Loading...
nl

Zilveren spin, Blanco lezing

Core
Core apr 4 '11
Dit is een blanco/spirituele reading voor Zilveren spin (heb toesteming via post). Deze reading is bedoelt om informatie te geven over het spirituele zijn van Zilveren spin.

Je bent een info seeker, dit leven is voor jou om informatie tot je te krijgen en dit doe je in een heel snel tempo. Je gaat naar veel plekken die spiritueel zijn om mensen te leren kennen en van deze mensen hun levens kennis te krijgen. Je bent instaat om bergen aan informatie in korte tijd door te nemen en hier het nuttige uit te halen.

Altijd overzie jij het totale plaatje. Dit komt omdat je ziele connecties heel makkelijk aanvoelt en weet waar energie vandaan komt en wat ermee te doen. Desnoods vorm jij energie en kan je dit gebruiken. Dit zodat je het totale plaatje van het leven in beeld kan krijgen.

Ook heb jij veel te maken met het duistere van het leven, of beter gezegd de kant van deze dimensie die niet goed samen gaat met ons ziel. Je durft hier in op te gaan en er sterker uit te komen. Zo zie ik je veel met geesten werken en komen geesten naar jou voor hun enlightment, zelfs zonder dat je ze fysiek hoeft te ervaren (wat weleens gebeurt).


Hopelijk heb je wat aan deze reading, graag hoor ik dan ook wat je ervan vind!
Delen:
admin
admin apr 4 '11
Hoi Core, wat een bijzondere lezing !!

Je bent een info seeker, dit leven is voor jou om informatie tot je te krijgen en dit doe je in een heel snel tempo. Je gaat naar veel plekken die spiritueel zijn om mensen te leren kennen en van deze mensen hun levens kennis te krijgen. Je bent instaat om bergen aan informatie in korte tijd door te nemen en hier het nuttige uit te halen.

Dit klopt wel ! Het gaat grotendeels vanzelf, het is niet zo dat ik ergens naartoe ga om zoveel mogelijk informatie binnen te halen.. Maar ik kan inderdaad veel info snel verwerken, en er dan vooral het nuttige en belangrijke uit halen. Alleen reis ik helaas niet zoveel letterlijk om andere mensen te ontmoeten.

Altijd overzie jij het totale plaatje. Dit komt omdat je ziele connecties heel makkelijk aanvoelt en weet waar energie vandaan komt en wat ermee te doen. Desnoods vorm jij energie en kan je dit gebruiken. Dit zodat je het totale plaatje van het leven in beeld kan krijgen.

Ja dit klopt ook. Het totale plaatje overzien,, ja dat probeer ik ten alle tijde automatisch en lukt geloof ik wel aardig.

Ook heb jij veel te maken met het duistere van het leven, of beter gezegd de kant van deze dimensie die niet goed samen gaat met ons ziel. Je durft hier in op te gaan en er sterker uit te komen.

Uh, ja dit klopt. En ook het er sterker uit komen, absoluut !

Zo zie ik je veel met geesten werken en komen geesten naar jou voor hun enlightment, zelfs zonder dat je ze fysiek hoeft te ervaren (wat weleens gebeurt).

Ja inderdaad... meestal gebeurt dit inderdaad op afstand.


Apart voor mij om het te lezen hier, geschreven door iemand anders. Mijn eigen "spirituele ikje" even op papier zetten, vind ik toch wel lastig voor mijzelf, en hier staat het toch maar effe !!Dankjewel !
Core
Core apr 4 '11
Leuk hé? ^^

Jij bedankt dat ik je mocht lezen en wens je veel plezier met het ontdekken van jezelf. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki