Loading...
nl

Ik blijf trouw!!!!!

Jodocus
Jodocus apr 28 '11
Vannacht droomde ik dat we uit waren in een discotheek.
Het zag er wat anders uit maar voelde vertrouwd
Op een gegeven moment was ik met de barkeeper in een kamertje en hij wilde de inhoud van zijn broek laten zien eek
Ik ben weggelopen en ik bleef maar roepen, ik blijf mijn vriend trouw!!!!!

In het dagelijkse leven heb ik onwijs veel met deze barkeeper geflirt, beide wetend dat het nooit verder zou gaan dan flirten en een knuffel wat gewoon openbaar gebeurde dus niks geen stiekem gedoe. (ik had toen al een relatie met mijn huidige lief en ze kennen elkaar ook)
Het was voor beide gewoon genieten van de aandacht.
Deze droom blijft me nu al de hele dag achtervolgen, wordt er gewoon kriegel van maar begrijp ook dat het iest wil zeggen maar ik weet echt niet wat.

Wie kan en wil hier een uitleg aan geven????
Delen:
Emuca
Emuca apr 28 '11
Ik heb een vraagje; waarom flirt je met hem als je eigenlijk niks met hem wil? smile
Jodocus
Jodocus apr 29 '11
Het ging ons beide om de aandacht die we op dat moment blijkbaar niet bij onze wederhelften konden vinden.
Groene_heks
Groene_heks apr 29 '11
Niet met elkaar flirten en knuffelen?
Dan zat je misschien in de verkeerde relatie want dat is toch wel iets wat juist ergens op de bovenste plaats in je lijstje zou moeten staan, liefdevolle aandacht smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 30 '11
Het kan ook voor eigen liefde staan. Want alles in een droom gaat over jezelf, dus ook de barkeeper ben jij eigenlijk. Je zoekt spanning en vind het leuk om te flirten. Waarom zoek je deze spanning buiten jezelf?
Jodocus
Jodocus apr 30 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Niet met elkaar flirten en knuffelen?
Dan zat je misschien in de verkeerde relatie want dat is toch wel iets wat juist ergens op de bovenste plaats in je lijstje zou moeten staan, liefdevolle aandacht smile


Klopt, althans in zoverre dat niet iedereen het heeft meegekregen dat liefde en het uiten ervan iets geweldigs moois is.
Het knuffelen en flirten met elkaar in het openbaar is dan al helemaal not done!
Gelukkig kan een mens erg veel leren zo ook liefde uiten.
Ik ben het "buiten de deur flirten" dan ook al jaren niet meer nodig.
Jodocus
Jodocus apr 30 '11
Origineel bericht van: NiMS
Het kan ook voor eigen liefde staan. Want alles in een droom gaat over jezelf, dus ook de barkeeper ben jij eigenlijk. Je zoekt spanning en vind het leuk om te flirten. Waarom zoek je deze spanning buiten jezelf?


HHmmm ben juist een hele periode met mezelf bezig geweest
Wie en wat ben ik?? wat kan ik en wat wil nu eigenlijk?????

Maar als je zegt dat alles in een droom over jezelf gaat dan is het dus eigenlijk dat ik van mezelf wegloop en tegelijkertijd roep dat ik mezelf trouw blijf?????
Of zie ik het dan weer te zwart wit??
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 30 '11
Nee dat zie je dus heel juist!
Jodocus
Jodocus apr 30 '11
Doet me even denken aan een zin in het nummer For Bitter Or Worse van Anouk

Walk away just a litle bit slower....

Tijd dus om weer eens met mezelf bezig te gaan.

(maar zorgen om en voor anderen is zoveel eenvoudiger dan om jezelf en voor jezelf zorgen.....)
Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
ja das een valse valkuil smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki