Dit is een blanco/spirituele/kleuren reading voor Tamaartje(heb toesteming via post). Deze reading is bedoelt om informatie te geven over het spirituele zijn en de kleuren van Tamaartje.
Twijfel!, dat is wat als eerste binnenkomt, je twijfelt over wie je bent, wat je doet en waarom je dit doet. Dit mag, maar waarom? Je voelt je nu toch veel beter, dan dat je het niet zou doen? Je bent een pracht mens, iemand die rust in de tent brengt en dat enkel en alleen al door aanwezig te zijn. Je hebt een heel goed ontwikkelde hart chakra, je bent hierdoor instaat om te kunnen delen en andere dingen te kunnen laten begrijpen. Maar dit is iets wat vaker voor komt, je denkt het omgekeerde van wat je doet. Zo laat je heel veel mensen dingen begrijpen, en hierdoor denk je het niet te kunnen. Dit komt ook wel, maar hiervoor kan je denk ik beter eerst je keel en derde oog chakra's trainen. Door dit kan ik ook niet heel diep een spirituele reading geven, maar je hebt kans dat dit anders wel een mooie word! ^^
Kwa kleur krijg ik van jou veel roze rood door. De kleuren die ook samen hangen met de chakra en fase waar je in zit.
Je kleur rood symboliseert de intensiteit in jou leven wat overal in terug komt. En het roze? Dit is omdat je open staat voor meer en dit ook al kan ontvangen. Je mengt jezelf al in de cosmos en daar komt het roze uit. Het laat jou iemand zijn die veel zorg kan bieden waar nodig, en vooral voor kinderen en dieren (niet alle soorten dieren!).
Hopelijk heb je wat aan deze reading, graag hoor ik wat je ervan vind!