Loading...
nl

Als iemand zich geroepen voelt... Graag!

Tamaartje
Tamaartje apr 4 '11
De afgelopen tijd heb ik flink rondgekeken op het forum, en de meeste fotolezingen vind ik erg indrukwekkend!
Vandaar dat ik zelf ook heel graag een fotolezing zou willen krijgen. Ik ben heel benieuwd wat jullie over mij doorkrijgen.

Alvast heel erg bedankt!



Delen:
Nymira
Nymira apr 5 '11
hoi Tamaartje,

wat een mooie liefdevolle en zuivere energie draag jij!.....
Zie een bijna entherisch elfjes/engelwezen die nog bezig is met heel haar wezen en gevoeligheid hier op deze 'planeet'aarde te landen ahw....het proces van indalen zet zich nog steeds voort .
Je draagt veel vrouwelijke energie en puurheid...
Ik gebruik letterlijk het woord landen....omdat voor mijn gevoel dat op dit moment ook nog belangrijk is .
Denk dat het af en toe best moeilijk voor je is om hier te zijn met al deze zwaarte en soms grofheid in 3D.
voel je je weleens hier soms niet thuis en heb je dan de neiging je 'terug te trekken' in je eigen fantasie en spirituele wereld (met elfjes vlindertjes en de natuur etc. ) en doet het je verdriet wat mensen elkaar allemaal aandoen . je hebt veel liefde voor de natuur en bijv. voor de rechten van het dier . Idealistisch en wilt graag andere mensen helpen . de hele wereld wel helpen :)heb je ook iets met dolfijnen? voel sterk de dolfijnenenergie bij je .
Is het een droom eens een keer met ze te zwemmen ?

Je bent zo gevoelig dat je ahw. bijna vervloeit met de energieen van de ander. Vind je het soms ook verwarrend wat van jou is en wat van de ander ?
Zie een soort beweging van 'eerst naar beneden en dan weer naar boven' en zit er voor nu nog even een 'veiligheidsklep'op om het zo maar even te zeggen .
Denk dat dit betekent dat ook het belangrijk is ook om de eigen grenzen te verstevigen alvorens je heel veel gaat doen op spiritueel gebied ,dus zeg maar de onderste 3 chakra's , wat meer 'individualiteit' waardoor alles wat meer handen en voeten krijgt zegmaar ...

Denk dat je de neiging hebt het andersoms te willen doen ? want dat gebied voelt vertrouwd voor je ik .....boven sta je al behoorlijk open . Denk dat datgene waar je naar verlangd nog meer open zal gaan als je je grenzen ahw. wat hebt verstevigd.
Je hebt zo'n gevoelig systeem dat je denk ik ook sterk reageert op kleurstoffen...chemische toevoegingen en medicijnen. Ben je vegetarisch ? het voelt alsof je lijf een of ander tekort heeft (zink / b12 ?) Je darmen reageren ook overal heel gevoelig op . heb je een intolerantie voor melk/gluten oid ?
Het lijkt alsof je een heel lenig lijf hebt en makkelijk iets kunt overstrekken bij je gewrichten . Heb je vroeger aan ballet/ dans gedaan ?

Nou dit was het even . ben benieuwd of je jezelf er een beetje in herkent. groetjes van Nymira.
Tamaartje
Tamaartje apr 5 '11
Hai Nymira,

Dankjewel voor de mooie lezing! Ik herken er erg veel in, en zal hieronder tussen jouw tekst reageren.

Wat een mooie liefdevolle en zuivere energie draag jij!.....
Zie een bijna entherisch elfjes/engelwezen die nog bezig is met heel haar wezen en gevoeligheid hier op deze 'planeet'aarde te landen ahw....het proces van indalen zet zich nog steeds voort .
Jeetje, wat een mooi compliment zeg! Klopt denk ik wel, ik heb niet het gevoel hier volledig aanwezig te zijn.
Je draagt veel vrouwelijke energie en puurheid...
Ik gebruik letterlijk het woord landen....omdat voor mijn gevoel dat op dit moment ook nog belangrijk is .
Denk dat het af en toe best moeilijk voor je is om hier te zijn met al deze zwaarte en soms grofheid in 3D.
voel je je weleens hier soms niet thuis en heb je dan de neiging je 'terug te trekken' in je eigen fantasie en spirituele wereld (met elfjes vlindertjes en de natuur etc. ) en doet het je verdriet wat mensen elkaar allemaal aandoen .
Ik voel me hier inderdaad vaak niet thuis, en lijk mijn plek maar niet te kunnen vinden.
Mijn doel hier is me ook niet echt duidelijk..
Ik begrijp heel veel mensen niet en heb ook eigenlijk geen 'echte' vrienden. Ik ben dol op de natuur, en ga graag naar het bos om daar een beetje 'thuis te komen'.

je hebt veel liefde voor de natuur en bijv. voor de rechten van het dier . Idealistisch en wilt graag andere mensen helpen . de hele wereld wel helpen smile
Klopt helemaal, ik heb snel medelijden met mensen en dieren en zou graag wat aan hun leed willen doen, hoewel dat alleen op heel kleine schaal wel eens wil lukken.
heb je ook iets met dolfijnen? voel sterk de dolfijnenenergie bij je .
Is het een droom eens een keer met ze te zwemmen ?
Hier herken ik mijzelf niet echt in, ik ben niet specifiek gek op dolfijnen zoals andere mensen dat wel kunnen hebben. Ik koester niet de droom om met ze te zwemmen, ik hou zelfs helemaal niet zo van zwemmen.
Je bent zo gevoelig dat je ahw. bijna vervloeit met de energieen van de ander. Vind je het soms ook verwarrend wat van jou is en wat van de ander ?
Ik vind het moeilijk om mijzelf af te schermen voor de energie van een ander. Soms voel ik me ineens ontzettend negatief en krijg ik een pestbui van hier tot Tokio... Terwijl ik niet begrijp waarom, en mijn omgeving ook niet. Ik vraag me wel eens af of ik niet per ongeluk last heb van een soort auralifter(s).
Zie een soort beweging van 'eerst naar beneden en dan weer naar boven' en zit er voor nu nog even een 'veiligheidsklep'op om het zo maar even te zeggen .
Denk dat dit betekent dat ook het belangrijk is ook om de eigen grenzen te verstevigen alvorens je heel veel gaat doen op spiritueel gebied ,dus zeg maar de onderste 3 chakra's , wat meer 'individualiteit' waardoor alles wat meer handen en voeten krijgt zegmaar ...
Dit heb ik wel vaker gehoord, dat mijn chakra's en aura nog niet stevig genoeg zijn om echt veel met het spirituele/paranormale te mogen gaan doen.
Denk dat je de neiging hebt het andersoms te willen doen ? want dat gebied voelt vertrouwd voor je ik .....boven sta je al behoorlijk open .
Klopt, ik zou zo graag willen.. en daar richt ik me dan op. Ook omdat ik niet zo goed weet wát ik precies moet doen om me dusdanig te ontwikkelen dat ik er wel meer mee mag gaan doen.
Denk dat datgene waar je naar verlangd nog meer open zal gaan als je je grenzen ahw. wat hebt verstevigd.
Ik hoop het, ik zal op zoek gaan naar oefeningen o.i.d. om dit voor elkaar te krijgen.
Je hebt zo'n gevoelig systeem dat je denk ik ook sterk reageert op kleurstoffen...chemische toevoegingen en medicijnen. Ben je vegetarisch ? het voelt alsof je lijf een of ander tekort heeft (zink / b12 ?)
Als klein kind hebben ze me inderdaad verteld dat ik allergisch ben voor kleurstoffen en conserveringsmiddelen. Toen was mijn reactie heel duidelijk, dat is nu niet meer zo. Waarschijnlijk reageer ik er onbewust nog steeds niet goed op. Ik ben niet vegetarisch, uit bloedtesten komt ook niet dat ik echt een tekort heb. Zelf denk ik dat het wel goed zou kunnen kloppen, ik ben altijd erg moe, waar geen lichamelijke oorzaak voor is gevonden.
Je darmen reageren ook overal heel gevoelig op . heb je een intolerantie voor melk/gluten oid ?
Gaaf dat je dit zegt! Ik ben laatst op een beurs geweest, waar een medium heeft doorgegeven dat mijn vermoeidheid voor een deel zou kunnen komen door een tarwe-intolerantie. Sinds die tijd ben ik wel gestopt/geminderd met het eten van tarwe, maar de vermoeidheid blijft grotendeels bestaan...
Het lijkt alsof je een heel lenig lijf hebt en makkelijk iets kunt overstrekken bij je gewrichten . Heb je vroeger aan ballet/ dans gedaan ?
Ik heb juist veel en vaak last van spierpijn, mijn rug, gewrichten e.d. Echt lenig noem ik mezelf dat ook niet, helaas winkVroeger heb ik ook niet aan ballet of dans gedaan.


Nogmaals heel erg bedankt, het zorgt voor veel inzicht!
En weer iets om me op te richten... Dankjewel!

Liefs, Tamara
Nymira
Nymira apr 5 '11
hoi Tamara ,

fijn dat je er iets aan hebt gehad . voel dat met name de zonnevlecht belangrijk is om je beter af te kunnen schermen. maar ook de wil om hier helemaal aanwezig te zijn . (dat je daardoor beter in je lichaam komt is tevens bescherming van je auragrenzen) heb het gevoel dat een deel van jezelf nog in de 'hogere sferen 'is zegmaar en het hier te grofstoffelijk vind. Doel is uiteindelijk ook je licht te belichamen en te verankeren hier op aarde.
wat betreft de lichamelijke tekorten .....
Lang niet alles komt aan de oppervlakte dmv. regulier bloedonderzoek . Dat heb ik zelf diverse keren meegemaakt.
regulier hanteren ze ook andere waardes dan in het alternatieve circuit.
Zo had ik zelf ook een b-12 tekort ,terwijl dat niet uit het bloedonderzoek kwam. Eveneens met de borelia het geval.
MIsschien een idee je eens te laten testen dmv. een vegacheck ? Daar heb ik zelf veel aan gehad. lieve groet Nymira.
Tamaartje
Tamaartje apr 7 '11
Super dat je daar zo specifiek over kunt zijn.. Ik heb mijn tijgeroog stenen al tevoorschijn getoverd, eens zien wat die voor me kunnen betekenen.
Ik heb zelf ook inderdaad niet het idee dat de medische testen helemaal juist zijn geweest voor mij. Wat een goed idee, die vegacheck! Ik had er nog nooit van gehoord, maar het is zeker de moeite waard. Eens kijken waar dat hier in de buurt kan. smile
susie14
susie14 apr 12 '11
Hai Tamaartje,

Ik voel me geroepen dus hier komt ie.

Ik voel bij mij spanning bij hart en keel. Je zit vol emoties, maar het komt er niet uit.
Er komen allerlei gevoelens bij je los, maar je weet ze niet te plaatsen en weet niet wat te doen.
Je uit je gevoelens niet zo graag, dit blijft binnen.
Huilen, tranen, maar het bijna neit kunnen..
krampachtige schouders, snel nerveus, alhoewel je naar de buitenwereld hoogstwaarschijnlijk de rust zelve uitstraalt.

Verlegenheid en onzekerheid zijn je niet onbekend, je bent best kwetsbaar.
Ontzettende lieve persoonlijkheid, heel eerlijk en intelligent. Je kunt makkelijk studeren.

Ergens voel ik ook een bepaalde eenzaamheid. Voor mijn gevoel krijg jij ontzettende veel prikkels, ( onbewust ) maar weet niet wat hiermee te doen.
Je pikt snel de energieën van andere mensen op en krijgt deze niet verwerkt
Ik zie een lange man met bril met een hele rustgevende uitstraling, wijsheid zie ikbij hem...is dat jouw vader ?

Het lijkt wel of je op een bepaald kruispunt staat in je leven. Overal staan wegwijzers, maar je weet nog niet welke route je meot volgen.
Misschien denk je hier teveel over na, beredeneer je het teveel en moet je je gevoel hierin volgen.

Dieren begrijpen jou en jij begrijpt hen, dat kost je geen of weinig moeite. Het bestaan van dieren is voor jou een hele troost.
Met tijden heb je tijd nodig voor jezelf om je hoofd leeg te maken en dan trek je jezelf terug. Je geniet dan van de stilte om je heen en glijdt het allemaal van je af.
Mijns inziens ben je een hooggevoelig persoon die moet leren om zich beter af te schermen. Althans dat gevoel krijg ik erbij.

Had of heb jij een oma die ergens buitenaf woont/woonde?
Ik zie een klein grijs vrouwtje emt een soort knot of haar opgestoken emt zo'n pin die buiten loopt in een schort, zie daarbij ook kippen. Lijkt wel of ze de kippen voert.
Een pittig, eigenwijs vrouwtje, zeker in vrogere tijden.
Ze is weduwe zoals ik haar zie en leeft een behoorlijk sober leventje. En daar bedoel ik mee dat ze weinig nodig heeft om gelukkig te zijn. Verafschut materialisme.
Daarin lijk je voor mijn gevoel behoorlijk op haar...

Nou ik hoop dat je er iets mee kunt, Ik hoor graag van je....


groetjes Sieske
Serenity
Serenity apr 12 '11
Ik lees geen foto's maar krijg een bepaalde indruk.

Je hebt het uiterlijk van een ware engel je voldoet aan alle normen!
Ik vraag mezelf af of je wel zo bedachtzaam bent, vragen mensen wel eens 'had je het niet door of zo?' dit komt dan denk ik doordat je positief ingesteld bent en gewoon weg niet let op oneffenheden of imperfecties bij mensen en ook niet kwade bedoelingen doorziet wat ander wel eens kunnen door zien maar jij niet omdat je optimistisch bent ingesteld.
Je lijkt mij aardig lief maar heel kwetsbaar ik denk dat mensen jouw hebben gekwetst op een manier dat het jouw 'zijn' aantastte dus echt trappen op je hart zeg maar.
Meid je mag er zeker wezen en geloof in jezelf dan gaat de rest dat automatisch ook doen namelijk hihi ja gedachtenkracht werkt!

Dit was mijn indruk van jouw foto's.
Groetjes.
Tamaartje
Tamaartje apr 17 '11
Hoi Sieske,

Sorry voor de late reactie, was even niet zo met dit forum bezig.
Mijn eerste reactie is echt overweldigend, vooral het laatste stukje! Ik zal tussen jouw woorden mijn reacties plaatsen.

Origineel bericht van: sies
Hai Tamaartje,

Ik voel me geroepen dus hier komt ie.

Ik voel bij mij spanning bij hart en keel. Je zit vol emoties, maar het komt er niet uit.
Er komen allerlei gevoelens bij je los, maar je weet ze niet te plaatsen en weet niet wat te doen.
Je uit je gevoelens niet zo graag, dit blijft binnen.
Huilen, tranen, maar het bijna neit kunnen..
krampachtige schouders, snel nerveus, alhoewel je naar de buitenwereld hoogstwaarschijnlijk de rust zelve uitstraalt.
Dit klopt erg goed. Er zijn maar een paar mensen waarbij ik mijn emoties wil en voor mijn gevoel kan tonen. Mensen die mij niet heel goed kennen, merken hier inderdaad niet veel van.
Verlegenheid en onzekerheid zijn je niet onbekend, je bent best kwetsbaar.
Ontzettende lieve persoonlijkheid, heel eerlijk en intelligent. Je kunt makkelijk studeren.
Ik ben erg onzeker en naar de buitenwereld daardoor ook verlegen. Terwijl ik dat diep van binnen niet echt ben! Ik trek me dingen die voor mij (eigenlijk) onbelangrijke mensen zeggen toch erg aan. Studeren gaat me, als het me interesseert, makkelijk af en ik durf mezelf best slim te noemen!
Ergens voel ik ook een bepaalde eenzaamheid. Voor mijn gevoel krijg jij ontzettende veel prikkels, ( onbewust ) maar weet niet wat hiermee te doen.
Je pikt snel de energieën van andere mensen op en krijgt deze niet verwerkt
Ik voel me vaak erg eenzaam en onbegrepen. Ik denk dat je gelijk hebt wat de prikkels betreft, maar dit merk ik inderdaad niet bewust. Ik voel me erg snel heel moe, en ik denk dat dit ook hierdoor komt.
Ik zie een lange man met bril met een hele rustgevende uitstraling, wijsheid zie ikbij hem...is dat jouw vader ?
Dat zou goed kunnen kloppen, mijn vader heeft een erg rustgevende uitstraling en de wijsheid zie ik ook (niet altijd natuurlijk wink) in hem. Hij is alleen niet heel lang en draagt niet altijd een bril. Maar ik denk dat je gelijk hebt!

Het lijkt wel of je op een bepaald kruispunt staat in je leven. Overal staan wegwijzers, maar je weet nog niet welke route je meot volgen.
Misschien denk je hier teveel over na, beredeneer je het teveel en moet je je gevoel hierin volgen.
Ook hierin kan ik mezelf vinden.. Ik heb erg met mijn studiekeuze gezeten. Nog steeds denk ik veel na over de toekomst, of ik wel juiste keuzes maak.. Stom natuurlijk, maar het gaat vanzelf. Ik ben een echte twijfelkont!
Dieren begrijpen jou en jij begrijpt hen, dat kost je geen of weinig moeite. Het bestaan van dieren is voor jou een hele troost.
Absoluut!!
Met tijden heb je tijd nodig voor jezelf om je hoofd leeg te maken en dan trek je jezelf terug. Je geniet dan van de stilte om je heen en glijdt het allemaal van je af.
Mijns inziens ben je een hooggevoelig persoon die moet leren om zich beter af te schermen. Althans dat gevoel krijg ik erbij.
Voor mijn gevoel heb ik dit vaak nodig. In de natuur of bij dieren lukt dit gelukkig erg goed (is wel voor korte duur, maar goed). Ik vind het nog lastig om mijzelf daarvoor af te schermen, maar ik blijf het proberen!
Had of heb jij een oma die ergens buitenaf woont/woonde?
Ik zie een klein grijs vrouwtje emt een soort knot of haar opgestoken emt zo'n pin die buiten loopt in een schort, zie daarbij ook kippen. Lijkt wel of ze de kippen voert.
Een pittig, eigenwijs vrouwtje, zeker in vrogere tijden.
Ze is weduwe zoals ik haar zie en leeft een behoorlijk sober leventje. En daar bedoel ik mee dat ze weinig nodig heeft om gelukkig te zijn. Verafschut materialisme.
Daarin lijk je voor mijn gevoel behoorlijk op haar...
Dit vind ik echt super! Ik herken haar meteen, ze is niet mijn oma. Vroeger kwam ik wel veel bij haar, en zij zag me destijds wel als haar kleindochter. Voor mij was en is zij zeker een soort oma, hoewel ik haar niet vaak meer zie. Ze is inderdaad oud en grijs, met het gevlochten haar tot een knot gedraaid. Ze draagt altijd een schort en voert inderdaad haar kippen erg graag! Ze is absoluut pittig en eigenwijs, en ze is inderdaad weduwe. Ze leeft inderdaad een sober leven, maar ze is ijzersterk en laat haar verdriet bijna niet zien. Ze is met weinig gelukkig en ik ben heel trots dat je vindt dat ik in dat opzicht op haar lijk! Fantastisch... Ik kan het alleen maar hopen!
Nou ik hoop dat je er iets mee kunt, Ik hoor graag van je....


groetjes Sieske


Ik heb er zeker iets aan, Sieske! Heel knap gedaan, je hebt echt totaal geen dingen gezegd die ik niet kan plaatsen, wauw!

Heel erg bedankt voor je moeite!!

Liefs, Tamara
Tamaartje
Tamaartje apr 17 '11
Hoi Lily Beau,

Heel erg bedankt voor het doorgeven van jouw indruk!
Ik zet mijn reacties even tussen jouw tekst, dat leest wat gemakkelijker.

Origineel bericht van: Lily Beau
Ik lees geen foto's maar krijg een bepaalde indruk.

Je hebt het uiterlijk van een ware engel je voldoet aan alle normen!
Ik vraag mezelf af of je wel zo bedachtzaam bent, vragen mensen wel eens 'had je het niet door of zo?' dit komt dan denk ik doordat je positief ingesteld bent en gewoon weg niet let op oneffenheden of imperfecties bij mensen en ook niet kwade bedoelingen doorziet wat ander wel eens kunnen door zien maar jij niet omdat je optimistisch bent ingesteld.
Ik probeer vaak wel te letten op kwade bedoelingen. Vaak komt dit wel uit, maar ben ik te snel vergevingsgezind. Ik denk te snel dat mensen wel veranderen en dat ze slecht echt niet zijn. Helaas blijkt dit wel meer dan eens niet waar te zijn...
Je lijkt mij aardig lief maar heel kwetsbaar ik denk dat mensen jouw hebben gekwetst op een manier dat het jouw 'zijn' aantastte dus echt trappen op je hart zeg maar.
Ik verdring het vrij snel naar de achtergrond, maar dit is zeker gebeurd. Als klein kind ben ik veel gepest, en nog val ik (te) vaak buiten de boot. Dit heeft mij veel gedaan, en natuurlijk doet het me nog steeds wat. Ik begrijp veel mensen niet, en andersom is dat net zo. Dat kan soms best pijn doen.
Meid je mag er zeker wezen en geloof in jezelf dan gaat de rest dat automatisch ook doen namelijk hihi ja gedachtenkracht werkt!
Dankjewel voor deze oppepper! Natuurlijk werkt het zo, ik moet niet zo veel waarde hechten aan de mening van een voor mij 'onbelangrijk' persoon. Ik zal mijn best doen positieve gedachten over mijzelf de wereld in te werpen, haha!

Dit was mijn indruk van jouw foto's.
Groetjes.


Ik heb er een goed gevoel van gekregen, Lily! Dankjewel daarvoor!

Liefs, Tamara
Serenity
Serenity apr 18 '11
hihi leuk zeg, graag gedaan hoor!
En ja ik speek uit ervaring dat die positieve gedachtes de wereld inwerpen echt heel vruchtbaar kunnen zijn alsof het van jezelf af straalt en de rest absorbeert dat hahaha. ^^ wink
Je zult merken dat je al snel de vruchten eraf kan plukken!
Tamaartje
Tamaartje apr 18 '11
Hmm, dat zal een hele verandering in mijn denken zijn, maar als je het niet probeert... wink
Serenity
Serenity apr 18 '11
klopt en daar heb je gelijk in maar daarmee begin je een kleine stap te zetten naar bewust bezig te zijn….. ik spreek uit ervaring! ^^
AngelClear
AngelClear apr 18 '11
eekWat kan ik hier nog allemaal aan toevoegen ? blush

Je hebt een erg betoverende en liefdevolle uitstraling en een diepgang die met geen woorden te beschrijven valt. Jouw ogen zijn om in te verdrinken, en neen ik ben niet verliefd op jou, maar het is gewoon zo. Je doet mij denken aan een zeemeermin die doorheen de zeeën en diepe wateren van haar emoties zwemt. Nu eens goed, dan weer slecht. Dan weer wat dieper, dan rust je terug uit op een rots waar je je mooie blonde haren kamt. Je zou zo kunnen meespelen in Lord of The Rings. In de geest zie ik jou op een groot, mooi, wit paard uit het donkere bos komen waar je heel wat spirituele gaven en talenten hebt ontwikkeld en ontvangen. Je rijdt nu vanuit dat donkere bos naar het felle, klare licht en de zon toe. Er zal dan ook een zware last van je afvallen en er is zeker een betere en positieve periode in zicht in de open vlakten van de geest. Daar waar alles puur en rein is en niets verborgen is. Wel denk ik dat je nu niet nog meer nieuwe spirituele inzichten moet gaan opdoen ... eek
Je hebt echt alles al in huis en het wordt nu tijd om met die spirituele inzichten die je hebt ontvangen in het bos uw droomkasteel op te bouwen. Maar je moet echt wel leren grenzen trekken als het op spirituele zaken of dingen aankomt. Anders kan het allemaal erg verwarrend worden ... Zorg dat je goed geaard bent ! En TIJGEROOG staat op nummer één van de hitparade voor u ! Wat ik zo raar vind aan jou is dat je wel aan het zweven bent, maar niet op een negatieve manier. Je zweeft op een erg positieve wolk, emotie of indruk. Daarom ook dat ik het op deze manier zeker kan goedkeuren en daar absoluut geen slecht gevoel bij krijg. Dat witte paard staat voor een enorm sterke en beschermende macht die bij je is en die jou zal blijven voortdragen en ondersteunen en beschermen.
WOW ... Wat een ervaring was het om dat hier zo allemaal neer te schrijven en door te krijgen voor u ... eek
susie14
susie14 apr 18 '11
Heel graag gedaan Tamaartje, tis voor mij ook 1 grote leerschool dus altijd fijn als het klopt.
Leuk!
Tamaartje
Tamaartje apr 19 '11
Jeetje, dankjewel, AngelClear!
Wat een bijzondere lezing heb je me gegeven.
Het klopt inderdaad dat mijn emoties behoorlijk kunnen golven. Deze kunnen soms ineens omslaan.
Fijn om te weten dat ik zo goed begeleid en beschermd word!
Zou dit mijn gids zijn?
Daarbij ben ik dol op paarden, dus ik ben blij met het symbool wink.
Ik ben erg benieuwd naar de tijden die komen gaan, wat zal dat mooi zijn.
Ik ben zo iemand die zich helemaal kan storten op het spirituele, en dan ook meteen alles wat daarbij hoort. Soms is het teveel aan informatie, en ik denk dat je bedoelt dat ik daar eens een beetje in moet minderen. Het komt allemaal wel als de tijd daar rijp voor is.
Tijgeroog doet mij inderdaad goed, al heb ik wel het gevoel dat ik het niet te lang achter elkaar moet dragen. Zo af en toe eens een dagje.
Dit is echt zo'n lezing die je even moet laten bezinken, en dat zal ik ook doen.

Heel erg bedankt voor de tijd en moeite, het geeft zeker stof tot nadenken! grin

Origineel bericht van: AngelClear
eekWat kan ik hier nog allemaal aan toevoegen ? blush

Je hebt een erg betoverende en liefdevolle uitstraling en een diepgang die met geen woorden te beschrijven valt. Jouw ogen zijn om in te verdrinken, en neen ik ben niet verliefd op jou, maar het is gewoon zo. Je doet mij denken aan een zeemeermin die doorheen de zeeën en diepe wateren van haar emoties zwemt. Nu eens goed, dan weer slecht. Dan weer wat dieper, dan rust je terug uit op een rots waar je je mooie blonde haren kamt. Je zou zo kunnen meespelen in Lord of The Rings. In de geest zie ik jou op een groot, mooi, wit paard uit het donkere bos komen waar je heel wat spirituele gaven en talenten hebt ontwikkeld en ontvangen. Je rijdt nu vanuit dat donkere bos naar het felle, klare licht en de zon toe. Er zal dan ook een zware last van je afvallen en er is zeker een betere en positieve periode in zicht in de open vlakten van de geest. Daar waar alles puur en rein is en niets verborgen is. Wel denk ik dat je nu niet nog meer nieuwe spirituele inzichten moet gaan opdoen ... eek
Je hebt echt alles al in huis en het wordt nu tijd om met die spirituele inzichten die je hebt ontvangen in het bos uw droomkasteel op te bouwen. Maar je moet echt wel leren grenzen trekken als het op spirituele zaken of dingen aankomt. Anders kan het allemaal erg verwarrend worden ... Zorg dat je goed geaard bent ! En TIJGEROOG staat op nummer één van de hitparade voor u ! Wat ik zo raar vind aan jou is dat je wel aan het zweven bent, maar niet op een negatieve manier. Je zweeft op een erg positieve wolk, emotie of indruk. Daarom ook dat ik het op deze manier zeker kan goedkeuren en daar absoluut geen slecht gevoel bij krijg. Dat witte paard staat voor een enorm sterke en beschermende macht die bij je is en die jou zal blijven voortdragen en ondersteunen en beschermen.
WOW ... Wat een ervaring was het om dat hier zo allemaal neer te schrijven en door te krijgen voor u ... eek
Tamaartje
Tamaartje apr 19 '11
Dan denk ik zomaar dat je daar al behoorlijk ver in bent, super!
Heel mooi als je zo iets voor iemand kunt betekenen.

Origineel bericht van: sies
Heel graag gedaan Tamaartje, tis voor mij ook 1 grote leerschool dus altijd fijn als het klopt.
Leuk!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki