Loading...
nl

Zou iemand mijn foto willen lezen?

meis
meis mrt 28 '11
Hierbij mijn foto, ik zou graag willen vragen of iemand de foto zou willen lezen
Delen:
Richie Richard
Richie Richard mrt 28 '11
Ik zou graag je foto willen lezen. Helaas heb ik het nogal zwaar gehad vandaag. Maar ik zal zeker loop van de week eventjes je fototje lezen.
meis
meis mrt 28 '11
Oke alvast bedankt Richie

Ik heb geen idee of dit een goede foto is? Ik heb nooit mijn foto laten lezen.

Liefs meis
Richie Richard
Richie Richard mrt 28 '11
De beste foto (voor mij) voldoet aan het volgende:
Recent geschoten
Maar 1 persoon aanwezig op de foto. (Dus geen mensen op de achter grond, maar ook geen dieren.)
Foto is gemaakt in een vertrouwde omgeving. Dit geeft het meest natuurlijke van jou weer.
meis
meis mrt 28 '11
ok, dan is deze foto prima
meis
meis mrt 28 '11
staan el mensen op de achtergrond maar dat is best ver, die maken toch niet uit?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 29 '11
Dat maakt niets uit, je foto is goed om te lezen. Het belangrijkste is dat je ogen zichtbaar zijn.
Mimosa
Mimosa mrt 29 '11
Hallo Meis,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik geen fotolezer ben. Ik ben meer een voeler en hoewel ik vaak er niets meer kan, voel ik soms heel sterk dat ik moet reageren.
Het voelt alsof je verscheurt wordt, alsof je enerzijds getrokken wordt door je binnenwereld, je hart, je gevoel en anderzijds door de buitenwereld, materie, wat anderen vinden.
Blijf bij je gevoel, versterk je binnenwereld. Misschien heb je het gevoel dat je er dan niet meer bijhoort, dat je dan verloren bent in deze wereld en alleen komt te staan. Misschien zal dat in eerste instantie zo lijken, maar eigenlijk maakt het je alleen maar sterker, krachtiger en liefdevoller. En je zult merken dat je daardoor ook krachtige, liefdevolle mensen zult aantrekken. Dat je wereld een verschuiving laat zien, een verandering. Het onbekende roept vaak angst op, maar dat is niet nodig. Omarm die angst en je zult merken dat die angst omgezet wordt in energie, in kracht, in liefde.

Lieve Meis, hopelijk heb je hier wat aan.
meis
meis apr 1 '11
Hoi Mimosa,

Wat je zegt is eigenlijk dat ik een soort verandering aan het doormaken ben in mijn leven?

liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki