Loading...
nl

weet iemand wat deze droom betekend?

MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 28 '11
in mijn droom was ik weer in mijn oude omgeving (jeugd)
ik was aan het fietsen op een voor mij bekende weg...
onderweg kwam ik een oud vrouwtje tegen die met me mee-fietste
onderweg raakten we aan de praat, het gesprek ging over "het geloof" ik vertelde haar dat ik respect had voor haar... maar ook dat ik niet zo gelovig was, zoals zij dat was, we stopte, ze gaf me een gouden ketting met allemaal gekleurde stenen eraan, de ketting was zo lang dat hij wel 2 keer om mijn nek paste, er zaten 2 sleutels bij! de sleutels gaf ik aan haar terug...
het waren sleutels van haar bedrijf... ze zegt tegen me: oeps ik moet terug... het waren 2 dezelfde sleutels, anders konden "haar collegas "morgen niet verder!
daarop fietsde ik alleen verder, ik zag 2 katten met elkaar spelen, de appelbomen waar ik langsfietsde zaten vol met appels!
het waren verschillende appelbomen, als je er tegenaan kwam vielen ze op de grond, ik gooide er 1 vlak bij de katten om ze uitelkaar te drijven, want het spelen was nogal ruig... het hielp niet...ik gooide nog een appel! ik kon echt ver gooien!
ik gooide helemaal over "de linge" heen( rivier in de betuwe) en kwam daar in de boomgaard terecht... ik moets nog wel ff lachen want die boer zal wel denken hoe komt die appel hier?
toen ik wakker werd, zei mijn gids meteen: cindy, spiegel dit vrouwtje, luister naar haar verhaal, is heel belangrijk! voor haar, maar ook voor jou! help haar!

kan iemand me uitleggen wat dit betekend?
liefs moonflowertje wink
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 17 '11
voor een ander is het makkelijker misschien om de boodschap te kunnen zien...
ik zie de boodschap niet, omdat het te dicht bij staat, denk ik dat ik het over het hoofd zie?
fietsen kan duiden op stabiliteit
de vrouw kan duiden op een moeder figuur?
de sleutels op geheimen of toegang ( ik geef ze terug)
ketting kan zijn een speciale band, of bepaalde routine
appelbomen waar appels aan groeien staan voor vruchtbaarheid, groei, harmomie, wijsheid
vechten (ik zie anderen (katten) die vechten) kan duiden op dat ik mijn problemen niet onder ogen wil zien, of dat ik anderen niet wil laten vechten voor mij, ik neem van anderen niets aan?
de boomgaard waar ik de appel naar toe gooi kan betekenen dat ik andere wil laten groeien, een ander wijs wil maken...
wacht eens ff...
ik denk dat ik het weet!
deze oude vrouw die met me meefietste staat voor mijn oma!
en de ketting met gekleurde stenen voor de band die ik met haar heb, dat ze me deze geeft, staat symbool voor dat ze me dankbaar is...
de sleutels voor de boodschappen die is soms mag doorgeven ( soms echt heel mooi )
de bomen voor de groei van mezelf en dat ik rijp ben, de boomgaard aan de andere kant voor de groei van mijn oma!
dat ik ver gooi, kan de afstand tussen mijn oma en mij zijn (zo'n 100 km)
het gevecht van de katten, voor het niet zien van mijn eigen gevecht! of problemen, misschien de familie die vecht
ik begrijp het nog niet helemaal hoor, want ik help mijn oma al best vaak

(ik mocht haar ook de boodschap geven, dat ze mijn oom mag bijstaan in zijn volgende leven (hij heeft een paar jaar geleden zichzelf van het leven beroofd) en zal nog een keer terug moeten... ik dacht op dat moment dat ze zijn gids mocht zijn
de boodschap kreeg ik binnen in mijn gedachten, dus was wel een beetje verwarrend... en ik voelde me onzeker omdat ik dacht, misschien dacht ik het zelf wel!
maar ik vind mijn oma een wijze vrouw, ze is immers altijd al paranormaal begaafd geweest, en nog steeds... en praat nooit over anderen, zegt alleen haar mening als je het aan haar vraagd...
toen ik mijn ooms foto in mijn handen had kreeg ik ook door, dat mijn oma in een stroomversnelling zou komen en daardoor een hoop dingen gaat leren , om mijn oom te kunnen gidsen zegmaar...
dus toen wist ik zeker dat ik het niet zelf had bedacht!
want ik zou niet weten wat oma nog moet leren, op dat moment dan...
nu wel een beetje!
en ik kreeg van de week ook door dat ik oma mijn bevindingen kan vertellen in een brief, dat ze daarvan ook leert! en zo kan ze mij weer een brief terug schrijven, over hoe zij het bekijkt...
daar leren we allebei van!
groetjes moonflowertje
Cialara
Cialara mei 17 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
in mijn droom was ik weer in mijn oude omgeving (jeugd)
ik was aan het fietsen op een voor mij bekende weg...
onderweg kwam ik een oud vrouwtje tegen die met me mee-fietste
onderweg raakten we aan de praat, het gesprek ging over "het geloof" ik vertelde haar dat ik respect had voor haar... maar ook dat ik niet zo gelovig was, zoals zij dat was, we stopte, ze gaf me een gouden ketting met allemaal gekleurde stenen eraan, de ketting was zo lang dat hij wel 2 keer om mijn nek paste, er zaten 2 sleutels bij! de sleutels gaf ik aan haar terug...
het waren sleutels van haar bedrijf... ze zegt tegen me: oeps ik moet terug... het waren 2 dezelfde sleutels, anders konden "haar collegas "morgen niet verder!
daarop fietsde ik alleen verder, ik zag 2 katten met elkaar spelen, de appelbomen waar ik langsfietsde zaten vol met appels!
het waren verschillende appelbomen, als je er tegenaan kwam vielen ze op de grond, ik gooide er 1 vlak bij de katten om ze uitelkaar te drijven, want het spelen was nogal ruig... het hielp niet...ik gooide nog een appel! ik kon echt ver gooien!
ik gooide helemaal over "de linge" heen( rivier in de betuwe) en kwam daar in de boomgaard terecht... ik moets nog wel ff lachen want die boer zal wel denken hoe komt die appel hier?
toen ik wakker werd, zei mijn gids meteen: cindy, spiegel dit vrouwtje, luister naar haar verhaal, is heel belangrijk! voor haar, maar ook voor jou! help haar!

kan iemand me uitleggen wat dit betekend?
liefs moonflowertje wink


Hoi Moonflowertje,

Mooie droom wel, jammer dat ik hem niet eerder had gelezen, maar zo knap hoe je zelf al een heel stuk ontleedt hebt ervan!

De sleutels kunnen ook staan voor het openen, openen van je energie kanalen, jezelf openen naar de kosmos, of het openen van je hart. Ze heeft er twee, mogelijk sleutels van dualiteit, zoals yin en yang zeg maar. Ze biedt ze je eerst aan en jij geeft ze weer terug, omdat ze ze later nodig heeft en haar collega's ook... Dit kan een aantal dingen betekenen. Ofwel ze laat je zien dat je met een beetje hulp zelf kunt openen, ofwel dat jij ook de sleutels aan andere kunt geven en dus zelf andere mensen kunt helpen met het openen, zoals de vrouw ook doet.

Dit was een beetje mijn korte insteek betreffende de sleutels.

Liefs Cialara
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 18 '11
hoi Cialara...
in mijn droom waren de sleutels voor mij niet belangrijk...
voor haar wel, ze moest zelfs terug met de sleutels...
in jou visie zit wel een herkenning, hoor... een hele grote zelfs!

nadat mijn oom zelfmoord had gepleegd, zat mijn oma in een enorme "dip" om het zo maar te zeggen, mijn tante trouwens ook!
al jaren geleden was het contact gebroken tussen mijn oom en mijn oma, door familie- omstandigheden... mijn moeder woonde bij opa en oma, en mijn moeder is schizofreen, waardoor ze alles wist te verdraaien, naja... mijn moeder beleefde de dingen gewoon anders dan dat het was, dat is ook de reden dat mijn moeder en mijn oom niet met elkaar door 1 deur konden...
ik had mijn oom al niet meer gezien vanaf dat ik 8 was...
mijn tante kwam alleen maar met de kerst een kerstpakket brengen voor de rest zag ze mijn oma ook niet!
mijn tante was de enige die mijn oom nog bijna dagenlijks zag!
ik wist dat mijn oma er heel erg mee zat... want mijn oma heeft altijd een hele goede band gehad met mijn oom! ik praatte vaak met oma over mijn oom toen hij nog leefde...
toen ik hoorde dat mjn oom zelfmoord gepleegt had heb ik aan mijn oma een foto gevraagd van mijn oom, en ben daarmee naar een medium gegaan, toen ik daar zo zat, bij het medium, (een man) ging de man ineens een beetje anders zitten, en vroeg aan mij precies op de manier zoals ik me kon herinneren; waar maak jij je druk om?
dus ik vertelde; om oma... en ik vertelde de man dat mijn oom moet weten, hoe erg mijn oma hem gemist had al die tijd, ook toen hij nog leefde! op dat moment zag ik mijn oom in het medium, heel appart shocked
ook merkte ik aan hem, dat hij mij niet vertrouwde, logisch... ik ben de dochter van degene die de blokade vormde tussen hem, en zijn moeder ( mijn oma)
en het medium zei dat later ook! hij zei; je oom wil wel dingen vertellen, maar niet tegen jou!
wat ook wel logisch was, want ik kende mijn oom amper!
ongeveer 2 weken later, ik maakte mijn gedachte leeg (gewoon instinctief) en pakte de foto van mijn oom... toen kreeg ik wel ineens een ratelende gedachte binnen... die heb ik meteen opgeschreven, en verstuurd aan mijn oma! tijdens die gedachtes die binnen kwamen heb ik ook gewoon tegen hem gepraat, en vertelde hem dat mijn oma hem zo misde, hij vertelde dat hij heel vaak bij haar is om haar te troosten!
sindsdien heeft mijn oma weer contact met mijn oom, en is mijn oma met hele grootte sprongen vooruit aan het gaan...
echt aan het leren, ze ziet nu ook aura's en aureolen, waar ze erg van kan genieten, altijd, misschien is de andere sleutel voor mijn tante? want die is er ook helemaal kapot van!
maar doordat haar man heel erg ziek werd in die tijd, heeft ze het nog niet goed kunnen verwerken!
ik heb haar al verschillende keren gezegt: ga naar Marion Berndsen... daar woont ze misschien 20 km vandaan, en dat is gewoon een heel goed medium...ook omdat mijn oom zeker nog wel dingen tegen haar wil zeggen...

bedankt voor de inzicht Cialara!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki