Loading...
nl

“GA in LIEFDE STAAN in AL wat je DOET”

hashdee
hashdee apr 18 '11
OPROEP AAN ALLE LICHTWERKERS in BELGIE voor de komende 3 maanden
“GA in LIEFDE STAAN in AL wat je DOET”

JIJ WERKER van het LICHT, bent op de hoogte van de komst en de betekenis van het Watermantijdperk. Vanuit jouw unieke zijn werk je intens en gedreven mee aan het creëren van dit nieuwe tijdperk, aan het transformeren van de oude energieën van angst, macht en controle naar een harmonische wereld van liefde en licht, vrede en vreugde. Die liefdevolle Watermanenergie is in heel België verankerd en staat klaar om zich voorgoed te manifesteren in onze samenleving.

Als bewuste lichtwerker besef je echter ook dat er nog heel veel tegenwerking is vanuit de oude energie en dat de dualiteit nog sterk inwerkt op onze samenleving:
er is nog veel strijd, veel macht, veel controle, veel angst, veel vernietiging …
De manier waarop we in dit land samen-leven wordt gekenmerkt door een groot gebrek aan liefde: zowel naar onszelf toe, als in de wijze waarop we onze relaties, ons werk, onze dagelijks contacten, onze dagdagelijkse handelingen, … be-leven.
Er heerst in onze samenleving eerder een energie van moedeloosheid, radeloosheid, leegheid en liefdeloosheid … Terwijl er in dit land zoveel schoonheid is, zoveel mogelijkheden zijn, zoveel diepgang, zoveel kennis, zoveel goede lieve mensen … toch lukt het niet het oorspronkelijke PLAN tot uitvoering te brengen en de Watermanenergie voluit in onze samenleving te laten stralen, zodat iedereen daadwerkelijk kan genieten van al het mooie, al het goede, al het liefdevolle dat klaarstaat voor elkeen alhier….

Dat PLAN heeft een aanzienlijke vertraging opgelopen: we hadden NU al veel verder moeten staan. De beschikbare Watermanenergie geraakt echter niet door die negatieve blokkerende laag van tegenwerking, liefdeloosheid, angst en drang tot vernietiging...

Om ons te helpen om de frequentie van liefde in dit land te verhogen en de liefdesenergie van het Watermantijdperk TOCH door die negatieve laag te krijgen is er NU een alternatief beschikbaar. Er werd hier in België een geometrie van het Watermansysteem in de aarde verankerd, opdat IEDEREEN zich met de Watermanenergie kan verbinden om de innerlijke beleving van liefde te versterken én de creatie van een liefdevol leven mogelijk te maken.
Tijdens de komende 3 maanden (i.e. vanaf 12/04/2011 tot 06/07/2011) is die liefdevolle Watermanenergie ter beschikking om ons ermee te verbinden...

Dat is de OPROEP tot degenen die dit lezen en zich aangesproken voelen:
GA JE IN LIEFDE staan in ALLES wat je doet ...” in een bewuste verbinding met de hier verankerde liefdesenergie van het Watermansysteem.
Laat die liefdesenergie daadwerkelijk toe in je leven door op elk moment echte ware pure liefde in jezelf te voelen bij al je gewone dagdagelijkse handelingen .... tanden poetsen ... een goede morgen wensen ... de post uit de brievenbus halen ... de krant of een boek lezen ... verplaatsingen met de wagen of met de fiets ... een mail typen ... een gesprek voeren … de vloer vegen ... stofzuigen … aardappelen schillen .... je boterhammen opeten … de was ophangen ... strijken ... het gras afrijden … een deur schilderen … met de hond gaan wandelen … de kat eten geven ... de tafel dekken ... afwassen ... iemand slaapwel wensen ... enz … enz …
VOEL dan elke keer LIEFDE voor en door die handeling, dat boek, die mail, dat gesprek, die aardappelen, die tafel, die was, die hond, die kat, dat eten, die groet, ...

DAT is de individuele bijdrage die elk van ons kan leveren tot het collectieve, zodat het liefdesniveau voldoende hoog opgetild wordt, de negatieve blokkerende laag doorbroken wordt én de liefdesenergie daadwerkelijk in onze samenleving geïntegreerd wordt: door bij elke handeling het gevoel van liefde in jezelf op te roepen en te voelen.

Dit in het volle bewustzijn dat die doorbraak en die integratie NIET kan en zal gebeuren door “iets” dat van ergens buitenaf komt, maar enkel en alleen door en vanuit onszelf. JA, doordat JIJ, innerlijk verbonden met de liefdesenergie, in alles wat je doet liefde voelt én toont op elk moment van de dag …
En je hoeft je daarvoor niet te verplaatsen, niet bijeen te komen met anderen, niet te mediteren. Het past perfect in je dagelijks leven …

GA in LIEFDE STAAN in ALLES wat je doet !! En als je bij dit liefdevol handelen vaststelt dat er rondom je nog steeds tegenwerking en liefdeloosheid is ... heb geduld en BLIJF op elk ogenblik die liefde in je voelen bij alles wat je doet … volhardt, geef niet op … BLIJF erin geloven dat we samen het liefdesniveau voldoende hoog kunnen optillen, die negatieve blokkerende laag kunnen doorbreken én de liefdesenergie hier echt kunnen integreren … ja, dat het echt kan en gaat gebeuren dat we hier in België met z’n allen in liefde kunnen en zullen samenleven ... door dat JIJ op elk moment ... IN LIEFDE GAAT staan in ALLES wat je doet ...

Opdat echter de kritische massa voldoende groot wordt, is het belangrijk dat deze oproep zoveel mogelijk Belgen bereikt ... voel je vrij om deze boodschap verder te verspreiden ... en zoveel mogelijk Belgen uit te nodigen om tezamen de frequentie van liefde te verhogen, de negatieve blokkerende laag te overstijgen en de liefdesenergie daadwerkelijk te laten stromen in en doorheen onze samenleving.

GA IN LIEFDE staan in ALLES wat je doet !!! ... JA!! WIJ tezamen realiseren vanuit IEDERS individuele innerlijke kracht en liefde een collectieve doorbraak !!!
Wij tezamen leiden WIJ België het Watermantijdperk binnen en creëren hier voorgoed een liefdevolle samenleving!!

Je kan dit ook als een mantra hanteren, in verbinding met de liefdevolle Watermanenergie die je doorheen je lichaam voelt stromen: " IK STA IN LIEFDE terwijl ik .... de aardappelen schil … ". Je kan er ook bij zingen, luidop of in stilte … als je de liefde maar laat stromen …

V&H (Vrede en Harmonie)
Delen:
Groene_heks
Groene_heks apr 18 '11
Wat jammer dat dit alleen voor de Belgische mensen geldt, het zou zo mooi zijn als iedereen hierbij betrokken werd. Als er stond lichtwerkers van deze wereld...
Zo blijf je dat gevoel van niet hetzelfde zijn houden, das jammer want volgens mij wil iedereen hier wel aan mee doen, Belg of niet.
Groene_heks
Groene_heks apr 18 '11
Is het mogelijk om de bron vermelding erbij te plaatsen?
gast
gast apr 18 '11
Ik had dezelfde gedachte......
Op de één of andere manier is het dan alweer iets minder waar voor mij......heb het ook nog niet gelezen alleen al omdat in geen Belg ben......
Serenity
Serenity apr 18 '11
hihi ja ik dacht dat ook!

Oja
Quote:
er is nog veel strijd, veel macht, veel controle, veel angst, veel vernietiging …
De manier waarop we in dit land samen-leven wordt gekenmerkt door een groot gebrek aan liefde: zowel naar onszelf toe, als in de wijze waarop we onze relaties, ons werk, onze dagelijks contacten, onze dagdagelijkse handelingen, … be-leven.
Er heerst in onze samenleving eerder een energie van moedeloosheid, radeloosheid, leegheid en liefdeloosheid … Terwijl er in dit land zoveel schoonheid is, zoveel mogelijkheden zijn, zoveel diepgang, zoveel kennis, zoveel goede lieve mensen


A deze opsommingen ik vroeg mezelf af, waneer we dit accepteren en respecteren maar toch onze eigengang gaan om voor ons eigen pad te kiezen.

Zal dat nou niet eens stuk minder frustraties met zich meedragen ik bedoel, het verzetten tegen 'strijd, veel macht, veel controle, veel angst, veel vernietiging … ' en dergelijke wekt toch alleen negatieve energie op, lijkt mij?!

Dan kan het kloppen dat men zich dan 'moedeloosheid, radeloosheid, leegheid en liefdeloosheid' voelt, tja het klinkt wel aannemelijk denk ik.

'De manier waarop we in dit land samen-leven wordt gekenmerkt door een groot gebrek aan liefde: zowel naar onszelf toe, als in de wijze waarop we onze relaties, ons werk, onze dagelijks contacten, onze dagdagelijkse handelingen, … be-leven. '
Met deze houding dat vele dit zullen beleven verlooger je een boel andere mensen die inderdaad wel trachten vanuit liefde te denken of ondergaan
( in dit land zoveel schoonheid is, zoveel mogelijkheden zijn, zoveel diepgang, zoveel kennis, zoveel goede lieve mensen)
en dat is niet eerlijk.
Want dan lijkt het mij dat de negatieve kant meer bestempeld word en daarmee maak je geen ommezwaai maar bevestig je iedere vooroordeel, denk ik.

Maar ik kan het ook verkeert geïnterpreteerd hebben hoor.
Mimosa
Mimosa apr 19 '11
Om eerlijk te zijn heb ik het niet echt gelezen. Vluchtig door gekeken, maar ook ik ben geen Belg, dus voelde me ook niet echt aangesproken om het te lezen.
De manier van schrijven voelt voor mij niet goed, voor mij een goede reden om het ook niet meer te proberen. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki