Loading...
nl

dromen en voorspellen.

jordy, indiaan.
jordy, indiaan. apr 21 '11
soms zijn er mensen die dromen en die echt uitkomen.
eigelijk heeft iedereen het wel maar bijna iedereen is er bang voor. ze vinden het wel intresant maar zoeken niet uit hoe het moet en hoord.
iedereen heeft wel eens een dagdroom gehad die echt uitkwam.
Delen:
Lea
Lea apr 26 '11
Ik heb jaren ongeveer dezelfde droom gehad waarbij ik me niet meer kon herinneren wie de vader van mijn kinderen was. Hij was verdwenen en ik kon me hem zelfs niet meer voorstellen.
Vorig jaar ben ik gescheiden en heb ik eigenlijk moeten ontdekken dat ik mijn ex nooit echt heb gekend ...
Dit was natuurlijk geen voorspelling maar die droom heb ik nu niet meer ... Ik was er altijd bang voor en blijkbaar met reden.
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 26 '11
klopt Jordy,Indiaan

wat ik wel denk, is dat deze dromen ook erg symbolisch zijn
en het is eigenlijk meer een visioen zoals ik me heb laten vertellen!
ik heb ook 2 voorbeelden:
bijna 1 jaar geleden droomde ik dat 1 van mijn 2 katten zijn pootje had gebroken, die avond heb ik het nog verteld tegen "shanky" en hij kneep zijn oogjes toe, alsof hij zei: het is wel goed...
de dag daarna kwam ie niet meer thuis! ik zoeken natuurlijk, door de droom wist ik dat er iets zou gebeuren... alleen niet wat....
ik vond hem niet! de volgende dag heb ik op internet gezocht, bij de dierenambulance, eerst bij gevonden dieren, daarna bij overleden dieren, daar vond ik hem! arme shanky was door een auto aangereden!en overleden!!
achteraf denk ik, pootje= tast of contact en breken is letterlijk
"het contact zou breken"
wat had ik hieraan kunnen doen? niets...
een paar jaar geleden droomde ik dat mijn ex vriend vreemd ging
ook met wie!ik werd met een verdrietig gevoel wakker! en de hele dag bleef ik verdrietig!
toen ik het hem die avond vroeg zei hij dat ik gek was...
een paar dagen later bleek dat ik gelijk had!
groetjes
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 26 '11
Lea, de droom was wel voorspellend!
je droomde dat je hem niet meer kon voorhalen...
dat betekend dat je hem aan het kwijtraken ben! wat uiteindelijk ook gebeurde!
groetjes
Lea
Lea apr 26 '11
Oeps ... gelukkig zijn niet alle dromen zo want onlangs heb ik gedroomd (gelukkig maar eenmalig) dat ik samen met hem gezellig zat te praten en dat hij alles goed wou maken. In dromen zie je niet steeds de mensen zoals ze er fysisch echt uitzien (ik toch niet) ... misschien dacht ik dat ik droomde over hem maar ging het over iemand anders ... dat lijkt me leuker.
Voorgevoel , dromen , ... ik heb daar vroeger nooit echt voor open gestaan maar het laatste jaar wel en ik moet toegeven dat ik er zelf soms van schrik ...
Groetjes
Lea
Lea apr 26 '11
Moonflowertje , heel erg van de kat ...
Sinds een paar dagen ben ik mijn klein katje kwijt en ik zou nu niks liever hebben dan even over haar dromen zodat ik misschien weet of ik nog moet zoeken of niet ..
Het was zo'n schatje !!!
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1858
jordy, indiaan.
jordy, indiaan. apr 28 '11
gebeurt is gebeurt, maar zorg dat het niet weer gebeurt.
door deze wereld doen de mediums het aleen maar om geld.
maar ik denk dat mediums elkaar nodig hebben om verder te kunnen komen. en in 2012 is de nieuwe tijd al.
wie weet wat er alemaal gaat gebeuren.
Gr jordy.indiaan
aquarel
aquarel mei 1 '11
boa in ieder leven gebeurd er wel 1 of ander wonder, ik twijfel sterk of er in 2012 wel iets gaat gebeuren. al kijk ik er wel naar uit zoals iedereen vrees ik
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 1 '11
de maya-telling houd op in 2012 , maar de rest gaat gewoon door!
Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Die berekening was toch fout? Ik dacht dat de kalender wel doorliep..of heb ik me nu zo vergist.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 1 '11
ik maak me meer zorgen om de Een grote asteroïde kan over 3 jaar in botsing komen met de aarde. Het hemellichaam is een 0,8 tot 1,8 km lange steenklomp die onze planeet op 21 maart 2014 op zo'n 50.000 kilometer kan passeren.

De NASA schat de kans op een inslag die dag 1 op 909.000. Dat lijkt niet groot, maar is veel groter dan doorgaans bij passerende asteroïden het geval is. Het hemellichaam zal de komende maanden nauwlettend in de gaten worden gehouden

Mocht de asteroïde inslaan, dan is het effect ongeveer 20.000.000 keer zo groot als de atoombom op Hiroshima.

precies op mijn verjaardag smirk
Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Grappig, als zo;n kans wordt vermeld in een loterij zegt iedereen je wint nooit, en als het dan om zoiets gaat is er toch iets van paniek..
Zoiets is toch uit te rekenen? Zou ik denken.. smirk
Kunnen ze niet een soort van baanberekening maken? Op voorhand uitrekenen of die brok langs vliegt of botst?
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 1 '11
NASA kennende niet hoor, die doen alles stilzwijgend en in het geheim!
ik had begrepen dat ze die astroïde uit de ruimte willen schieten zodat ie niet zoveel vaart meer heeft en ook nog eens een stuk kleiner... als het goed is dan hè? tongue
gast
gast mei 2 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
de maya-telling houd op in 2012 , maar de rest gaat gewoon door!



Volgens mij is het eind van de telling al dit jaar in oktober ergens....
Groene_heks
Groene_heks mei 2 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
NASA kennende niet hoor, die doen alles stilzwijgend en in het geheim!
ik had begrepen dat ze die astroïde uit de ruimte willen schieten zodat ie niet zoveel vaart meer heeft en ook nog eens een stuk kleiner... als het goed is dan hè? tongue


Tuurlijk doen ze dat wel, geheim misschien maar rekenen zullen ze heus wel smile
Twister
Twister mei 16 '11
ik heb ook regelmatig dat dromen uit komen.

Zo liep ik ooit lang een laan met ronde lampen .
en ik zat zo te kijken naar die lampen .
dat het bij me is gebleven ik ging ergens wonen
in mijn droom en daar waren die lampen .


Maar 4 jr later ging ik ergens werken en
daar zag ik de zelfde lampen
en kreeg het toch wel even koud
was zelfde straat met zelfde bestrating .
en nu komen meer dromen van mij uit
die ik vroeger gedroomt heb
niels
niels jun 11 '11
Ik droom ook vaak dingen die later uitkomen. Meestal zijn het dingen die ik snel vergeet maar als de handeling in het echt gebeurd of ik kom op de plaats terecht waarover ik heb gedroomd heb ik toch altijd een deja-vu gevoel. Maar 2 dromen zijn mij toch erg bijgebleven.

In de eerste droom droomde ik dat ik op vakantie was met mijn vader. We waren samen met heel veel andere toeristen in een magazijn waar je vanalles kon kopen. Op een bepaald momenten werden de eigenaars van het magazijn bang en stuurde ons terug We kwamen uit op een laan waar ik aan mijn linkerkant allerlei winkeltjes lag en aan mijn rechterkant had je het strand en de zee. Als versiering stonden er op de zoveel meter aan de rechterkant van de laan palmbomen. Ik merkte ik op dat alles een hevig kleur had alsof ik in een kindertekenig zat. Op dat moment vroeg ik aan mijn vader waar we waren. Mijn vader antwoordde dat we in Thailand zaten. Op dat moment kwam de zee naar omhoog en maakte een geluid alsof iemand uit een bad vol met water stapte. Het water bleef even rechtop staan en mijn vader zei nog "aah er gaat een show beginnen" Daarna kwam het water naar beneden en kwam het naar ons toe . Ik rende naar een winkeltje toe en ik zag het water om mijn voeten stromen ,ik hoorde van allerlei kanten geschreeuw. Opeens kwam ik minder snel vooruit en het beeld bleef stilstaan maar het geluid van stromend water en het geschreeuw van mensen bleef voortduren. Het beeld verdween en het werd zwart voor mijn ogen maar nog steeds hoorde ik het geschreeuw en het stromende water waarna ik angstig wakker werd. Een paar maanden later keek met verstomming naar het nieuws toen de tsunamie in Thailand in het echt gebeurde.

Nu mijn tweede droom is luchtiger en zelfs grappiger. Ik droomde dat ik op een soort van jaarmarkt was waar iedereen in het wit was gekleed en de tentjes ook allemaal een witte kleur hadden. Daar kwaù een vriendin naar mij toe en zei tegen mij :" Ik heb het gedaan met mijn vriend" waarna ze weg rende. Ik ging haar achterna en vroeg haar :" heb je het echt gedaan?" " niet echt echt maar iets." waarop ik wakker werd. Een week later ging ik naar school en het had keihard gesneeuwd waardoor alles in het wit was gehuld. Ik kwam aan op school en alleen mijn vriendin die in mijn droom voorkwam stond daar als enige en ze zei :" heb jij Amy gezien?" waarop ik nee zei en vroeg waarom" " ik moet haar zeggen dat ik al iets meer heb gedaan met mijn vriend dan zij met de hare." Waarop ik spontaan aan die droom moest denken laugh
Vari
Vari jun 12 '11
Ik moet zeggen dat ik zelfden m'n dromen herinner. De laatste tijd meer dan vroeger maat eind januari kwam ik rond 3u wakker. Ik had van m'n ex gedroomd. Hij was verkleed in dokter en hij opende m'n slaapkamer deur. Hij glimlachte naar me en stak z'n duim op. Op dat moment schrok ik wakker en ik was eventjes in paniek. De volgende morgen kwam ik te weten dat hij peter geworden was van het zoontje van z'n broer. De geboorte moet rond 3u plaatsgevonden hebben. Hij wist dat ik super enthousiast was over de zwangerschap en zeker over het feit dat hij dooppeter zou worden. Dus ik vermoed dat hij dit geluk onbewust met me wou delen en het dus via een droom tot bij mij gebracht heeft. Ik moest wel eventjes slikken toen .... en nu nog als ik eraan terug denk.
rosalba
rosalba jun 17 '11
Hallo iedereen, mijn naam is rosalba en vind het fijn om eens af en toe hier op deze web te komen om dingens te delen met iemand anders. Ik heb een maand geleden een heel mooie droom gehad, dat ik zwanger was. Ik geraak moeilijk zwanger en nu wou ik weten waarom ik het eigenlijk gedroomd zou hebben. Mijn schoonzus heeft vorige week ook gedroomd dat ik zwanger was.
Ik ben gewoon nieuwsgierig smilegroetjes
niels
niels jun 17 '11
Hey Rosalba
Ik heb gebladerd doorheen mijn droomsymbolenboek en gezocht op het internet en heb daar een paar dingetjes ontdekt die misschien op louw van toepassing kan zijn.
Allereerst zou het natuurlijk een teken kunnen zijn dat je misschen ergens in de toekomst zwanger wordt maar vaak gebruikt je onderbewuste symbolen in je dromen om je bepaalde dingen duidelijk te maken. Dingen waar je je misschien op dit moment niet echt bewust bent maar misschien toch belangrijk zijn laugh.
Een zwangerschap als je niet zwanger bent kan staan voor een nieuw idee,doel of richting . Misschien ben je aan het denken om iets anders te doen en wilt je onderbewuste je daar op duiden.
Je zei dat jouw schoonzus droomde dat je zwanger was. Dat kan er misschien op duiden dat ze ziet dat je je groeit en jezelf ontwikkeld en dat ze onbewust angst heeft fat jullie uit elkaar groeien.Niet uit jaloezie mmaar meer uit angst dat de relatie die jullie samen hadden zou verdwijnen iets in die aard
Ik hoop dat ik je een beetje hebt kunnen helpen laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki