Loading...
nl

Laat ik me even voorstellen

admin
admin apr 15 '11
Hi Ik ben JustLove, hoe ik terecht kwam op deze site, heeft allemaal te maken dat ik opzoek was wat nu daadwerkelijk een ziel is. Mijn moeder(volgt het Christelijke pad) gaf aan dat we uit 3 bestaan, geest, ziel en GOD! Ik kon daar niet bij, want voor mij is het altijd 'ik en de Engelen'. Nu zie ik dat men daadwerkelijk uit 3 bestaat (om zo te zeggen) en dat de Engelmens uit 2! Ik ben een Engelmens.. Dat was thuiskomen! Ik heb echt zitten janken, alle missende puzzelstukjes vielen op zijn plaats, vooral omdat ik nu eindelijk begreep wat dat gevoel tussen mijn schouderbladen inhoudt. Ik heb dit gevoel tussen mijn schouderbladen sinds febr. 2006. Het doet zo nu en dan gewoon "pijn"! Nu ik de werking ervan begrijp, klopt het geheel met de situatie waar ik me toen in bevond!Ik ben SUPER GELUKKIG, ondanks 23 februari jl. mijn Lover/BFF heb verloren aan longkanker!Ik mis hem verschrikkelijk, maar heb alle steun en support van de Engelen om mij hier door heen te begeleiden. Want het meest verdriet die ik over hem heb betreft dat ik hem ontzettend mis, en als ik terugdenk aan hoe hij geleden heeft..AU. Dat is wat mij intens verdrietig maakt! Ik moet zeggen dat toen ik er achter kwam dat ik een Engelmens ben, miste ik hem nog meer....ik kon het niet met hem delen (ik deelde alles met hem) op de manier die ik gewend was! Hij luisterde altijd zonder oordeel! Maar het is fijn dat als ik wat wil delen, dat ik dat nu met jullie kan doen via het forum! Alvast bedankt en tot horens
Delen:
Serenity
Serenity apr 15 '11
hoi hoi lieve JL, welkom op dit forum!
Wat een mooi en hart verwarmend stuk heb je geschreven.
Nu je een tijdje verder bent en misschien deels het verwerkt hebt, hoe voel je je nu?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 18 '11
Welkom engelmens! Bedankt voor het delen van je ontroerende verhaal.
admin
admin apr 19 '11
Hi Lily, bedankt voor het welkom. Wat betreft hoe ik me nu voel! Vandaag gaat het eindelijk weer beter. Ondanks dat ik me het gelukkigste mens op aarde voel, heb ik het toch even moeilijk gehad! Doordat ik het niet met mijn Schatje kon delen, kreeg ik toch even een terugval afgelopen weekend! Maar ik weet dat ik hier door heen zal komen...geduld is hierbij het sleutelwoord! Het is nu bijna 2 maanden geleden en ik probeer mezelf echt er door heen te slepen! Ik heb wel hulp van humanitas ingeschakeld om niet na een 1/2 jaar erachter te moeten komen dat hulp van een gediplomeerd lotgenoot wel eens goed zou kunnen zijn. En ik heb het getroffen, degene die zij voor mij hebben uitgezocht is super, zij is spiritueel en is daardoor de perfecte persoon om mij in deze periode bij te staan. Ik heb 1x per 2 weken een gesprek(binnenkort het 2e gesprek). Je mag zelf aangegeven hoe vaak je een gesprekje nodig denkt te hebben. Kan zomaar zijn dat je elke week 2 gesprekken nodig hebt. En het fijne van humanitas is dat ze gewoon bij je thuiskomen. Je hoeft dus na een gesprek niet met een tranengezicht de straat op! Heerlijk. Ik kan het een ieder aanraden.
admin
admin apr 19 '11
Dank je wel NiMs!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki