Loading...
nl

hoe ga ik dat nou voor elkaar krijgen

IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 21 '11
Ik ben bezig met de volgende stap om te groeien, het ligt op mijn pad en ik ben er klaar voor.
Van een aantal lieve mensen uit mijn omgeving krijg ik soms dingen aangereikt.
Zo weet ik dat mijn vader op mij zit te wachten, tot ik zover ben. hij reikte mij aan (via iemand die ik hierin absoluut vertrouw daar we elkaar vaak op dit vlak helpen), dat ik met mijn dochtertje ons liedje moest gaan zingen. Maar het gaat om een kinderliedje, wat ik dus veel vuldig zong. En Joost mag weten welke dat nou was, want ik weet het niet....
Mijn moeder weet het ook niet....
Dus of het gaat om de intentie (wat zou kunnen), of om het liedje zelf, als een soort herinnering en groei voor mij...
Maar hoe ga ik nou erachterkomen of het de intentie is, en anders welk liedje?! confused

Leuk het werken met boven, maar soms mag het iets plaatsbaarder...

(als het niet goed staat mijn excusses ervoor)
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 21 '11
Volgens mij gaat het om het zingen, samen met je dochtertje
vaak als je begint met zingen komt langzaam dat liedje ook weer naar boven...
zeer waarschijnlijk gaat het erom, dat je het kind in jezelf terug vindt! soms moet je alles in het dagelijkste leven niet zo serieus nemen of te letterlijk!
en er zonder er al te veel over na te denken gewoon mee beginnen!
het gaat om je gevoel, niet om je gedachten wink
suc6 ermee smile
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 21 '11
Maar waarom wordt er zo gericht door hem vertelt over ons liedje, waarbij hij de melodie liet horen?

Ik was verder al van plan zodra we een "ons"momentje hebben, dit bewust met haar te doen. Alleen zijn die er niet zo heel veel.

(ons dochtertje heeft een sterke band met hem)
MAar zodra ik bij haar merk dat ze contact met hem heeft, en ik het merk, laat ik het weten!
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 22 '11
Alles komt als je er klaar voor bent...
als je heel sterk aan je vader denkt! komt ie kijken!
en dan is hij bij je wink
ik heb zoiets ook ervaren...
eigenlijk moet je zoiets bewaren voor als het echt nodig is...
ook denk ik dat jou vader vaker bij je is dan je denkt
jij denkt heel veel aan hem!
elke dag! dus hij is elke dag bij je;)
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 22 '11
Weet ik, ik ben nu ook bij een punt waar ik 18 jaar geleden gestopt ben. En dit hoort er wel bij. Vandaar dat ik er mee bezig wil.
Mijn verstand weet het. Alleen heb ik hem weinig gevoelt, terwijl ik wel weet dat hij er is.
Alleen nu ben ik klaar voor de rest. Het mag nu, niet alleen van mijzelf, ook van de kosmos. wauw, wat klink ik zweverig, misschien zelfs wel vaag, maar het is wel zo.

Dank je voor je respons!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki