Loading...
nl

fotolezing

christi
christi apr 28 '11
Graag zou ik willen dat iemand, die er verstand van heeft, mijn foto leest. Ik raak nl steeds verwarder over het hoe en waarom. Wat te doen of juist niet. pfffffffffffffffffff confused
Delen:
AngelClear
AngelClear apr 28 '11
Hmmm ... Zou wel handig zijn moest hier een foto bijstaan ... eek
Beschermengel
Beschermengel apr 29 '11
Ik denk dat het deze is smile...Christi bij deze!

christi
christi apr 29 '11
Dag beschermengel. Inderdaad dat ben ik. En ben bereid te luisteren. Dus graag. Dank je.
groetjes
christi
Marjanne
Marjanne apr 29 '11
Hoi Christi,
Grote veranderingen heb je meegemaakt of zit je nog middenin; je leven is 180 graden gedraaid, zo voelt het voor mij.
Ik krijg ook een akelig gevoel bij mijn keel, slik je (te)veel in misschien? En ik hoor iets met 'spoorwegen' of spoorweg.. Op de één of andere manier heb ik het gevoel dat jij een dierbare of iemand uit jouw omgeving verloren hebt door zelfmoord. In ieder geval iets heel heftigs traumatisch voel ik bij je, iets wat aan je 'kleeft' als het ware.
Maar ik voel ook een grote innerlijke kracht bij je, je staat stevig op de grond en daarnaast voel ik ook iets van berustig/acceptatie.
Heb jij iets met indianen en/of sjamanisme? Heb het gevoel dat jij daar veel mee kan. Ik heb de indruk dat Sjamanistische rituelen op jouw huid geschreven zijn.
Ik hoor heel duidelijk: 'Stap eruit!' .. Misschien uit een bepaalde situatie waarin je voor jouw gevoel vast zit?
Ik hoop dat je hier wat mee kunt,

Lieve groet,

Marjanne
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 30 '11
wat ik zie , christi, is een sterke vrouw,
die een hoop heeft meegemaakt, daardoor ook behoorlijk levenswijs is.
Ook zie ik een hoop verdriet, en dat je een hoop dingen niet uitspreekt,je houd heel veel rekening met andere mensen waardoor je soms jezelf vergeet...
dat maakt jou niet uit, jij bent een persoon van: als iedereen tevreden is, ben ik ook tevreden...
ook zie ik dat je in een stroomversnelling zit betreft het "paranormale"... alles lijkt zich nu in een rap tempo te ontplooien, en je hebt een heel goed inzicht
ook zie ik dat je de laatste tijd last hebt van een bepaald soort stress, waardoor je een beetje uit je normale doen bent...
je piekerd ergens over, of er is iets wat aan je vreet...
misschien heeft dit ook te maken met die stroomversnelling

ik moet eerlijk zeggen dat het de 3de keer is dat ik een foto lees, dus ben nog wel een beetje onzeker...
wat ik op geschreven heb is wat ik voel bij jou
het is niet veel, maar wilde het toch opschrijven voor je...
ik hoop dat ik het goed heb
je hebt ook de kracht om te herstellen, dat weet ik in iedergeval wel zeker

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki