoening/1552/depressie-na-de-bevalling-postpartum-depressie

Ik hoop dat je er snel uitkomt er weer plezier in het leven krijgt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 30 '11
Hallo Brigitte,

Welkom op Merudi. Wat naar hoe je je voelt. Je hebt het over klachten, maar uit je verhaal kan ik niet lezen wat deze klachten precies zijn en waar ze in je lichaam zitten. Zou je deze misschien willen opschrijven?
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
Ja engeltje das precies wat ik ook dacht.
Sterkte, het lijkt me heel naar als je je niet oke voelt en de dokters kunnen niks vinden.
brit
brit apr 30 '11
Hallo bedankt voor jullie reactie,

Dokters zeggen dat het een postnatale depressie heb. Maar ze geven je alleen antidepressiva wat ik al heb gebruikt maar daar heb ik geen baat bij.Praten heb ik al zoveel gedaan maar de klachten blijven toch. Ik heb ook hormonen geslikt en alle soorten vitamine die erbij horen en daar heb ik ookal geen baat bij. Ik heb een brainscan gedaan bij brainmed die kunnen zien of je echt een depressie heb want ze verglijken je met mensen met een gezonde brain en depressieve brain en mijn brain was gewoon gezond. Ik weet niet meer wat ik moet doen!! wat helpt mij?
Ik heb heel veel gelezen over postnatale depressie en ik heb niet idee dat het dat kan zijn. de band met mijn kind is altijd goed geweest. als ik verhalen lees dan komt het niet overheen wat ik heb. Het is natuurlijk wel zo dat iedereen het anders ervaart.

Mijn klachten zijn. Vermoeidheid, nerveus zenuwachtig gevoel ( terwijl ik nergens zenuwachtig hoeft te zijn en mijn hardslag is dan ook sneller, mijn ogen zien er altijd moe uit ookal heb ik voldoende geslapen, Soms lukt het auto rijden ook niet, soms ook geen helder gevoel, Ik heb het dan ook koud terwijl het niet kou is en dan heb ik gewoon kippevel over mijn lichaam.

Ik ben ook heel erg zoekende om te kijken wat mij kan helpen. Ik wil gewoon verder gaan zonder dat ik me niet lekker voel. Ik word er gewoon bang van omdat het zo lang duurt en ik wil hier niet in blijven hangen.

Ik had gehoopt dat hier een persoon tegen kwam die mijn een beetje verder kan helpen. of zit ik hier dan echt verkeerd?
Ik dacht kan altijd proberen. toch?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 30 '11
Je kan het zeker proberen want zoals ik het lees zijn je klachten gerelateerd aan je eerste chakra. En dat is je aarde chakra. Ook merk ik dat je niet naar je gevoel gaat en afstand neemt van je eigen lichaam. Wat ik je zou aanraden is Yoga en lichaamsgerichte therapie in die combinatie. Want dan pas kun je echt in je lichaam gaan indalen. Nou is het misschien lastig omdat dit geld kost, dus zou ik je graag deze aarde oefening meditatie willen meegeven:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/76010/Audio_MP3_Basis_Chakra_Oefenin.html#Post76010

Doe deze meditatie eens en ik hoor graag hoe je je voelde toen je hem deed, of wat er gebeurde toen je hem deed.
brit
brit apr 30 '11
Ik zal het straks even proberen.Heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt dat je iets voor mij doet. Ook heel erg bedankt dat jullie allemaal zo snel reageren op mij reactie!!

Zijn jullie er vanavond ook allemaal? Want ik wil graag nog meer vertellenen vragen als dat kan? Want vanavond ligt mijn zoontje op bed en dan is het wat rustiger voor mij om hier mijn verhaal te doen.

Hopelijk tot vanavond.
brit
brit apr 30 '11
Ik wou nog iets weten. Ik ben hier nieuw en ik weet niet precies hoe het hier allemaal werkt. Ik heb gelezen dat je hier een foto reading kan doen. Klopt dit en waar moet ik dan zijn?

Misschien dat ik daar ook verder mee geholpen wordt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 30 '11
Ik ben er niet vanavond, maar er zijn genoeg anderen. Dus stel je vragen! En je reading kan je doen als volgt:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

Er is een speciaal fotolees forum voor.
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 30 '11
Hoi Brit,

ook een welkom namens mij:D

Liefs!
Serenity
Serenity apr 30 '11
Welkom hier!
brit
brit apr 30 '11
Ik krijg het niet voor elkaar om een foto te uploaden. Ik weet wel hoe dat moet maar ik krijg via deze site een foutmelding. Ik zou me graag willen aanmelden voor een reading
brit
brit mei 2 '11
Hallo nims,

Ik heb de oefening gedaan, maar het is niet zo dat ik er iets bij voel helaas.

Is er iemand die voor mij kan kijken wat ik nog kan doen?
New Moon
New Moon mei 2 '11
Hoi Brit, welkom hier.

Gister voelde ik me ook niet "lekker in mijn lichaam", alsof mijn hele zelf er maar voor 50 procent in zat.
Herken je dat? Ik krijg namelijk de indruk, net als Nims, dat je niet goed geaard bent of als beschermingsmechanisme wegschiet van de aarde.

Ik ben een luie donder, maar gister heeft een vriend me meegesleept naar voetbal.
Ik heb lekker meegedaan en zelfs 2 keer gescoord, goed gelachen, maar het allerfijnst was dat ik daarna weer lekker in mijn lijf zat en me ook nog eens vrolijk en energievol voelde!
Weet niet of je ook sport, maar misschien ook wat voor jou. Sporten staat bekend te werken tegen depressie, en helpt ook om te aarden.

Liefs the moon
brit
brit mei 2 '11
Ik moet je zeggen dat ik alles heb geprobeerd om mij lekker te voelen en sporten ook. omdat ik wist dat sporten goed voor je is ben ik ook onder sport gegaan. Maar toch voel ik me niet goed. Ik probeer met sporten mij goed in te zetten ( natuurlijk niet te overdreven ) maar als ik klaar bent met sporten dan ben ik moe terwijl ik dacht dat je meer energie van krijgt. Toch ga ik elke keer maar het sport echt niet lekker als ik me niet goed voelt. Ik dacht namelijk dat sport een goeie afleiding is maar dat is dus niet voor mij. Echt heel vervelend. En ik zoek ook andere afleiden maar door afleiding gaan mij klachten niet van weg. Ik zit echt niet stil en ik pak alle dingen aan wat me kan helpen maar tot nu toe heb ik niks gevonden waardoor ik me beter voel. Dat was voor mij wel heel fijn en makkelijk geweest als sport de oplossing was maar daar heb ik niks van gemerkt.

Ik vind het wel heel fijn voor je dat het bij jou wel werkt. Was dat bij maar zo.

Toch bedankt voor de tip.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 4 '11
Je hebt het over afleiding zoeken, maar waarvan wil je je nu eigenlijk afleiden? Misschien dat een andere simepelere oefening je wel helpt om te aarden en dat is een boom vasthouden. Deze trekt je namelijk de aarde in. Zou je dit eens willen doen en laten weten hoe dit voor jou is?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki