Loading...
nl

onrustige droom

hestia
hestia dec 29 '06
hoi ik droomde vanacht een wazige"droom"
ik heb een baby foto van mijn jongste zoontje in de slaapkamer staan,
ik droomde dat die foto beneden in de woonkamer stond en dat mijn schonmoeder er ook was,
we keken met zijn alle naar die foto en opeens klapt die foto dubbel en gaat weer open en valt dan op de grond!!!
opeens is me hele huis vol met mensen meer bekende dan vreemde en iedereen loopt paniekerig door elkaar,ik kreeg opeens een heel eng gevoel en om 5 uur gaat me wekker en ik werdt wakker heb gelijk naar die foto gekeken maar hij stond nog steeds mooi recht zoals die stond!!
alleen hadt ik wel nog steeds een bang gevoel van binnen ik liep alleen in het donker naar beneden en toen was ik zelfs bang :o
bleef gewoon een angstig gevoel houden,
nu is die gevoel weg maar die droom houdt me wel steeds bezig,
de droom was langer dan ik vertel maar weet de helft niet meer sorry,
wat ik wel weet was dat het opeens allemaal heel hectisch was en iedereen en alles door elkaar ging van de camping warenw e thuis en dan opeens ergens anders en het verhaal ging allemaal om die foto die viel!!!!
vreemd ben benieuwd of iemand hier iets over zeggen kan.
alvast bedankt,
liefs
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 29 '06
Mijn gevoel is dat het te maken heeft met je nare ervaring waar je eerder over schreef. Mijn gevoel zegt dat het tijd begint te worden om dit verhaal los te laten en verder te gaan.

Het is een beetje het gevoel van de paniek en de onmacht, en het feit dat alles in rep en roer is. Ook het angstige gevoel bevestigd dit voor mij.

Weet dat je in goed gezelschap bent, en ook dat ze niets meer zullen proberen ;). Ik weet het wel zeker.
hestia
hestia dec 30 '06
hoi nims thanks voor je reactie,
het kan mischien te maken hebben met wat er gebeurt is maar 1 ding weet ik wel ik heb het toch wel los gelaten,
maar mischien niet in me onbewust zijn :o
ga ik zeker aan werken thanks,
liefs,
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 30 '06
Je laat iets pas los, als je er geen last meer van hebt. Gezien het feit is, dat het nu toch weer bij je bovenkomt, vermoedt ik dat je het toch niet helemaal hebt losgelaten.
hestia
hestia dec 30 '06
denk dat je daar gelijk in heb
maar het is meer het niet willen en niet kunnen vergeten zodat ik alert blijft mocht die neef nog een keer zo iets proberen!!
die angst blijft altijd in je achter hoofd zitten he,maar god zij dank beheerst het me leven niet en is het nu stukker minder dan voor heen,en daarbij is mijn hele gezin goed beschermt!!!
dank je wel nims ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki