Loading...
nl

Schetsen

Lin
Lin apr 25 '11
Op veel dingen in mijn leven heb ik een pauze ingelast , maar schetsen vind ik heerlijk om te doen en heb inmiddels er 5 opdrachten mee binnen gehaald, waaronnder deze....



Toch best goed gelukt vind ik.... merk dat ik met elke schets beter word...

Kwilde even weer wat van me laten weten , bij deze ,....

Liefs Lin
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 25 '11
Dit is geen schets, maar een volwaardige tekening!:p
het ziet er fantastisch uit, ik ben kunstenares (olie, acryl en encaustic (wastekeningen) en weet hoe moeilijk het is om een gezicht natuurgetrouw na te tekenen... ik krijg vaak vragen of ik iemand's hond wil tekenen, of een kind van iemand...
deze weiger ik altijd... omdat ik het te moeilijk vindt!:o
jij hebt er geen moeite mee zo te zien!:D
en schilderen is voor mij meer een vorm van mediteren, en weer ff tot mezelf komen, en nadenken over bepaalde gebeurtenissen
schetsen doe ik eigenlijk alleen als ik een opdracht voor een muur heb
Heel erg bedankt dat je dit deelt! ik vind lezen niet erg... vooral als het me boeit, maar ik kijk liever naar plaatjes :D:D
groetjes wink
Lin
Lin apr 25 '11
Hoi Moonflowertje,
Dank je voor je compliment.
Ik moet zeggen dat ik nog een portret heb gemaakt met 2 gezichten erop en heb gemerkt dat degene die veel heeft te vertellen met zíjn/haar gezicht ik beter kan overbrengen.
Kinderen vind ik ook geen probleem.
Heb met houtskool ook de beste feeling en maakt het heel zacht.
Heb vaak tijdens het maken van "iemands' schets ik vaak in gesprek ben met degene. En vaak kan ik dat ook weer navragen.

Hihi grappig dat je dat zegt over lezen...soms kan je hoofd het gewoon niet meer opzuigen en dan verdwijnt ook het geen je net gelezen hebt direct.
Ben benieuwd naar jouw werken..

Liefs Lin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki