Loading...
nl

De Galactische Federatie van Planeten

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '11
De Galactische Federatie van Planeten (GF) is een grote federatie met beschavingen van vele verschillende planeten, sterrenstelsels en universa die samen werken aan het harmonieuze bestaan van alle leven.

Er is een Galactische Federatie in elk van de bewoonde sterrenstelsels van ons universum. Deze federaties zijn onderdeel van de universele management structuur, zoals field offices onderdeel zijn van de management structuur van een grote corporatie.

De Galactische Federatie voor het Melkwegstelsel wordt De Galactische Federatie van Werelden genoemd, maar sommige van de rassen vertegenwoordigd in onze GF noemen het wellicht anders. Vandaar het verschil in benamingen gegeven door de Zetas, Andromedanen, etc.

Elk ras, elke beschaving, en elke planeet heeft een delegatie in de GF om hen te vertegenwoordigen. Deze delegaties variëren in grootte. Dit hangt af van de populatie evenals de hoeveelheid verantwoordelijkheid die ze dragen binnen deze management structuur van de GF. Er zijn letterlijk duizenden van deze delegaties omdat er ook zoveel rassen vertegenwoordigd zijn. De GF is veel groter dan we denken.

De Grote Zalen van de GF
De GF heeft een grote overkoepelende raad welke vertegenwoordigers heeft uit iedere delegatie . Deze raad komt bijeen in De Grote Zaal. Maar iedere raad heeft ook weer zijn eigen Grote Zaal. Misschien is dit de reden dat er zoveel verwarring bestaat omtrent dit Grote Zaal verschijnsel. Vele Channelers wonen vergaderingen bij in de De Grote Zaal en denken vervolgens dat er maar één is. Maar eigenlijk kan dit net zo goed De Grote Zaal van een van de lid rassen of lid beschavingen zijn. Je merkt al hoe snel dit verwarrend kan zijn.

De Nibiruaanse raad, de grootste van deze delegaties heeft haar eigen Grote Zaal, maar komt ook vaak bijeen in de Grote Zaal van de GF omdat haar taken het management van de GF beslaan.

Nibiru is geen planeet met beschavingen, maar een Sterrenschip van de GF met vertegenwoordigers van vele rassen wiens rol het is om een reizend Galactisch management team te zijn. Hun missie is om te helpen bij het tot stand komen van allianties en het handhaven van vrede tussen de verschillende werelden van de GF en het assisteren van nieuw toetredende leden. Vandaar hun slogan, "De Werelden Dienen".

De GF van ons Melkwegstelsel is gelokaliseerd in het Sirius sterrenstelsel. Onze zon is een sterrenpoort naar dat stelsel en de GF. Dit is waarom de Hond ster Sirius zo belangrijk is voor de aarde en speelt daarom ook een significante rol in ons verleden.

GF Historie
De Galactische Federatie van de Melkweg is de oudste GF in dit universum. Het was opgericht aan het einde van de eerste grote Galactische oorlog, die werd beslecht in het Lyra stelsel tussen de Mensen, Reptielachtigen, Katachtigen en Carianen. Na deze oorlog besloten de overlevenden dat ze een manier moeste vinden om geschillen te arbitreren zodat deze vorm van destructie (de destructie van de thuiswereld Avyon van de Mens, de eerste Aarde) nooit meer zou voorkomen. Daarom werd de GF opgericht door de eerst leden, de Lyran en de Orion.

Hun eerste vlagschip was Pelegai, een van de weinig overgebleven intacte schepen na de oorlog. Dit was een erg pijnlijke periode en de wonden van deze oorlog zouden vele dimensies van tijd vergen om te helen.

In het begin was de GF nog erg klein omdat zo weinigen de oorlog hadden overleefd. De Lyraanse raad en de Orion raad deden dienst als de administratieve arm van hun nieuwe federatie. Met andere woorden, zij waren de GF. Na verloop van tijd werden er nieuwe rassen gecreeerd als nakomelingen van de originele vier en de GF verwelkomde hen toen zij de galactische status bereikten, zoals wij nu op het punt staan om te doen.

De GF groeide en werd een zeer grote en machtige federatie van werelden die zich bezighield met universele vrede en voorspoed. Inmiddels zijn er miljoenen leden vanuit ons hele sterrenstelsel.

Bron: http://www.crystaldimensions.nl/galactischefederatie.php
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '11
Sprookjes van de Galactische Federatie

Regelmatig verschijnen er nieuwe berichten van de “Galactische Federatie”. Pas is er weer een serie boodschappen geplaatst op diverse nederlandse sites waarbij werkelijk mijn haren overeind gaan staan. In deze serie zeer lijvige artikelen, waarvan er tot nog toe 4 verschenen zijn en als “lezersbrief” geplaatst zijn, staat uiteraard weer alles over onze geschiedenis, over wat er met ons gaat gebeuren enzovoorts. Ook staat er in een van de artikelen uitgebreid uitgelegd wat er in 2012 met ons gaat gebeuren. Ik zal een paar citaten eruit lichten en aan jullie laten lezen:

- “We worden op school verteld dat daar onze geschiedenis in het laatste kwartaal zo’n beetje begon en vertellen jullie ook dat de Egyptenaren de piramides hebben gebouwd zo’n vijfduizend jaar geleden. Er wordt niet op school verteld dat het om een cyclus gaat, we worden in de illusie gelaten dat de aarde een rechte lijn volgt. Nee, het is weer op weg terug naar de bron om volledig opgeladen te worden voor de volgende cyclus. Dit begint op 21 december 2012. Alle planeten komen op één lijn te staan met de bron om hierdoor weer opgeladen te worden. Eigenlijk zoals een computer, schoongeveegd en ge-reset.”

- “Hierbij krijgen we een eclips van 72 uur, omdat andere planeten het zonlicht naar onze planeet blokkeren. Dus de aarde vergaat niet zoals mensen van het egosysteem je voorschotelen, nee, er komt een einde aan de wereld zoals wij hem kennen, we gaan een stapje hoger. De stap van Homo Sapiens naar Homo Galacticus. Doordat de aarde 72 uur geen licht krijgt ontstaan er temperaturen die waarschijnlijk dalen tot ongeveer minus 80 graden. Precies hoeveel weet ik niet, maar ondragelijk voor een fysiek lichaam.”

- “De Galactische Federatie wil ons van de aarde halen, want we kunnen de temperaturen niet aan…denk even logisch na…je hebt je verstand gekregen voor jezelf…het zit in jou…het is voor jezelf bedoeld…hoe jij het ziet…waar jij je van bewust bent!!! Wordt wakker!!! Ze willen je naar een andere plek brengen waar je veilig bent totdat het voorbij is. Gebruik je hart voor je denken. Alleen je hart weet de kennis…het is je bron van wijsheid…zoals de boom van wijsheid in de Bijbel…het ego systeem hanteert het systeem van kennis…VOORKENNIS. Weet je nog??? De gevallen engelen hadden Gods kennis niet hun energie!!!”

Elders in het artikel wordt nog gezegd dat we al in de fotonenlaag zitten, en in een ander stuk wordt nog even uitgelegd dat Nibiru een ruimteschip is, het was eerst een holle planeet, en daar hebben ze nu een ruimteschip van gemaakt. Schijnbaar gaan we daar met zijn allen logeren tijdens de eclips van de aarde op 2012. Dit gaat mij toch allemaal een beetje te ver. Het lijkt wel of alle mythen en sagen over 2012 in dit stuk bij elkaar geveegd zijn en wederom naar binnen gelepeld worden. Het wordt tijd om een beetje mijn hoofd….of mijn hart aan het denken te zetten, zoals de schrijfster ook voortdurend aanhaalt in het stuk.
Alle planeten op één lijn?

Laten we eerst eens kijken wat ze zegt. Alle planeten komen op een lijn te staan met de bron. Als we eens kijken naar de horoscoop van 21 december 2012 dan blijkt al heel snel dat dit niet zo is. De planeten zouden dan op een kluitje moeten staan of op twee kluitjes recht tegenover elkaar. Dit is niet het geval.


Als je de planeet simulator van de NASA gebruikt en ons zonnestelsel laat zien ten tijde van 21 december 2012 dan zie je ook meteen dat de planeten niet op een lijn staan, ook al kun je de binnenplaneten hier niet eens op zien:


Misschien is dit een uitvloeisel van de theorie van John Major Jenkins over de afstemming van de winter equinox met het centrum van de melkweg, ik weet anders niet waar het vandaan komt. Over die afstemming heb ik al eerder bericht, die afstemming is al in 1998 begonnen en zal in 2016 ongeveer voorbij zijn.


Drie dagen duisternis?

Een andere mythe die steeds weer opnieuw terugkomt is die van de drie dagen duisternis. Ik geloof dat het oorspronkelijk uit de bijbel komt uit het boek Openbaringen. Het is destijds nieuw leven ingeblazen door de theorie van de fotonenlaag, waardoor wij drie dagen in een soort van energie-nulpunt komen. Heel interessant. Ook is het door het Nibiru kamp opgepakt, de Zetas zeggen ook dat door het passeren van Nibiru de aarde 3 dagen stil gaat staan en dan andersom gaat draaien. Door die stilstand kan het 3 dagen donker of 3 dagen licht zijn, afhankelijk van de kant van de aarde waar je dan bent. Ook dit wordt door de bijbel ondersteund, denk aan het verhaal van Jericho waarna de zon aan de andere kant opkomt. In allerlei oude verhalen wordt dit ook vernoemd, en als ons verleden zo stormachtig geweest is, dan is dit best mogelijk. Ik sluit dat niet uit. Maar wat er in dit verhaal door de “Galactische Federatie” als reden gegeven wordt, dat lijkt me sterk. Ze zeggen namelijk in de citaten boven dat doordat alle planeten op een lijn blijven staan de aarde 3 dagen geen licht van de zon kan ontvangen. Dat is wel heel bijzonder, en is volgens mij totale onzin. De aarde is de vierde planeet vanaf de zon gerekend. De zogenaamde “binnen-planeten”, die zich tussen de aarde en de zon bevinden, zijn veel kleiner. En bevinden zich bovendien op flinke afstand van de aarde, zodat wij ze heel af en toe, als ze zich voor de zon bevinden, als een minuscuul klein stipje op de zon kunnen zien. En dan heb je daar nog een goede telescoop voor nodig. Nee, dan is de maan nog een betere kandidaat. De maan kan inderdaad de zon geheel afdekken, maar dat is dan weer op een heel klein plekje op aarde te zien, de maan kan absoluut niet de hele aarde afdekken. In het onderstaande plaatje zie je de verhoudingen, maar uiteraard niet de juiste afstanden. Duidelijk wordt in ieder geval dat die binnenplaneten de zon niet kunnen afdekken. Niet een beetje niet, maar totaal niet.



Conclusie

De “boodschap” is een samenraapsel van “gangbare” mythen en sagen en ook nog eens op een nieuwe grappige manier niet kloppend. Ik weet dat niet iedereen verstand heeft van ons zonnestelsel en wat er allemaal gaat gebeuren is ook voor mij nog steeds niet duidelijk. Maar één ding is mij wel geheel duidelijk als ik mijn logische verstand gebruik en mijn hart volg: aan dit soort boodschappen heb ik niets. En zo te zien is het nog een lange weg om de waarheid achter 2012 te achterhalen. Dus is dit zeker niet het laatste artikel in deze serie…

Bron: http://www.goto2012.nl/blog/?page_id=52
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 9 '12
De pleiaden maken onderdeel uit van dee galactische federatie.
Daecca
Daecca okt 12 '12
Het mooiste is nog wel dat het gehele verhaal wetenschappelijk niet te staven is.

De aarde die drie dagen stil gaat staan en dan de andere kant op gaat draaien? Als de aarde stopt met draaien. Of in rap tempo zijn snelheid verliest verplaatst al het water zich naar de polen waardoor we een super continent krijgen. Aan de evenaar. Met alle gevolgen van dien. De atmosfeer raakt dan aan d evenaar zo dun dat de zon er schroeiplekken zal maken.

Dat gegeven heb ik van een gedachte experiment genaamd "the day the earth stopped"

plys dan natuurlijk nog het verhaal van de zonsverduistering. Als ik dat ga samenvoegen met het verhaal van de planeet die terugkeerd in ons zonnestelsel na 5000 jaar. Zou dan nog kunnen. Maar die planeet zal ons volgens het verhaal passeren aan de mars kant van d planeet. Dus ook dat is krom.

Al met al vertrouw op mijn innerlijke wijsheid en neem ik al die doemsdag verhaalen met een korreltje zout.

Als je kijkt naar oude sektes waarin iedereen zelfmoor pleegt omdat ze denken dat de wereld ergaat en alleen zij opgehaald zullen worden door ruimteschepen. Vind ik dit hele verhaal daar angstig veel van weghebben.

Mensen vergeten in het nu televen. En juist DAT is nu zo belangrijk.

Gegroet
Kirra/harrie
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 12 '12
Klopt helemaal. Daarom zjin het ook sprookjes. Veel dingen zijn complete onzin die er beweerd worden en volgens mij alleen maar dienen om de collectieve angst (= macht) aan te wakkeren.
obs
obs okt 14 '12
De galactische federatie... daar zit zeker wat in. Het doet me aan een droom herinneren die ik onlangs had waar ik zonder lichaam in de ruimte vertoefde en me dingen werd verteld (sla op mijn kop want ik weet begot niet meer wat) over misschien toekomst of verleden, ik dacht eerder verleden en ik planeten zag verschuiven en vermeerderen waar anderen werden geboren. Iemand was aan het uitleggen wat er gebeurden.
Ofwel heb ik veel fantasie:) dat kan natuurlijk ook maar mijn brein kan het niet zo vatten. Wat mijn gevoel verteld: ervaar ik een soort herinnering.
Misschien voor mijn hoger ik bedoeld, hehe

Nou ik neem het net als jullie met een korreltje zout hoor. Als het zou moeten gebeuren, kunnen we toch niets doen. En dat je in jezelf moet geloven en de warmte in jezelf moet onarmen is heel belangrijk.

liefs obs
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 14 '12
Misschien mag je het korreltje zout weglaten en heb je een herinnering aan je eerste incarnatie gezien? Voordat je hier op aarde, je eerste reis kwam maken?
obs
obs okt 14 '12
Ik twijfel. Zou kunnen. Ik weet wie ik in mijn vorig leven was. Heb een paar jaar terug aan mijn graf gestaan maar dat is een ander verhaal die ondertussen begrepen en afgerond is. Krijg er toch geen dromen meer over.
Nou, ik heb al vaker in de ruimte geweest en gelijkaardige dromen gehad. Ook over de aarde die terug ging in de tijd. Toen had ik ook geen lichaam, ik was daar maar ik was niets. En de aarde draaide in tegengestelde richting en veranderde. Ik zag continenten weer samenvoegen en werd er ineens naartoe gezogen.
Daar kroop ik door een grasveld want er waren dinosaurussen en ik had gauw een klein dinotje naast mij als vriendje. En ik zocht een veilige plek. Hij zei dat iets verder mensen woonden. Daar waren houten huizen en hoge gebouwde gevangenissen van boomstammen waarover ik eerst heen moest om de ingang te bereiken. Ze vangden dinosaurussen maar op een bepaald moment schoot iedereen in paniek. Ik was nog steeds aan het klimmen en hoorde het beest naderbij komen tot gesnuif in mijn hals. Het diertje zei dat ik me muisstil moest houden en dat deed ik. Even later werd ik wakker. Maar ookal gedroomd van andere planeten. Een planeet dat net vernield was en waar een klein groepje mensen stonden. Het was pikdonker, overal rood zand en putten en er heerste onrust. Niemand was vriendelijk, iedereen dacht aan zichzelf. Maar ik heb dromen die ik denk niet zomaar komen en dat verontrust me wel. Herhaaldelijk droom ik over een bacterie die zich op onze aarde vermenigvuldigd, onze wateren vervuild en zich daar prima kunnen vinden. Groter worden, zich bijeenklampen tot grotere wezens en uiteindelijk in ons terecht komt. Iedereen wordt aangetast. Ik ook maar ik blijf blijkbaar dezelfde smile. En uiteindelijk blijken ze niet slecht te zijn. In één van die dromen moest ik mee met de andere wezens die op zich niet abnormaal maar net als ons uitzagen waar ik werd voorbereid op het nieuwere leven. Dit droomde ik eenmalig omdat ik dan blijkbaar niet ben wakker geschoten. Het gaat altijd gepaard met overstromingen, bliksem en storm die onze huizen verwoesten. En vanaf ik dat één bacterieke zie weet ik al van O'nee 'daar zijn ze weer'. Ik probeer alles om ze te vernietigen maar ze vermenigvuldigen veel te snel.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 15 '12
Je hebt herinneringen aan je eerste incarnaties. Ik raad je aan om dit te lezen: http://www.merudi.nl/cgi-bin/cl/index.pl...e_beginning.htm

Het vertelt wat meer achtergrond over de aarde en ook aan de vernietigingen die je hebt ervaren.
mercedes
mercedes nov 30 '12
de gf verhalen die op het web staan, ja ik kan ook teksten aanvoelen, is een vrouw van oudere leeftijd die het schrijft. zelf persoonlijk heb ik er niets mee, maar vond de boodschappen oud nieuws, en elke keer zoveel beloftes die weer niet konden waar maken omdat.......... ja ook ik heb de drie dagen duisternis gezien maar ik weet niet in welk continent. maar ja wat is drie dagen zonder stroom, ik maak me er niet druk om.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki