Loading...
nl

mijn lieve kleine meisje van 3 jaar en 9 maanden

Groene_heks
Groene_heks mei 21 '11
Gaaf Knofje! je hebt een bijzonder meiske in huis smile
knofje
knofje mei 21 '11
@ Moon adamanta, is deze oudere man...een familielid van ons, of hoe bedoel je dat dan??? en bij haar is, hoort en ziet zij hem of hoe moet ik me dat voorstellen???

liefs knofje
Esther
Esther mei 22 '11
Jeetje... wat een verhaal..... sterkte ermee.
Mijn dochter zag ook allerlei dingen die ze niet had kunnen weten... ze praatte (toen ze 2 jaar was) over haar overleden oom die ze niet had gekend... ze beschreef het auto-ongeluk van mijn vader (gebeurde toen ik 11 jaar was) ze had het echt over details die ik en mijn moeder niet eens wisten en aan mijn vader hebben moeten vragen... deze bleken te kloppen... toen ik haar vroeg hoe ze dat wist, zei ze "ja maar mama... ik was bij pake toen" (pake = opa in t Fries)... `s nachts niet kunnen slapen van alle drukte op haar kamer (die ik dan moest vragen weg te gaan).... Ik heb haar in ieder geval nooit gezegd dat het niet waar was enz.... vond het alleen `s nachts wel eens minder... hing dat een aparte sfeer op haar kamertje....

Hoop dat je dochtertje zich inmiddels alweer wat bete mag voelen Knofje....

grtz Esther
Cialara
Cialara mei 22 '11
smilewat een mooi verhaal van je dochter Knofje. Er zullen steeds meer kinderen komen die dit zullen kunnen, het is de tijd dat we ze welkom mogen heten in ons midden. Geniet ervan en leer er zelf van. Wat zij eigenlijk ziet is het verleden, heden en toekomst vanuit de zielen om haar heen. Voor haar is het heel normaal om die beelden door te krijgen. Bevestig het gewoon wanneer het klopt, en waarschijnlijk zal het altijd kloppen. Het is heel normaal eigenlijk zeker als je beseft dat iedereen het in de toekomst zal kunnen wink
diebrabander
diebrabander mei 22 '11
Echt supergrappig, zulke kinderen! laugh
Mijn vader vertelde pas ook dat ik ook zulke dingen binnen kreeg, ik vroeg een keer aan mijn vader: Pap hoe gaat het met de baby van ome huub?(ik was toen 4 ofzo?) Maar ome Huub en tante Els hadden helemaal geen baby
En de volgende dag belde ome Huub, met het nieuws dat ze die ochtend een kindje hadden gekregen tongue
Maar zolang als ik me herinner krijg ik niks bewust binnen uit het verleden/toekomst, dat is wel jammer..

Maar zijn eigenlijk veel van deze paranormaal begaafde kinderen, Nieuwetijds kinderen?
niels
niels jun 17 '11
Ik denk het wel hoor diebrander laugh
knofje
knofje jul 24 '11
ons meiske heeft steeds vaker van dit soort gebeurtenissen.....
had cd van michael jackson aan staan, en ineens noemt ze zijn bijnaam....volgens mij heeft ze hem niet van mij, ik vroeg haar hoe weet je dat , van mezelf....


ben nog steeds wel benieuwd wie die oudere man is, kan iemand mij dat vertellen????

ben al even niet op het forum geweest, had wat dingen te doen in de prive sfeer, die ik even niet kan handelen, ben er nu weer, sorry voor mijn afwezigheid, maar kon even niet anders....
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki