Loading...
nl

ik heb nog geen gids.

jordy, indiaan.
jordy, indiaan. apr 21 '11
ik heb nog geen gids, altijd heb ik meerdere personen die ik aan voel maar nog geen vaste persoon.
er zijn mensen en dieren die mij nu al helpen. maar ik nog geen gids. hoe kan ik hem vinden?
Gr jordy, indiaan.
Delen:
Cialara
Cialara apr 21 '11
Jordy, iedereen heeft meerdere gidsen en één hoofdgids om het zo maar te zeggen. Je hoeft hem of haar niet te zoeken, want hij of zij is altijd bij je.

Hoe je contact met hem of haar kan leggen is eigenlijk jouw vraag meer denk ik. Daar zijn verschillende manieren voor. Sommigen kunnen hun gids voelen, als een tinteling of een warmte die ze af en toe voelen. Anderen horen een zachte stem in hun hoofd die aanwijzingen geeft. Weer andere kunnen echt zien of praten met hun gids.

Wat is het belangrijkste hier bij? Dat je jezelf open stelt, dat je stil wordt en luistert of voelt of ruikt of wat dan ook. Stilte in jezelf en je kunt je gids subtiel gewaar worden smile

Liefs Cialara
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 21 '11
iedereen heeft een gids/begeleider/leraar
de stem die je hoort is wel je eigen stem! soms heel verwarrend!
tenminste bij mij dan
maar ik ga mezelf in gedachte niet de les zitten lezen... dus die gedachten zijn van mijn leraar of gids!
je gids is eigenlijk (omdat ie er altijd al is) heel vertrouwd
maar als je begint te praten tegen jezelf (in gedachten) krijg je vanzelf in je gedachte antwoord, probeer het maar!
groetjes Moonflowertje
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 21 '11
Klopt, maar soms moet je eerst nog wat afronden om hem of haar duidelijker te horen. (tenminste, bij mij dan) En zeker niet onbelangrijk het stuk gevoel: als je vaak/altijd in je hoofd zit, is het moeilijker om te luisteren naar het stuk gevoel, wat toch best belangrijk is.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 21 '11
Oja, ik heb me door een paar betrouwbare vrienden gevraagd wie mijn gidsen zijn. De een zegt mijn vader, de ander een paar indianen. Wie gelijk heeft, beiden, want ze zijn er allen. Het is mij opgevallen dat het per persoon weer anders is wat ze waarnemen (sommigen kunnen bijvoorbeeld engelen zien, anderen niet), en dat de uitkomst hierdoor anders is.

Dus je hebt ze wel, maar je kan je dan beter afvragen waarom je hun wilt kennen. Wie weet is het nog niet de bedoeling dat je ze nu ontmoet, maar pas later.
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 21 '11
Alles komt altijd precies op tijd!
en dan valt alles op zijn plaats!
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 21 '11
Hoi Jordy,

ik ben benieuwd naar wat de dieren jou vertellen; hoe werkt dat bij jou? Zie je beelden ofzo? Kun je daar iets meer over vertellen, vind dat wel bijzonder:D

Over gidsen enzo..jaa, dat is aanvoelen, tenminste voor mij is dat zo..er was ooit een moment dat ik mijn gids voelde, toen heb ik contact met hem gemaakt en gevraagd naar zijn naam..hij gaf mij toen antwoord. Ik heb soms heel sterk het gevoel dat hij mij stuurt en mij van dingen bewust maakt..
Ik denk dat het aan je gids ligt, of hij vindt wanneer jij moet weten dat hij er is, komt vanzelf;)

Liefs!
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 22 '11
BIj mij geven de dieren het zelfde door als wat de entiteiten doorgeven. Hoewel bij mijzelf de spirits vaak "beperkter" doorkomen: ik zie hun met de woorden, en bij de dieren kan ik ze zien, ook in kleuren, emoties zijn heftiger, en ze zijn vaak duidelijker dan de spirits.
Maar da's mijn ervaring dan...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki