Loading...
nl

eind van de maan en begin van een nieuwe zon

LifeLotus
LifeLotus apr 26 '11
ok hier is mijn droom

eerst was de wereld donker en geen zon te bekennen.
daarna had de maan een vreemde gloed en kwam er een nieuwe krater bijna net zo breed als de maan zelf,later begonnen delen van de maan te exploderen en blauw energie kwam er uit schietend naar de aarde als een meteoren regen. als het de mens raakte zou er een verandering ondergaan maar als het de grond of een gebouw raakte zo het exploderen. toen de "regen" op hield werd het weer licht ik keek naar de plek waar de maan zou zijn maar het enigste wat nog over was was een ball van dat blauwe energie net alsof het een nieuwe zon was.

ongeveer daar werd ik wakker, dus iemand een idee?
Delen:
LifeLotus
LifeLotus apr 29 '11
niemand?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 30 '11
Blauw staat voor je keel-chakra. De rest vind ik lastig om te beoordelen. Zijn er woorden die je hebt ingehouden, en misschien wel buiten jezelf hebt geplaatst?
LifeLotus
LifeLotus apr 30 '11
niet echt nee
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 30 '11
pfoe ik vind hem wel erg moeilijk, waarschijnlijk sta je op het punt om jou hele wereld op zijn kop te zetten,
je omgeving veranderd, jou nachtleven ofzo ook, en daarvoor krijg je een hoop energie en nieuw leven?
misschien ben je in verwachting, ik doe maar een gooi shocked
want dat kan in 1 klap alles veranderen
groetjes Moonflowertje
LifeLotus
LifeLotus apr 30 '11
ik denk niet dat ik in verwachting ben aangezien ik 16 ben dus nog maagd en vooral omdat ik een jongen ben tongue
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
lol...sorry...maar hij is leuk laugh
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
Het kan wel, heb ooit eens een film gezien met Arnold Szwazenegger (of hoe je het ook schrijft) en die was zwanger...dussss eek
New Moon
New Moon apr 30 '11
Ik heb het gevoel alsof je de universele energie zoals die nu is als een metafoor in beeld hebt gezien in je droom...
Heb je dit soort dromen vaker?

Wij hebben naar mijn gevoel allemaal de keuze het heft in eigen handen te nemen en niet mee te gaan in het drama, de hebzucht en de kortzichtigheid in de wereld, doen we dat wel, dan werkt de energie destructief. Zoals je droom al aangaf, de grond en de gebouwen zullen exploderen. Het kan verwijzen naar het ineenstorten van oude systemen in bv het Midden Oosten, maar ook naar systemen in jezelf die je moet loslaten (overtuigingen, oud zeer, etc)

Doen we echter iets met deze energie, dan werkt het scheppend,omdat we kunnen transformeren (en dus die oude systemen kunnen loslaten),waarop we een nieuwe wereld kunnen creëren.

Sorry voor het wazige verhaal, maar had toch het gevoel dat ik het wel kon opschrijven :-)

The moon
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
Dat gevoel herken ik wel smile
New Moon
New Moon apr 30 '11
Hihi fijn Groene Heks,

Soms voel ik me er namelijk eenzaam door als ik bv met mijn vrienden ben.

Liefs!
LifeLotus
LifeLotus apr 30 '11
themoon dat klinkt heel logisch
en ja ik heb vaker zulke dromen alleen deze zat echt vast in mijn hoofd
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 1 '11
whaha... zeg dat dan meteen laugh
het bleef stil hier dus ik denk, laat ik maar een visie op jou droom geven...
maarja dat doe ik niet meer hoor!
whaha... ach, heeft groene heks ook weer iets om uit te lachen toch? laugh
wat ze zeer waarschijnlijk ook heel goed bedoeld wink

groetjes moonflowertje
LifeLotus
LifeLotus mei 2 '11
haha dat snap ik

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki