in mijn droom was ik weer in mijn oude omgeving (jeugd)
ik was aan het fietsen op een voor mij bekende weg...
onderweg kwam ik een oud vrouwtje tegen die met me mee-fietste
onderweg raakten we aan de praat, het gesprek ging over "het geloof" ik vertelde haar dat ik respect had voor haar... maar ook dat ik niet zo gelovig was, zoals zij dat was, we stopte, ze gaf me een gouden ketting met allemaal gekleurde stenen eraan, de ketting was zo lang dat hij wel 2 keer om mijn nek paste, er zaten 2 sleutels bij! de sleutels gaf ik aan haar terug...
het waren sleutels van haar bedrijf... ze zegt tegen me: oeps ik moet terug... het waren 2 dezelfde sleutels, anders konden "haar collegas "morgen niet verder!
daarop fietsde ik alleen verder, ik zag 2 katten met elkaar spelen, de appelbomen waar ik langsfietsde zaten vol met appels!
het waren verschillende appelbomen, als je er tegenaan kwam vielen ze op de grond, ik gooide er 1 vlak bij de katten om ze uitelkaar te drijven, want het spelen was nogal ruig... het hielp niet...ik gooide nog een appel! ik kon echt ver gooien!
ik gooide helemaal over "de linge" heen( rivier in de betuwe) en kwam daar in de boomgaard terecht... ik moets nog wel ff lachen want die boer zal wel denken hoe komt die appel hier?
toen ik wakker werd, zei mijn gids meteen: cindy, spiegel dit vrouwtje, luister naar haar verhaal, is heel belangrijk! voor haar, maar ook voor jou! help haar!
kan iemand me uitleggen wat dit betekend?
liefs moonflowertje