Loading...
nl

Dida, blanco lezing

Core
Core apr 6 '11
Dit is een blanco/spirituele reading voor Dida(heb toestemming via pm).

Dida, het word bij jou even diep graven. Je staat namelijk niet erg open voor een reading vanwege je onzekerheid. Maar dat is vreemd, want het lijkt alsof je je juist heel zelfverzekerd voor doet.

Wat gelijk bij mij binnen kwam was "aardse vrouw". Je houd van kleding, makeup en babbelen.

Hmm, ja hier kan ik een lange reading van maken maar geloof ik heb je meer aan wat advies dan enige reading. Je ziet emotioneel niet goed in elkaar. Dat reflecteert zich in jou aardse energie. Ik zie je ruzie hebben en je ook voorover hangen om hard te schreeuwen. Volgens mij waardeer je het om een ruimte om je heen te hebben waar andere niet zomaar in komen zonder toestemming, en voel je dat iemand hier steeds in gaat.

Lichamelijk voel ik veel last in je rug, ribben en nek. Je zou hier aan kunnen werken via reiki of massages. Want je moet je goed in je vel voelen om normaal te kunnen leven.


Hopelijk heb je hier wat aan, graag hoor ik wat je ervan vind!
Delen:
Sundance
Sundance apr 6 '11
even een oftopicje;
ik lees nu bij twee topics dat je ong. schrijft; 'je staat niet echt open voor een reading....'.
maar het zou ook kunnen betekenen dat jij(core) bepaalde zaken (nog) niet behoort te weten of mag doorgeven en vandaar ook geen verdere info krijgt op dat moment. op een ander/later tijdstip readen(mss weken/maanden of...) kan het best heel vloeiend verder verlopen. maar op dat moment gewoon niet.

groeten Sundance
Core
Core apr 6 '11
Ja daar zeg je iets wat helemaal waar is smile

Maar of het in dit geval zo is weet ik niet. Zullen we de reactie van Dida afwachten? ^^
Sundance
Sundance apr 6 '11
hahaha, nou jij mag wachten, ik ga koken en zo eten. haha...
nee gein, maar je begrijpt wat ik bedoel, daar gaat het me om. smile
admin
admin apr 6 '11
Origineel bericht van: Core
Dit is een blanco/spirituele reading voor Dida(heb toestemming via pm).

Dida, het word bij jou even diep graven. Je staat namelijk niet erg open voor een reading vanwege je onzekerheid. Maar dat is vreemd, want het lijkt alsof je je juist heel zelfverzekerd voor doet.
hmm ik sta er wel voor open, maar geloof meteen dat het wel graven is..
ik kom idd heel zeker over ja.. maar ben van me eigen wel onzeker,en waarom dat weet ik eigenlijk niet zo goed.. denk dat is meer is dat ik "bang" ben om het fout te doen..


Wat gelijk bij mij binnen kwam was "aardse vrouw". Je houd van kleding, makeup en babbelen.
dat klopt helemaal.. en babbelen, ja dat is me werk.. haha..

Hmm, ja hier kan ik een lange reading van maken maar geloof ik heb je meer aan wat advies dan enige reading. Je ziet emotioneel niet goed in elkaar. Dat reflecteert zich in jou aardse energie. Ik zie je ruzie hebben en je ook voorover hangen om hard te schreeuwen. Volgens mij waardeer je het om een ruimte om je heen te hebben waar andere niet zomaar in komen zonder toestemming, en voel je dat iemand hier steeds in gaat.
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik op dit moment juist erg goed in me vel zit, voel me erg goed eigenlijk.. er zijn voorheen veel dingen gebeurd, dus miss dat het daar mee te maken heeft..
ik heb idd erg graag me eigen ruimte om me heen, en wil daar niet iedereen zomaar evenin hebben, dat heeft tijd nodig..


Lichamelijk voel ik veel last in je rug, ribben en nek. Je zou hier aan kunnen werken via reiki of massages. Want je moet je goed in je vel voelen om normaal te kunnen leven.
ook dit klopt.. maar dat is meer algemeen, ik heb altijd last van me spieren, en tot nu toe heeft eigenlijk alles wat we hebben geprobeerd vrij weinig geholpen..
alleen me ribben, daar heb ik geen last van..


Hopelijk heb je hier wat aan, graag hoor ik wat je ervan vind!


Dank je wel voor je lezing, jammer dat je er niet meer uit kon halen, maar dat zal dan aan mij liggen, omdat ik miss niet open voor sta...
in ieder geval bedankt..

Liefs Dida.. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki