Loading...
nl

Blanco lezing van Core aanvragen

Core
Core apr 4 '11
Beste mensen,

Een tijdje heb ik er over nagedacht of het goed is voor mij om dieper in te gaan op het geven van lezingen/readings. En op dit moment voelt het als een goed iets voor mij om op te oefenen.

Stel uw reading samen:
Er zijn verschillende onderdelen waar ik mijn readings over kan laten gaan en je moet zelf van te voren aan geven wat je precies wilt, anders zal ik je door verwijzen naar deze post.

De onderdelen zijn als volgt:
- Spirituele reading, voor deze reading voel ik naar wat iemand als spirituele kern/cosmos heeft en zijn/haar spirituele doelen op aarde.
- Body check reading, hierbij voel ik aan hoe iemand lichamelijk in elkaar steekt en geef ik aan wat niet klopt en waar aan gewerkt zou kunnen worden.
- Familie, vrienden en connecties, hierbij ga ik voelen hoe je familie, vrienden en connecties in elkaar steken. Vaak kan dit duidelijkheid geven in het leven wat je leid en waar aan gewerkt kan worden in deze sferen.
- Kleuren, dit hangt vaak samen met de spirituele reading, ik ga kijken naar je aura's en getrainde of aangenomen energieën die om iemand heen hangen. Die energieën hebben kleuren.
- Visualisatie, hierbij maak ik visuele voorstellingen van jouw leven. Dit kan een diepe betekenis hebben en is vaak ook heel specifiek omschrijvend voor wie je bent en wat je doet.
- Wie ben je?, hierbij geef ik door van wie jij bent met wat ik door kan krijgen.
- Vragen, dit is een open onderdeel. Je stelt een vraag en hier reageer ik op met wat ik door krijg. Graag 1 of 2 vragen per keer en niet te vaak. Dit is niet iets wat ik wil belasten en misbruiken.

Belangrijk:
- Er zijn onderdelen waarbij ik specifiek kan zeggen dat ik ze niet doe bij jou. Dit heeft ermee te maken dat je het niet mag weten of dat ik er niks over kan ontvangen. Een nee is echt een nee bij deze, of je moet een gunst verlenen aan de cosmos (hier moet je jezelf in verdiepen, geen uitleg).
- Ik geef enkel van het onderdeel "Vragen" en "Body check" extra readings, van de andere alleen uitbreidingen en anders is het eenmalig. Dus hoef je niet elke week een nieuwe blanco aan te vragen, want dit zal mijn reading niet veranderen kwa inhoud.
- Ik geef alleen readings van jou en niet van een ander. Toestemming verlenen is heel belangrijk, dus zelfs als het van jezelf is, laat je dan meegaan in de reading.
- Geesten werk ik zo min mogelijk mee, verwacht hier dus niet te veel van. Ik kan ermee werken en doe dit liever niet omdat we nu op aarde zijn en niet zweven tussen dimensies.
- Foto's zijn niet nodig! Sterker nog, liever een goeie toestemming dan een foto.


Laat de aanvragen maar komen. ^^ Ik heb er zin in.
(Beheerders, mag deze post een sticky post worden, als ik inactief ben mag het sticky eraf?)


Greets. Core.
Delen:
admin
admin apr 4 '11
Hallo Core,

zo te lezen doe je deze lezingen blanco ?!
Ik zou graag kiezen voor een spirituele lezing.

Dankje !!

Groetjes Zilveren Spin
admin
admin apr 4 '11
Lieve Core,

leuk dat je dit doet ik wens je veel goede oefeningen en fijne lezingen.

Toi Toi Toi...

liefs Ajada
Marjanne
Marjanne apr 4 '11
Hallo Core,

Wat leuk dat je dit wil doen. Ik zou graag een spirituele reading willen.

Alvast hartelijk dank
Core
Core apr 4 '11
Origineel bericht van: Ajâda
Lieve Core,

leuk dat je dit doet ik wens je veel goede oefeningen en fijne lezingen.

Toi Toi Toi...

liefs Ajada

Thx! (wat een schat van een mens ^^, met nadruk op schat)
admin
admin apr 4 '11
blush
Serenity
Serenity apr 4 '11
ohhhhhh jaaaaaaaa ik wil ook, maar ik wil ze allemaal..humz
Kies jij maar uit welke het meest door slag gevend is hihi!
Leuk initiatief!
Tamaartje
Tamaartje apr 4 '11
Hoi Core,

Wat ontzettend lief en goed van je dat je dit zomaar wilt doen, en knap dat je dit zo blanco kunt!

Ik zou heel erg graag een spirituele reading en een kleuren reading willen om meer over mijzelf te leren.

Heel veel succes met de vele aanvragen, en natuurlijk alvast heel erg bedankt!
Emuca
Emuca apr 4 '11
Wat een leuk idee! Zou je van mij ook een spirituele/kleurenlezing willen doen?

Liefss
Marjanne
Marjanne apr 5 '11
Hallo Core,
ik ben zo brutaal om te vragen of je ook een body check reading voor mij zou willen doen?
Omdat je al voelde dat ik beperkt ben in beweging ben ik zo heel benieuwd wat je specifiek voelt of door mag krijgen.
Als ik teveel vraag begrijp ik dat volkomen hoor! Je zult het al druk genoeg hebben denk ik zo.

Lieve groet,
Marjanne
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 11 '11
Wat lief dat je dit doet, en wat ontzettend knap! Lijkt me best moeilijk om dit te doen, of valt dat mee?
Ik heb veel lezingen van jou gelezen en de reacties hierop, en ik verbaas me erover dat het zo lijkt te kloppen.

Zou je misschien t.z.t. bij mij eens een spirituele reading willen doen, en een bodycheck? Heeft geen haast, maar misschien krijg ik zo wel handvaten aangereikt waar ik iets mee kan, en zolang naar op zoek ben.
Zuzanna
Zuzanna apr 21 '11
Hallo Core,
Ik zou graag een reading over Familie, vrienden en connecties willen aanvragen.
Liefs,
Zuzanna
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 21 '11
Hoi Zuzanna,

Dit weet je miss nog niet, maar het is op het forum niet toegestaan om voor andere mensen een lezing aan te vragen,
dit vanwege privicy redenen..
Als diegene zelf aangeeft dat hij een lezing wil aanvragen, zal die dit zelf via merudi moeten aanvragen;)

Liefs!
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 21 '11
Hoi Core,

ik snap niet helemaal hoe dit topic werkt. Verstuur jij de lezingen persoonlijk als pb?
Dat zou ik wel jammer vinden, want merudi is een openforum, waar je ook van anderen kan leren;)

Liefs!
Zuzanna
Zuzanna apr 22 '11
Hoi, Ik bedoelde voor mezelf, niet voor een ander. Ik heb dit onderdeel gekozen om te laten readen uit het lijstje van Core. Dat mag dan toch wel?
Groene_heks
Groene_heks apr 22 '11
De lezingen staan allemaal open bloot L'arbe smileniks pb.
Vari
Vari apr 22 '11
Hey Core,
Zou je voor me een visuele lezing kunnen uitvoeren en ik zou graag een vraag stellen. Wat heeft de toekomst voor me in petto op emotioneel vlak?
Alvast bedankt. Ik vind het een heel leuk initiatief.
Vari
Lea
Lea apr 26 '11
Blanco readings .. voor mij lijkt dit toch heel erg moeilijk ?
Visualisatie en wie ben ik ... lijkt me heel erg boeiend. Ik weet wel wie ik ben maar je kan steeds bijleren.
Dus beste Core ... mij mag je even 'lezen'.
Lea
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 19 '11
Hoi Core,

Ik weet niet of je hier nog bent maar als je er nog bent zou ik vraag een reading met vragen willen.

Ik heb er op het moment 2:

Ik heb net een nieuwe baan met een proeftijd van 6 maanden hoe zie jij dit verlopen?

En er is een jongen in mijn leven die het ene moment kwa contact verschrikkelijk aantrekt en het andere moment zie of spreek ik hem dagen niet. Zie jij hierin verandering komen?

Liefs Moon

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki