dieren voelen een drang... om zich voort te planten...
en ik haal uit het verhaal over het poesje, dat deze niet naar buiten mochten, een dier in gevangenschap, behoudt zijn instinct
beide... dus als ze niets anders kunnen, dan met elkaar, niemand heeft het ze geleerd! dus het gaat instinctief, en ja... dit is incest, maar incest is niet per definitie verkrachting.
honden, je zegt het zelf al, is puur om dominantie uit te oefenen. gewoon om te laten zien wie de "baas" is, de hond die "rijd" is hoger in rang,
de hond die zich laat berijden, accepteerd dat. Als het op vechten uitdraaid, vechten ze puur om de dominantie , dit gaat er soms heel erg hard aan toe!
Als je mensen bij elkaar zet, gaan ze ook met elkaar aan de gang, ja... ook een mens heeft voortplantingsdrang...
... maar toch niet op onschuldige kinderen?
Ik voel heel sterk, dat het onrecht is,wat zo'n kind wordt aangedaan!
Als kind zijnde ben ik emotioneel verwaarloost, en daardoor weet ik hoe het is, als je niemand durft te vertellen
hoe het er thuis aan toe gaat, tuurlijk zagen de kinderen op school het wel aan mijn zusje en mij,
maar we durfte er niet over te praten, als je ouders tegen je zijn... vertrouw je niemand meer
als je nog jong bent, denk je niet hulp zoeken, mijn zusje vertelde me een paar jaar geleden dat ze toen ze 8jaar was al serieus zat te denken aan zelfmoord!
Dat raakte mijn "gevoelige snaar".
ik zeg dit niet omdat ik meedelijden wil hoor! Want daar kan ik nog steeds niet tegen!
En ik weet dat zelf meedelijden en meedelijden van een ander niet helpt... je moet toch door, en niet blijven "hangen"
Vandaag de dag kan ik er wel over praten, want ik weet dat ik er sterker van geworden ben, soms ook wel paranormaal begaafd, (aura's zien en voorspellende dromen)
al weet ik niet wat ik er mee kan? Soms weet ik dingen van andere mensen, die ik niet wil weten! meestal van de mensen die dichtbij staan...
als ik daar dan niet op reageer... dan blijf ik er tegenaan lopen...
Ook weet ik ...er is nog een lange weg te gaan!
maar het verleden heb ik een plekje gegeven, ingezien dat het te maken had met mijn "borderline, schizofrene" moeder,
waarvan ik nog steeds kan houden gelukkig! want, tja het blijft mijn moeder hé? en vanuit haar visie bedoelde ze alles goed
mijn zusje daarentegen heeft er een jeugdtrauma door opgelopen, ook ontzettend beschadigd,
en ze hebben haar ook onderzocht enzo... zij heeft nu "borderline"
ik vind het wel erg dat ik haar niet heb kunnen beschermen, vroeger!
ik ben godzijdank niet schizofreen of heb borderline... ik ben prettig gestoord, zeggen ze wel eens... ik kan me hierin wel vinden
^^ omdat ik al heel vroeg contact maakte met mijn inner (Cindy) zegmaar
die me de nodige inzicht heeft gegeven, en nog steeds geeft!, Helaas mag "innercindy" niet alles voorkauwen, daardoor krijg ik wel eens een voorspellende droom,
die ik moet vertalen... dat lukt me wel hoor, alleen altijd als het gene al gebeurd is...
Eigenlijk zit ik 2 dagen van te voren al koffiedik te kijken , haha
Ik loop sinds kort wel bij een logopedist, die ook wil dat ik weer een psycholoog ga raadplegen om te kunnen helpen met mijn chronische hyperventilatie- probleem
(angst) want, een kleinigheidje houd je toch, denk?
misschien begrijpen jullie nu waarom ik zo fel reageer
misschien moet ik een boek gaan schrijven