Loading...
nl

knipperende lamp

siskaatje
siskaatje apr 8 '11
vanavond onder het eten knipperde de lamp 3x wat ie nog nooit heeft gedaan.
gelukkig ben ik niet de enige die t zag mijn man ook en ook die vond het nogal vreemd.
naar de kabel gekeken en stekker ,niets mee aan de hand.
nu weten jullie geloof ik al dat mijn vader net is overleden zou hij misschien op deze manier contact hebben willen maken ga nogal door een moeilijke periode namelijk mijn 15 jarige dochter is vermist.
ze is al voor de 3x weg gelopen uit tehuis en ze is nu echt spoorloos.

vond het nogal appart dochter voor de 3x weg en de lamp knippert 3x .

bedankt voor luisteren groetjes,siska.
Delen:
Sundance
Sundance apr 8 '11
jee en zijn ze een zoekactie gestart of?
siskaatje
siskaatje apr 8 '11
we moeten maandag weer naar tehuis ,meestal geven hun door dat ze vermist is.
de laatste keer is ze 5 dagen weg geweest hebben ze haar met geweld bij haar vriendje thuis weg gehaald(politie).
ze gaat helaas met de verkeerden om ze is zelf 15 haar vriendje is 20 op zich niet zo erg als hij niet zo verkeerd was.
weet dat hij haar heeft helpen ontsnappen en weten niet waar ze ondergedoken zit denk niet meer bij vriendje thuis(woont nog bij zijn ouders)want dat geld als vrijheidsberoving en is strafbaar.
politie doet ook niet erg zijn best omdat het geen prioriteit en ze is niet in levensgevaar.
rare wetten hebben we hier in nederland het is weer afwachten.
Sundance
Sundance apr 8 '11
sterkte Siska!
Groene_heks
Groene_heks apr 9 '11
Jemig das een boel Siska, sterkte, hopelijk vinden jullie haar gauw!
Sweetammy
Sweetammy apr 9 '11
Hoi Siska,

Ik denk inderdaad dat het knipperen van de lamp een teken van contact kan zijn. Of misschien is het een teken dat je hier niet alleen voor staat.

Ik hoop dat je dochter snel gevonden wordt, verlies in iedere geval niet de hoop. Heel veel sterkte

liefs
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 11 '11
Hoi Siska,

mijn gevoel zegt dat het misschien je vader is die laat weten dat je er niet alleen voor staat,

ik hoop dat je dochter weer veilig bij je terug komt,

Lfs!
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 11 '11
Veel sterkte en kracht toegewenst. Ik hoop dat jullie snel weer rust mogen krijgen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki