dat is ook zo!
het is best grappig soms ( achteraf)
ik heb een site gevonden waar de stelling luid:
je bent een indigo- kind als :
nou ik herken mezelf daar ook heel erg in, vandaar dat ik echt moet lachen
ik zelf schrijf daar ook een grappig stukje, over mijn indigo ervaring:
ongeveer 1 maand geleden heb ik de onkruid uit de voortuin getrokken... omdat het voor een ander een doorn in het oog is...
ondertussen kreeg ik zo'n gevoel van... waarom moeten die plantjes nou dood? omdat de "omgeving" het niet vinden passen in ons straat-beeld? dus ben ik met mijn handje vol onkruid, naar de dichtbij zijnste bouwput gelopen, waar ik deze onkruid naar toe geplaatst heb... en water gegeven!
voor mijn gevoel was het hiermee, goed
want een plantje is ook een energie-doorgever...
en ik vind niet, dat ik het recht heb, om het "kruid" het leven te ontnemen!
whaha ^^ mijn vrienden liggen in een coma! ( van het lachen)
uiteindelijk weet ik ze wel te overtuigen, dat ik heus niet gek geworden ben! ach... ze kennen me gelukkig wel
dit vind ik eigenlijk wel bij de indigo horen
vandaar dat ik dit met jullie deel
ook had ik 3 jaar geleden, een prachtige kist gevonden op de bouwput, bij ons achter!
weet ik dat daar een slakken- familie bij hoort?!
ik de kist in het kleine stukje achtertuin gezet, grote stenen die ik met acrylverf een kleurtje heb gegeven, erin gedaan... prachtig
ineens na een regenbuitje zie ik een paar ENORME slakken op de stenen zitten...
ineens krijg ik weer zo'n typische indigo ingeving...
Ik ga die slakken ook een mooi huisje geven! met acryl- verf! ( niet schadelijk als je het alleen op het huisje aanbrengt) staat misschien ook wel leuk in mijn tuintje
dus dat had ik gedaan!een gele, met gouden stipjes en een piepklein beetje turquoise- een rooie met goud en zwart, een indigo blauwe, met goude stipjes, een hele roodkoperen... had ik geschilderd...
nou die slakken zagen er echt gelukkig uit... omdat ik me schaamde voor het idiote idee van mij besloot ik de slakken, je raad het al, naar de andere kant van de bouwput te brengen, met de bedoeling dat ze daar een nieuwe familie gingen stichten zegmaar
een half jaar later ( nooit meer aan die slakken gedacht, natuurlijk) ben ik de ramen aan het lappen, zie ik ineens zo'n geschilderde slak, onder de vensterbank zitten?
even dacht ik nog: nee, dat kan toch niet?
maar het was er echt 1 van de 5 die ik geschilderd had... nog steeds in volle glorie! (alleen bij het gedeelte waar de slak uitkomt, was er wat verf afgesleten
ik moest toen wel een beetje lachen! want ja... die slak vind het zo leuk, dat "nieuwe " huisje dat ie gewoon weer terug is gekomen!
zit ik diezelfde week naar een programma te kijken van Midas Dekkers, over slakken... blijkt dat een slak dus altijd weer terug gaat naar de plaats waar hij is geboren!
zo kwam ik er dus achter, waarom ze die mooie kist hadden weggedaan!
ik ben er later nog 2 tegen gekomen!
waarvan 1 bijna weer "normaal" was
nu vertel ik het soms wel tegen vrienden, die daarom ook helemaal in een deuk liggen, ikzelf ook wel
groetjes moonflowertje
http://www.nieuwetijdskind.com/indigokind-indigovolwassene/