Loading...
nl

Nieuwetijdskinderen

MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 23 '11
Iemand zei me een tijdje terug dat ik zeer waarschijnlijk een indigokind ben ook wel genaamd: "Nieuwetijdskind"
Omdat ik weet dat er veel mensen zijn die op zoek zijn naar zichzelf, denk ik dat het wel zinvol is om hier een topic voor aan te maken...met handige sites over dit onderwerp^^
alles klopt wat er staat, dit gaat dus echt over mij!
http://www.skepsis.nl/indigo.html
Delen:
Groene_heks
Groene_heks apr 24 '11
Tik hier bovenaan de pagina bij zoeken eens nieuwetijdskind in, er is al veel over geschreven hier smile
Serenity
Serenity mei 22 '11
Mooi artikel en die lijst is heeeeel heeeeeel herkenbaar, zowat alles wel! ^^
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 22 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Tik hier bovenaan de pagina bij zoeken eens nieuwetijdskind in, er is al veel over geschreven hier smile


ik zag het in 1 x staan inderdaad shocked
dank je!
alleen zie ik het niet als een forum waarop je kan reageren, eigenlijk!
meer gewoon ter informatie
of bedoel je niet bij Nieuwe Tijd?
blush
Serenity
Serenity mei 22 '11
Onder de woorden in je scherm : Welkom Moonflower. [Uitloggen]

Staat een zoek machientje voor merudi onderwerpen deze kun je zoveel als je wilt gebruiken met willekeurige woorden en/of onderwerpen.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 22 '11
oke tongue

whaha... een zoekmachine!
je hebt gelijk... lol
was me nog nooit opgevallen...
ik reageer gewoon maar op de topics waar het laatst op gereageerd is blush
of ik ga naar het hoofd forum en zoek daar iets uit wat mij aanspreekt tongue

whaha, ik zie ineens ook een muziekspeler shocked

bedankt voor de tip wink

kun je ook ander muziek in dat spelertje doen?
of niet? tongue
Serenity
Serenity mei 22 '11
Dat weet ik niet misschien dat Nims je er verder mee kan helpen hij is 'de baas boven baas' hier! ^^
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '11
Zie hier de teksten op merudi over nieuwe-tijdse kinderen. http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...%20kinderen.htm

We noemen ze trouwens tegenwoordig gewoon de kinderen van nu wink.

En de muziek in de speler aanpassen kan alleen ik wink.
Serenity
Serenity mei 23 '11
hahahaha L.O.L. "Über baas" ^^
__________
-"Besef als ouder dat jullie werk van levensbelang is voor de toekomst van de planeet. Elke dag helpen jullie de Nieuwe Aarde te creëren. Leef in vrede met jullie inspanningen en weet dat je kinderen waarderen wat jullie doen, gezien zij jullie en je werk waarderen. "
Mooi, heel liefdevol geschreven, althans zo komt het over op mij. ^^
-Het 'Christusbewustzijn' heeft dat letterlijk met Jezus te maken of meer met opoffering en onbaatzuchtige liefde, wat is de definitie van 'Christusbewustzijn'?
-4.4.3 is dubbel van tekst.
-"De sterrenkinderen zijn de leraren op het pad naar de sterren. Dit zal duidelijk worden naarmate je je hart gaat openen voor deze kinderen.'
In welke context word hier het pad naar de sterren bedoelt, waar leid het heen dan?
diebrabander
diebrabander mei 23 '11
Ik herken mezelf er ook goed in:)
Ook die dingen over op school het niet mee eens zijn met het systeem, opdrachten weigeren van dominante personen(als mensen tegen me gaan lope schreeuwen luister ik niet eens meer).

Alleen is dat terugzoeken op oude topics altijd zon gedoe voordat je wat hebt gevonden wat je interesseerd-,-
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 23 '11
ik ben overal in geinteresseert, en daar gaat een hoop tijd in zitten, helaas frown

en terugzoeken heb ik ook hekel aan smirk
ik weet het toch al?
whaha, das typisch indigo shocked
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 23 '11
de sterrenkinderen zijn de kinderen die bepaalde talenten hebben ( bepaalde gaven) om de wereld te "redden" zeg maar!
of misschien de mensheid te redden!
want zoals het nu gaat, gaat het, op een gegeven moment, goed fout ....

als je inziet dat deze kinderen dat als doel hebben, begrijp je ook ineens waarom ze sterren zijn, hun moeten het immers gaan maken

net als indigo- kinderen smile
Serenity
Serenity mei 23 '11
Iets lijkt wel eerst 'goed' te moeten misgaan eerdat mensen leren ervan.
Het spreekwoord luid toch ook 'Met vallen en opstaan' & 'je moet eerst leren kruipen eerdat je kunt rennen' & 'de tijd zal leren' ^^
New Moon
New Moon mei 23 '11
Bijzonder, ik heb de tekst op deze site ook eens gelezen terwijl ik eigenlijk niet zo veel van labels hou blush(ook een kenmerk van nieuwetijdskind? tongue)
Ik herken mijn hele vriendengroep hierin (die best hecht met elkaar zijn) en dat verklaart ook de bijzondere band die ik voel shocked
Serenity
Serenity mei 23 '11
Ja, het schijnt dat je je zielenfamilie of stam weer bij melkaar verzamel om je heen, als ik het goed heb gelezen.

Ik heb ook vage dingen gehoord over mijn zielegroep…bizar was het wel!

Maar goed, ik heb ook een echte groep om me heen of ik ben opgenomen in een hechte groep om me heen en we zitten inderdaad op het zelfde niveau lijkt het wel.

Ik ben benieuwd wat ik te leren krijg van hen, wellicht wat hechte vriendschap betekend hihi.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 28 '11
dat is ook zo!

het is best grappig soms ( achteraf)
ik heb een site gevonden waar de stelling luid:
je bent een indigo- kind als :
nou ik herken mezelf daar ook heel erg in, vandaar dat ik echt moet lachen laugh

ik zelf schrijf daar ook een grappig stukje, over mijn indigo ervaring: laugh
ongeveer 1 maand geleden heb ik de onkruid uit de voortuin getrokken... omdat het voor een ander een doorn in het oog is...
ondertussen kreeg ik zo'n gevoel van... waarom moeten die plantjes nou dood? omdat de "omgeving" het niet vinden passen in ons straat-beeld? dus ben ik met mijn handje vol onkruid, naar de dichtbij zijnste bouwput gelopen, waar ik deze onkruid naar toe geplaatst heb... en water gegeven!
voor mijn gevoel was het hiermee, goed wink
want een plantje is ook een energie-doorgever...
en ik vind niet, dat ik het recht heb, om het "kruid" het leven te ontnemen!
whaha ^^ mijn vrienden liggen in een coma! ( van het lachen)
uiteindelijk weet ik ze wel te overtuigen, dat ik heus niet gek geworden ben! ach... ze kennen me gelukkig wel wink
dit vind ik eigenlijk wel bij de indigo horen wink
vandaar dat ik dit met jullie deel wink


ook had ik 3 jaar geleden, een prachtige kist gevonden op de bouwput, bij ons achter!
weet ik dat daar een slakken- familie bij hoort?!
ik de kist in het kleine stukje achtertuin gezet, grote stenen die ik met acrylverf een kleurtje heb gegeven, erin gedaan... prachtig wink
ineens na een regenbuitje zie ik een paar ENORME slakken op de stenen zitten...
ineens krijg ik weer zo'n typische indigo ingeving...
Ik ga die slakken ook een mooi huisje geven! met acryl- verf! ( niet schadelijk als je het alleen op het huisje aanbrengt) staat misschien ook wel leuk in mijn tuintje wink
dus dat had ik gedaan!een gele, met gouden stipjes en een piepklein beetje turquoise- een rooie met goud en zwart, een indigo blauwe, met goude stipjes, een hele roodkoperen... had ik geschilderd...
nou die slakken zagen er echt gelukkig uit... omdat ik me schaamde voor het idiote idee van mij besloot ik de slakken, je raad het al, naar de andere kant van de bouwput te brengen, met de bedoeling dat ze daar een nieuwe familie gingen stichten zegmaar wink
een half jaar later ( nooit meer aan die slakken gedacht, natuurlijk) ben ik de ramen aan het lappen, zie ik ineens zo'n geschilderde slak, onder de vensterbank zitten?
even dacht ik nog: nee, dat kan toch niet?
maar het was er echt 1 van de 5 die ik geschilderd had... nog steeds in volle glorie! (alleen bij het gedeelte waar de slak uitkomt, was er wat verf afgesleten shocked
ik moest toen wel een beetje lachen! want ja... die slak vind het zo leuk, dat "nieuwe " huisje dat ie gewoon weer terug is gekomen!
zit ik diezelfde week naar een programma te kijken van Midas Dekkers, over slakken... blijkt dat een slak dus altijd weer terug gaat naar de plaats waar hij is geboren!
zo kwam ik er dus achter, waarom ze die mooie kist hadden weggedaan!
ik ben er later nog 2 tegen gekomen!
waarvan 1 bijna weer "normaal" was laugh
nu vertel ik het soms wel tegen vrienden, die daarom ook helemaal in een deuk liggen, ikzelf ook wel laugh

groetjes moonflowertje

http://www.nieuwetijdskind.com/indigokind-indigovolwassene/
diebrabander
diebrabander mei 28 '11
iN al die zinnetjes herken ik er wel een paar, maar lang niet alle.
Bijna geen van die dingen als drang om bomen te knuffelen, praten tegen onzichtbaar vriendje(niet dat ik weet) op feestjes meer zin om tegen dieren te praten dan mensen etc.
Serenity
Serenity mei 28 '11
Oh moonflower wat een mooi verhaal, ik moest ook lachen!

Ja diebrabander ik heb ook niet die drang, maar heb weinig tot niets met dieren hihi.
diebrabander
diebrabander mei 28 '11
Ja het voorbeeld: op feestjes meer zin om tegen dieren te praten dan mensen, was ook een voorbeeld van dingen die ik niet had van die zinnen op moonflowers site tongue
New Moon
New Moon mei 28 '11
Hahaha Moonflorwertje,

Dat klinkt heel erg herkenbaar tongue
Zo had ik vroeger op de camping in Frankrijk een "slakkenboerderij".
Als het heel hard had geregend zaten al onze tenten onder de slakken, en ik vond dat fantastisch.
Mijn moeder was bang voor slakken en dacht: mooi, die kan themoon er mooi afhalen.
Ben dan de hele dag bezig met een soort wei afbakenen van takjes met constructies ed.
Als het weer dan weer opklaarde en ik ging zwemmen, kwam ik later terug en tot mijn grote verdriet waren alle slakken weg...
Ik kon dat echt niet begrijpen, maar nu snap ik dus dankzij jouw verhaal dat ze toen lekker teruggingen naar de wijngaard aan de overkant bij mooi weer voor beschutting en veel eten ;-).
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki