hoi Cialara...
in mijn droom waren de sleutels voor mij niet belangrijk...
voor haar wel, ze moest zelfs terug met de sleutels...
in jou visie zit wel een herkenning, hoor... een hele grote zelfs!
nadat mijn oom zelfmoord had gepleegd, zat mijn oma in een enorme "dip" om het zo maar te zeggen, mijn tante trouwens ook!
al jaren geleden was het contact gebroken tussen mijn oom en mijn oma, door familie- omstandigheden... mijn moeder woonde bij opa en oma, en mijn moeder is schizofreen, waardoor ze alles wist te verdraaien, naja... mijn moeder beleefde de dingen gewoon anders dan dat het was, dat is ook de reden dat mijn moeder en mijn oom niet met elkaar door 1 deur konden...
ik had mijn oom al niet meer gezien vanaf dat ik 8 was...
mijn tante kwam alleen maar met de kerst een kerstpakket brengen voor de rest zag ze mijn oma ook niet!
mijn tante was de enige die mijn oom nog bijna dagenlijks zag!
ik wist dat mijn oma er heel erg mee zat... want mijn oma heeft altijd een hele goede band gehad met mijn oom! ik praatte vaak met oma over mijn oom toen hij nog leefde...
toen ik hoorde dat mjn oom zelfmoord gepleegt had heb ik aan mijn oma een foto gevraagd van mijn oom, en ben daarmee naar een medium gegaan, toen ik daar zo zat, bij het medium, (een man) ging de man ineens een beetje anders zitten, en vroeg aan mij precies op de manier zoals ik me kon herinneren; waar maak jij je druk om?
dus ik vertelde; om oma... en ik vertelde de man dat mijn oom moet weten, hoe erg mijn oma hem gemist had al die tijd, ook toen hij nog leefde! op dat moment zag ik mijn oom in het medium, heel appart

ook merkte ik aan hem, dat hij mij niet vertrouwde, logisch... ik ben de dochter van degene die de blokade vormde tussen hem, en zijn moeder ( mijn oma)
en het medium zei dat later ook! hij zei; je oom wil wel dingen vertellen, maar niet tegen jou!
wat ook wel logisch was, want ik kende mijn oom amper!
ongeveer 2 weken later, ik maakte mijn gedachte leeg (gewoon instinctief) en pakte de foto van mijn oom... toen kreeg ik wel ineens een ratelende gedachte binnen... die heb ik meteen opgeschreven, en verstuurd aan mijn oma! tijdens die gedachtes die binnen kwamen heb ik ook gewoon tegen hem gepraat, en vertelde hem dat mijn oma hem zo misde, hij vertelde dat hij heel vaak bij haar is om haar te troosten!
sindsdien heeft mijn oma weer contact met mijn oom, en is mijn oma met hele grootte sprongen vooruit aan het gaan...
echt aan het leren, ze ziet nu ook aura's en aureolen, waar ze erg van kan genieten, altijd, misschien is de andere sleutel voor mijn tante? want die is er ook helemaal kapot van!
maar doordat haar man heel erg ziek werd in die tijd, heeft ze het nog niet goed kunnen verwerken!
ik heb haar al verschillende keren gezegt: ga naar Marion Berndsen... daar woont ze misschien 20 km vandaan, en dat is gewoon een heel goed medium...ook omdat mijn oom zeker nog wel dingen tegen haar wil zeggen...
bedankt voor de inzicht Cialara!