Loading...
nl

Vraagje

Emuca
Emuca apr 26 '11
Ennuh, deze tafelpoot vergeeft je hoor smile
Lena
Lena apr 26 '11
voor mij maakt het niet uit oud of nieuw...
jong of oud...

al me iets bezig houdt reageer ik toch wel...
en dat klieken vind ik erg overdreven..
Beschermengel
Beschermengel apr 26 '11

Het is goed hoor AngelClear ...lief van je smile
Serenity
Serenity apr 26 '11
Oh en dan word het nu wel tijd om een passende avatar te nemen!!! ^^
Groene_heks
Groene_heks apr 26 '11
Kunnen we weer back on-topic?

AngelClear, ik heb tijd nodig, mijn vertrouwen in mensen is aardig beschadigd, zeker als het *agressief* op mij overkomt.
Ik kan best zeggen dat het is vergeven maar vergeten dat duurt een tijdje.
diebrabander
diebrabander apr 26 '11
Prachtig geschreven Angelclear, echt
enorm sterk van je, veel mensen durven niet zo goed
in de spiegel te kijken;):P
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 27 '11
Ja dat is ook zo, laten we vooral terug on topic gaan. Ik haal dus even de quote van groende heks aan, met daarin haar vragen. Misschien hebben jullie er ook nog een mening over?

Origineel bericht van: Groene heks

Ik begrijp dat er mensen zijn hier die het gevoel hebben dat er hier een soort clubje is, en dan vooral voor degenen die er al langer zijn.

Ik zeg eerlijk dat als in een discussie iemand van die oude garde wordt aangevallen dat ik me dan ook voel aangevallen.
Dat ik met de mensen die hier al langere tijd zijn meer band heb, maar is dat dan niet logisch?
Beschermengel
Beschermengel apr 27 '11


Ik heb hier eigenlijk geen goed antwoord op, het gaat zoals het gaat ...je krijgt wel een band als je mensen langer kent maar dat is in het gewone leven toch ook zo. smile
gast
gast apr 28 '11
Voor mij maakt het niet uit hoelang ik iemand ken. Vanaf het eerste moment kan ik voelen of iemand op dezelfde golflengte zit of niet. Betekend dus niet dat iemand die in het begin op een andere golflengte zat je daar later niet een ander gevoel bij krijgt. Je kunt nl ook naar elkaar toegroeien. Net zo goed als dat je van elkaar af kunt groeien in sommige gevallen.
Liever geen "band" dat brengt weer bepaalde verplichtingen met zich mee. Liever gewoon samenleven....met iedereen.
Groene_heks
Groene_heks apr 28 '11
Verplichting is wat wij mensen er van maken, maar er staat nergens beschreven dat je iets verplicht bent zodra je een vriendschap of wat dan ook aangaat smile


De vraag is eigenlijk meer gericht op het kleikjesverhaal zoals ik in het begin aangaf.
Dat je een band krijgt als je langere tijd met mensen omgaat lijkt me vrij normaal.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki