Weet je, ik doe ook aan dierencommunicatie, maar een dier dat van huis weg is en verdwaald is, is zo ontzettend moeilijk terug te vinden, mede omdat het dier zelf vaak in paniek is, en ookal wordt er een omsc.hrijving van de omgeving gegeven, vaak is deze te algemeen om er iets mee te kunnen. Dit is echt het moeilijkste onderdeel ervan. En ook ik zie er in de meeste gevallen vanaf.Zou je eventueel ook een foto kunnen plaatsen van haar ogen, dat leest voor velen fijner.
Ik krijg alleen beetje leeg gevoel door om eerlijk te zijn... maar daar heb je niks aan.
Ik zou je dus adviseren om overal flyers op te hangen, niet alleen in de wijk, maar ook supermarkt, dierenwinkel, dierenasiel, dierenarts. Verder amivedi in te lichten en regelmatig naar asiels te bellen. Vraag ook iedereen in de wijk om in de schuur/garage te kijken wie weet is ze zo per ongeluk opgesloten.
Als ze niet geholpen is, kunnen de hormonen nu flink gaan opspelen, en is thuis niet interessant.
Is ze wel gechipt en geregistreerd?
Om de zoektocht na een paar dagen op te geven kan zeker nog te vroeg zijn, en het kan soms weken, aldan niet maanden duren voordat een dier terug is.
Tevens zou ik bij de gemeente vragen, wat hun doen met overleden dieren, want hun controleren niet altijd op chip. Maar zo kan je hun wel ervan op de hoogte brengen, en dat ze meekijken voor je.