Loading...
nl

er gebeurd zoveel in mijn dromen

amethist
amethist apr 8 '11
Afgelopen nacht had ik 3 dromen die ik nog redelijk goed weet.
Ik werd vanochtend wakker met een druk op mn borst. Mischien dat het iets met de dromen te maken heeft.


1
Ik ben buiten ik, rechts van mij staan bomen, natuur. Voor mij is een voetbalveld. Ik sta achter het hek. Op het veld tussen het hek en mij staat een man van mijn leeftijd, (Gerard van het progamma, Secret story.Ik vind hem een spontane en zelfverzekerde man, hij staat sterk in het leven op een speelse manier) Hij pakt iets van de grond op een speelse manier en gaat weer staan.
Het is een halsketting, goudkleurig met een buitenlandse naam eraan. Hij spuit met een spuitbus kort er iets op.

2
Ik loop samen met een man buiten. Het is mooi en helder weer. We zijn vlakbij ingangen van parkeer-garages, die ingangen voor autoos zijn lijks van ons. Ik loop(waar je ook met auto langs gaat)de parkeer-garage in. De man zegt niks, en loopt rechtdoor, hij loopt niet de parkeer-garage in.

3
Een zoon van een oud-vriendin, waar ik vroeger mee bevriend was,(zelfverzekerd peroon) heeft een diploms gehaald. Ook zag ik vriendinnen van deze vriendin van vroeger.

Net of de druk iets erger word na het opschrijven van deze dromen, dan moet het toch denk ik met deze dromen te maken hebben...

Lieve groet Amethist
Delen:
amethist
amethist apr 12 '11
iemand een idee?
Cialara
Cialara apr 12 '11
Waren de dromen heel helder Amethist? Kan zijn dat je thymus wat is geactiveerd en dat je daardoor die druk voelt. Ik voel die druk vaak als ik bezig ben met reizen of als anderen mij naar zich toe willen trekken op zielsniveau. Vaak voel ik dit ook als mijn gids mijn aandacht vraagt.

Dat is niet erg als je dat voelt. Echter als je er onzeker over bent, dan kun je toch best even naar de huisarts gaan. Ik ben tenslotte geen arts, kan alleen vanuit mijn ervaring vertellen.

De dromen op zich kan ik niet heel veel mee... zijn nogal korte flitsen van gebeurtenissen, misschien wel verwerking, misschien informatie via astrale niveaus.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Jorine.
amethist
amethist apr 14 '11
Hoi Jorine,

Bedankt voor je aandacht. kan best dat het met verwerking te maken heeft. Ben 2 weken geleden ingewijd in reiki 1. Sinds eergister zit veel bij mij op slot, behalve de emoties dan. Duizelig ook soms als ik inbed omdraai, vooral bij inspanning, koud en warm, rilliningen over mn hele lichaam. Het zijn ook flitsen en klopt wat je schrijft dat het lastig kan zijn om er wat mee te kunnen. Iig bedank.

Liefs Amethist

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki