Loading...
nl

Tamaartje, blanco lezing

Core
Core apr 4 '11
Dit is een blanco/spirituele/kleuren reading voor Tamaartje(heb toesteming via post). Deze reading is bedoelt om informatie te geven over het spirituele zijn en de kleuren van Tamaartje.

Twijfel!, dat is wat als eerste binnenkomt, je twijfelt over wie je bent, wat je doet en waarom je dit doet. Dit mag, maar waarom? Je voelt je nu toch veel beter, dan dat je het niet zou doen? Je bent een pracht mens, iemand die rust in de tent brengt en dat enkel en alleen al door aanwezig te zijn. Je hebt een heel goed ontwikkelde hart chakra, je bent hierdoor instaat om te kunnen delen en andere dingen te kunnen laten begrijpen. Maar dit is iets wat vaker voor komt, je denkt het omgekeerde van wat je doet. Zo laat je heel veel mensen dingen begrijpen, en hierdoor denk je het niet te kunnen. Dit komt ook wel, maar hiervoor kan je denk ik beter eerst je keel en derde oog chakra's trainen. Door dit kan ik ook niet heel diep een spirituele reading geven, maar je hebt kans dat dit anders wel een mooie word! ^^

Kwa kleur krijg ik van jou veel roze rood door. De kleuren die ook samen hangen met de chakra en fase waar je in zit.
Je kleur rood symboliseert de intensiteit in jou leven wat overal in terug komt. En het roze? Dit is omdat je open staat voor meer en dit ook al kan ontvangen. Je mengt jezelf al in de cosmos en daar komt het roze uit. Het laat jou iemand zijn die veel zorg kan bieden waar nodig, en vooral voor kinderen en dieren (niet alle soorten dieren!).


Hopelijk heb je wat aan deze reading, graag hoor ik wat je ervan vind!
Delen:
Tamaartje
Tamaartje apr 4 '11
Wauw Core, wat knap!
Ik zal even tussen je bericht reageren, dan is het wat duidelijker smile.

Twijfel!, dat is wat als eerste binnenkomt, je twijfelt over wie je bent, wat je doet en waarom je dit doet. Dit mag, maar waarom? Je voelt je nu toch veel beter, dan dat je het niet zou doen?
Dit herken ik heel erg, ik twijfel echt over alles... Ik weet dat het meestal nergens voor nodig is, maar toch blijf ik onzeker over bijna al mijn keuzes, ik krijg het er maar niet uit.
Je bent een pracht mens, iemand die rust in de tent brengt en dat enkel en alleen al door aanwezig te zijn. Je hebt een heel goed ontwikkelde hart chakra, je bent hierdoor instaat om te kunnen delen en andere dingen te kunnen laten begrijpen. Maar dit is iets wat vaker voor komt, je denkt het omgekeerde van wat je doet. Zo laat je heel veel mensen dingen begrijpen, en hierdoor denk je het niet te kunnen. Dit komt ook wel, maar hiervoor kan je denk ik beter eerst je keel en derde oog chakra's trainen.
Ook dit klopt wel, ik ben vaak onzeker over mijn kunnen, terwijl ik diep van binnen weet dat ik het heus wel kan.
Door dit kan ik ook niet heel diep een spirituele reading geven, maar je hebt kans dat dit anders wel een mooie word! ^^
Oke, ik ga ermee aan de slag! Heb je een idee wat voor mij de beste manier is om deze chakra's te trainen? Zou je na ontwikkeling van deze chakra's nog eens een spirituele reading willen geven?

Kwa kleur krijg ik van jou veel roze rood door. De kleuren die ook samen hangen met de chakra en fase waar je in zit.
Je kleur rood symboliseert de intensiteit in jou leven wat overal in terug komt. En het roze? Dit is omdat je open staat voor meer en dit ook al kan ontvangen. Je mengt jezelf al in de cosmos en daar komt het roze uit.
Ook hier ben ik dus vaak onzeker over... Ik probeer mijzelf inderdaad te mengen in de cosmos, maar krijg voor mijn gevoel weinig respons. Maar ik ben er in ieder geval mee bezig!
Het laat jou iemand zijn die veel zorg kan bieden waar nodig, en vooral voor kinderen en dieren (niet alle soorten dieren!).
Wauw, dit klopt echt als een bus! Ik vind het erg fijn om met kinderen en dieren te werken. Ik studeer voor leerkracht basisonderwijs, dus daar komt het ook zeker in terug. Ook heeft een medium eens gezegd dat ik later met nieuwetijdskinderen aan de slag zal gaan.

Heel erg bedankt voor je tijd en moeite, Core!
Voor mijn gevoel klopt het ontzettend goed, en ik ga ermee aan de slag!

Liefs, Tamara
Core
Core apr 4 '11
Jij ook bedankt voor het ontvangen van een lezing. ^^

Advies kan ik wel geven, maar dit zou een leuk topic onderwerp kunnen zijn? Je mede merudians hebben zat topics gemaakt over chakra's. laugh

Ik denk dat werken aan je chakra banen zou kunnen werken. Maar doe vooral waar je je goed bij voelt!
Tamaartje
Tamaartje apr 5 '11
Dankjewel voor de tip, ik ga eens goed spitten hier en desnoods open ik een topic smile.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki