Loading...
nl

wie op wie wil mij helpen ben erg nieuwschierig

siskaatje
siskaatje mrt 30 '11
ja het onderwerp zegt het al ben erg nieuwschierig naar jullie reacties daarom heb ik ook nog niet zoveel over mezelf los gelaten.

suc6 groetjes,siska
Delen:
siskaatje
siskaatje apr 3 '11
hallo,wil niet ongeduldig zijn maar heb ik soms de vraag verkeerd geformuleerd??

misschien moet ik vragen wie misschien mijn foto wil lezen?

fijne dag groetjes,siska.
admin
admin apr 3 '11
Hoi Siska,

Nee hoor, je hebt de vraag niet verkeerd gefomuleerd, soms duurt het alleen wat langer!

Ik wil hierbij wel je foto lezen natuurlijk. Je bent iemand die zich goed af kan sluiten en niet altijd alles van jezelf (durft) te laten zien. Het kan zijn dat je teleurgesteld bent tot een bepaalde hoogte, maar ook niet goed je gevoelens durft te tonen omdat je dat niet altijd in je directe omgeving ervaren hebt. Als je ergens voor wilt gaan, dan doe je dat ook voor 100% en kan hierin erg fanatiek zijn. Je bent ambitieus en hebt een commercieel aspect in je, m.b.t. overtuigen en discussieren. Ik weet niet of je moeite hebt om dingen onder ogen te komen. Dit kan een directe bescherming zijn, jezelf verdedigen, en daarna erover nadenken. Hierdoor kan je op een bepaalde manier overkomen wat je niet altijd herkent, en dit kan wel eens pijn doen. Je bent zoekende op dit moment, en weet even niet welke richting op te gaan. Natuurlijk, je hebt leuke dingen die je vasthoudt, maar je wil meer. Zoek je de richting van communicatie/therapie en het werken met mensen. Je kunt best analyserend zijn, en kan dit talent uitstekend gebruiken bij en met anderen. Gooi er af en toe ook dat zachtere stuk in, ook m.b.t. jezelf. Dit maakt het allemaal wat makkelijker en prettiger voor jezelf, perfectie hoeft namelijk echt niet. Als het ware: gooi je haar gewoon los ! Wie heeft gezegd dat jij alles op een bepaalde manier zou moeten doen, dit ben uiteindelijk alleen jijzelf ! Ben je geinteresseerd of doe je iets met een alternieve zienswijze/therapie?!

Groetjes,
Bart
Marjanne
Marjanne apr 3 '11
Hoi Ciska,

Op de één of andere manier is jouw oproep mij eerder ontgaan.
Voor alles is een tijd zeg ik dan maar wink
Wat een mooie uitstraling heb je, ik voel veel (levens)wijsheid bij jou. Open, heel nieuws,-en leergierig,sociaal en hulpvaardig maar je hebt inmiddels wel geleerd om je grenzen aan te geven.
Ben je gek op reizen? Doe je als beroep misschien ook iets in het toerisme? Je hebt een heel heldere blik op zaken, mensen voel je goed aan en je weet al snel met wie je te maken hebt.
Het voelt voor mij alsof je geleerd hebt jezelf te overstijgen, zodat je alles in breed perspectief kunt zien.
Jij zou ook goed mensen kunnen coachen, ze motiveren; niet denken maar doen is een beetje jouw motto.
Heb je ook iets met engelen? Je hebt zelf al een hele liefdevolle energie bij je. Doe je al iets met healing of met je hooggevoeligheid?
Ik zie je ook achter een tafel zitten, met kunst bezig, of in ieder geval iets creatiefs.
Wat ik hoor als advies is: vergeet niet regelmatig je eigen batterijen op te laden.
Dit is wat in me opkwam, ik hoop dat je er wat mee kunt.

Lieve groet,

Marjanne
Nymira
Nymira apr 3 '11
hallo Siska,

Ik heb je oproepje ook zien staan hoor maar was de laatste tijd een beetje druk.
Wat ik bij jou zie zijn kastelen en ridders . Hou je van de sfeer van kastelen op een romantisch landgoed ? Ook zie ik een soort 'familiewapen' en hoor ik van 'adel' ...weet niet of je hier iets mee hebt ? trekt Engeland/ Ierland je en hou je van Keltische muziek en harp ? Het kan zijn dat dit uit een vorig leven komt of dat je hier nu indirect iets mee hebt. (voel dat je hierbij een positie hebt gehad met veel aanzien en macht)
Zie je een beetje in een keurslijf zitten . Waarbij je vrouwelijke en intuitieve kant een beetje ondergesneeuwd is geraakt. Terwijl je wel degelijk deze vermogens in je hebt.
Het kan zijn dat dat met je opvoeding te maken heeft.
Een tamelijk strenge achtergrond waarbij prestatie doorzettingsvermogen en bijv. goede cijfers belanrijker waren dan wat je van binnen voelde . Overzicht orde en structuur waren belangrijk . Naar de buitenwereld moest men 'onberispelijk' overkomen. Kom je uit een zakelijke familie ?
een opvoeding waarin ook niet zoveel ruimte was voor dingen die 'anders'waren dan de normale realiteit waardoor ik het gevoel heb dat je een deel hiervan afgesloten hebt. Echter is het wel aanwezig en vraagt het je aandacht.
Heb het gevoel alsof je je wat alleen voelde staan met deze gevoeligheid en daar niet echt over kon communiceren .
Door deze opvoeding heb je wel goed geleerd om je staande te houden in de buitenwereld en jezelf te beschermen , waarbij je uitstekend je grenzen kunt aangeven en ook zakelijk kunt zijn met leiderschapskwaliteiten . Voel een goed ontwikkelde zonnevlecht en wilskracht (mannelijk aspect)veremgnd met een bepaalde vrouwelijke charme (dit betekent dat als je iets wilt krijg je het ook voor elkaar ;-)) maar dit mag meer in balans met je intuitieve kant .
Ik zie je een stevige ondergrond hebben met best een stabiele aarding. Het aardse mag meer met het hemelse verenigd worden .(aldus je innerlijke man mag meer ruimte geven aan je innerlijke vrouw) hoop dat je hier iets mee kan .

groetjes van Nymira.
Petra
Petra apr 3 '11
Als ik naar je foto kijk krijg ik het gevoel dat mijn lijf niet vooruit wil, het zit vast in mijn rug en benen ze voelen loom en zwaar. Is daar iets bijzonders mee aan de hand (geweest)? Ik voel ook mijn nek en duizelingen, concentratieproblemen. Is er een ongeluk geweest of iets dergelijks? Ik zie een plotselinge verandering in ieder geval die jouw leven op zijn kop heeft gezet. Alsof je in je vrijheid beperkt bent geraakt en jouw geest is juist zo enorm op vrijheid gesteld. Jij bent een sterk mens, probeert altijd het positieve te zien in situaties of andere mensen maar soms glijd je voor een moment weg en dan voel jij je eenzaam en onbegrepen. Je hebt moeite bepaalde veranderingen in je leven te accepteren, maar dat is heel begrijpelijk want ze zijn heel pittig geweest. Je doet dat ontzettend goed naar mijn idee en voor zover ik dat natuurlijk kan zien. Je hebt een heel goed inzicht in mensen, psychologie is iets wat heel goed erg bij je past omdat je heel goed kunt observeren, analyseren en de nodige levenservaring hebt opgedaan om dat goed over te kunnen brengen.
siskaatje
siskaatje apr 5 '11
wilde iedereen bedanken voor het de tijd nemen om mijn foto te willen lezen wil graag commentaar geven om jullie lezingen zal het niet te lang houden zit nogal in een 8baan de laatste tijd en ben te verdrietig om het uitgebreid te doen sorry daarvoor.

- bart:je zegt precies wie ik ben .
ben behoorlijk anyliserend en als ik ergens voor ga is het voor
100 %.
niemand kan van de buitenkant zien hoe ik me voel omdat ik me
erg goed kan afschermen voor alles net of heb ik een masker op.

- marjanne: heb geen beroep in de toerisme maar voor de rest
klopt het helemaal.
weet altijd precies met wie ik te maken heb en of ik iemand
mag of niet kan dingen goed aanvoelen,denk dat ik idd hoog
gevoelig ben,kan veel voelen aan mensen maar doe er nog niets
mee.
ben niet bezig met kunst maar zit wel veel achter een tafel
schrijf met gedetineerden in amerika.
je advies...klopt helemaal vergeet t regelmatig omdat vaak
mensen een beroep op me doen cijfer ik mezelf weg.

- nymira: heb wel eens voor de grap gezegd ,volgens mij was ik
in een vorig leven hertogin in de riddertijd.
ben gek op films over die tijd en vind het ierland prachtig
hoewel ik er nog niet ben geweest.
heb een strenge opvoeding gehad en idd onberispelijk overkomen
mijn ouders zeiden altijd'wat zullen de mensen wel niet denken'
nee geen zakelijke familie!
kan mezelf ook erg goed beschermen misschien een beetje te goed
en laat ik te weinig van mijn ware ik zien.
en ja als ik iets wil lukt het me bijna altijd.

- petra: jou lezing kan ik me ook erg goed in vinden.
mijn vader is net overleden een engel op aarde echt waar
een beetje zelfde karakter als ik ,zorgzaam en sociaal.
is een hele klap voor me ook omdat het zeer plots was.
ben idd erg sterk heb echt heel veel meegemaakt in mijn leven
snap eigenlijks niet dat ik nog gewoon rond loop en niet ben
ingestort.
probeer ook altijd positief te blijven en net wat jij zegt
glijd ik soms ff af en voel ik me idd zeer eenzaam.
zou graag iets met mijn hooggevoeligheid willen doen maar weet
nog niet wat.
weet altijd snel hoe een mens in elkaar steekt ook al ken ik
die mens helemaal niet.

is toch een langere reactie geworden dan ik dacht bedankt nogmaals.

groetjes,siska.
Marjanne
Marjanne apr 5 '11
Lieve Ciska,

ik wens jou heel veel kracht toe in het verwerken van het zo plotselinge verlies van je vader. Dat je vader nu een engel in de hemel mag zijn, vast wel.

Lieve groet,
Marjanne
Groene_heks
Groene_heks apr 5 '11
Sterkte Ciska, zie het overlijden van je vader niet als verlies, hij is er nog al zie je hem misschien niet smile
Zie het als een gemis, misschien is het dan makkelijker voor je.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki