Loading...
nl

Wens jij dat UFO's zich openbaren?

Beschermengel
Beschermengel mrt 28 '11

Gast ik was helemaal niet met ufo's bezig eigenlijk, het/zij kwamen naar mij ...ik ben me er in gaan verdiepen toen ik contact kreeg. En sindsdien wil ik er alles over weten, dus het was absoluut niet zo dat ik ze opzocht.

En het heeft volgens mij niets te maken met dat we te weinig liefde voelen bij de mensen die hier op aarde zijn. Het kwam bij mij in iedergeval zomaar op mijn pad, en dit is niet het enige voorbeeld wat ik heb...ik heb ook in ruimteschepen gezeten, het klinkt misschien raar maar het is echt waar! En niet echt veel mensen willen het geloven, maar dat vindt ik niet erg ...het is mijn waarheid en die kan niemand mij afpakken wink
gast
gast mrt 28 '11
BE, natuurlijk mag je je eigen waarheid hebben, ik hoop alleen niet dat anderen dit ook als waarheid aannemen. Want ik denk dat iedereen hun eigen ervaring ermee zal krijgen als het zover is, maar is het wel iets dat persoonlijk is en niet in een vaste vorm gegoten kan worden. Dan lopen mensen nl het "risico" het niet te ervaren omdat ze er niet meer open voor staan omdat ze al een beeld gevormd hebben. Het is net als met "God". Die moet ieder voor zich ook vinden zonder het denkbeeld van de ander in hun hoofd/hart te hebben. Anders vinden ze hem/haar dus nooit.
karda
karda mrt 28 '11
Zelf denk ik dat Ufo's zich openbaren, als ze moeten ingrijpen omdat er anders iets ergs met de wereld zou gaan gebeuren, maar ik denk niet dat ze zich snel zullen laten zien, omdat de wereld er niet klaar voor is, er zou een chaos ontstaan, omdat de mensen niet zouden begrijpen dat ze het goed met ons voor hebben.
dan heb ik het over de negen, er zijn ook beschavingen die het minder met ons voor hebben.
Maar dat we niet alleen zijn in het universum er zijn er verschillende dat weet ik zeker. dat is iets wat ik inmezelf voel, daar heb ik geen bewijzen voor dat ik ze gezien heb.

liefs karda
karda
karda mrt 28 '11
Lieve beschermengel,

Ik vind het heel mooi en bijzonder wat je hebt meegemaakt, zou je daar iets meer over kunnen vertellen.
En blijf altijd in je eigen waarheid geloven, jij hebt inderdaad het meegemaakt, prachtig zo'n ervaring.

liefs karda
Beschermengel
Beschermengel mrt 28 '11
Quote:
BE, natuurlijk mag je je eigen waarheid hebben, ik hoop alleen niet dat anderen dit ook als waarheid aannemen. Want ik denk dat iedereen hun eigen ervaring ermee zal krijgen als het zover is, maar is het wel iets dat persoonlijk is en niet in een vaste vorm gegoten kan worden


Het was mijn ervaring die ik vertelde en wil beslist niets opdringen...ik gaf antwoord op Jannie's vraag.

Quote:
Dan lopen mensen nl het "risico" het niet te ervaren omdat ze er niet meer open voor staan omdat ze al een beeld gevormd hebben. Het is net als met "God". Die moet ieder voor zich ook vinden zonder het denkbeeld van de ander in hun hoofd/hart te hebben. Anders vinden ze hem/haar dus nooit.



Dan kan ik beter maar mijn mond hier houden ...want ik vertel meestal uit mijn eigen ervaring...maar volgens mij doen we dat allemaal.
Groene_heks
Groene_heks mrt 28 '11
Nee hoor Bea, ik ben een rare maar zeker niet buitenaards smile
Groene_heks
Groene_heks mrt 28 '11
Jouw waarheid is jouw waarheid Coby, laat mensen maar kletsen, trouwens dat doen ze toch wel, of je ze nu voer om te kletsen geeft of niet smile
admin
admin mrt 28 '11
hihi waar was je voor je geboorte? wink
Waar komen we vandaan?
Waren we altijd al hier en waar gaan we naar toe na dit leven als aardling?
Groene_heks
Groene_heks mrt 28 '11
Ik ben gewoon een mens en wat anderen ook denken en vinden (en dat mag!) ik blijf erbij en mocht blijken dat ik het mis heb dan is dat gewoon zo smile
Beschermengel
Beschermengel mrt 28 '11

Karin dankje...
gast
gast mrt 28 '11
BE het is niet mijn bedoeling jouw mond te snoeren en wat ik schrijf geldt eigenlijk meer voor de lezers van jouw ervarings verhaal dat ze het niet aannemen als waarheid want dan missen ze hun eigen waarheid. Daar gaat het mij om. Dus verhalen als waar dit topic mee begonnen is neem ik zelf maar als een korreltje zout want de waarheid komt niet van buiten (door anderen bepaald) maar vanuit ieders innerlijk. Maar die verhalen van buiten af kunnen je wel beinvloeden waardoor je je eigen waarheid dus mist omdat het naar alle waarschijnlijkheid niet lijkt op die van een ander. Iedereen heeft zijn eigen ervaringen, bewustzijnsniveau en interpretatie.
Beschermengel
Beschermengel mrt 28 '11

Maar iedereen schrijft hier toch zijn eigen waarheid?...of zie ik het verkeerd. Dan kunnen we wel ophouden met schrijven ...omdat we anders onze mening opdringen dat geldt zowel voor jou als voor mij en vele anderen hier op Merudi.
Groene_heks
Groene_heks mrt 28 '11
Origineel bericht van: Beschermengel

Karin dankje...


Ja maar zo is het toch engeltje smile
Het wordt tijd dat we elkaars waarheden gaan accepteren en respecteren zonder onze eigen waarheid uit het oog te verliezen.

En ik vind je vet stoer dat je er gewoon voor uitkomt, ook al deel ik je geloof niet, maar dat doet er dus helemaal niet toe!


xxxx
LPChip
LPChip mrt 28 '11
Ikzelf heb telepatisch contact gehad met een buitenaardse entiteit van de Galactische Federatie.

Wanneer iemand naar mij toekomt omdat hij/zij hulp nodig heeft krijg ik altijd van boven af informatie die me kan helpen deze persoon te helpen. Als het om een derde persoon gaat, dan kan ik contact met deze gene leggen en weet ik dingen te vertellen die ik niet kan weten, omdat ik deze gene nog nooit ontmoet heb.

Er is een keer iets speciaals gebeurd. Iemand kwam bij me en vertelde dat ze werd lastig gevallen door een entiteit die heel sterk was. Het was geen vervelende entiteit, maar hij was zo sterk dat het niet prettig voor haar was. Ze kwam bij mij of ik ideeën had hoe ze hiermee om kon gaan, want normaal kan ze wel een barrière creëren die dit soort energieën op afstand houdt. Deze was zo sterk dat het er dwars doorheen ging. Als ze contact met deze entiteit ging zoeken, dan liep ze tegen een beschermingsveld aan.

Naarmate ik met haar in gesprek was, kreeg ik contact met deze entiteit. Dit was een buitenaards wezen. Ik heb geen contact gehad in de vorm van woorden enzo uitwisselen, maar ik wist wel wat de intentie was van dit wezen en kon terugcommuniceren waar ze mee zat. Uiteindelijk heeft het ertoe geleid dat ze geen last meer heeft gehad van deze entiteit en er nu mee kan communiceren. Via haar heb ik een bedankje gekregen van dit wezen.
gast
gast mrt 28 '11
Origineel bericht van: Beschermengel

Maar iedereen schrijft hier toch zijn eigen waarheid?
Dat is te hopen, maar ik betwijfel het in bepaalde verhalen. Dan heb ik het niet over jouw ervaringsverhaal BE.
...of zie ik het verkeerd. Ligt eraan waar en hoe je naar kijkt wink Dan kunnen we wel ophouden met schrijven Waarom? Je schrijft toch niet om de ander te overtuigen van jou gelijk/waarheid maar je deelt dat wat jij ervaren hebt en verteld hoe jij het geinterpreteerd hebt. Wat mij betreft mogen er meer ervaringsverhalen komen. Maar met het besef dat dit jouw ervaring en interpretatie is. ...omdat we anders onze mening opdringen doe je dat als je je ervaring verteld? Wel wanneer je zegt dat jou waarheid DE waarheid is en dat anderen het ook als enige waarheid zouden moeten aannemen want anders..... dat geldt zowel voor jou als voor mij en vele anderen hier op Merudi.
admin
admin mrt 28 '11
Zelf heb ik ook in een ziele reis kontakt gehad met iemand die ging over het besturen van tijdreizen en begeleiden van de mens op aarde ermee, voor mij is het zo normaal als een koekje bij de koffie.
Ik begrijp dat het voor iemand die dit niet heeft ervaren nogal onwerkelijk overkomt dit zou ik denk ik jaren gelden ook gezegd hebben terecht.
Eerst moet je de dingen zelf ervaren alvorens je het kan aan nemen.
Maar voor mij persoonlijk is het een weten geen geloven meer.
Ik hoop dat vele mensen binnen nu en een tijdje zelf ervaringen gaan opdoen ermee, zodat ze het kunnen begrijpen deze channelingen en boodschappen.

in kracht en liefde voor ieders persoonlijke weten en waarheid

Ajada
gast
gast mrt 28 '11
Ja Ajada, het is mooi als je zulke ervaringen hebt. En uit eigen ervaring weet ik ook hoe mooi het kan zijn om contact te hebben met dat wat "buiten" mijn ego in mij is. Maar ik zou er de woorden niet voor kunnen vinden om dat wat ik ervaar te omschrijven. Ook al omdat ik weet dat anderen het met hun eigen woorden zullen interpreteren en het dan al niet meer is wat het voor mij was. Daarom heb ik er niet de behoefte voor om dit hier op te schrijven. Liever wil ik mensen vertellen hoe ze daar zelf kunnen komen, i.p.v. dat ik het al ga invullen voor hun.
Naarmate je bewustzijn groter wordt weet je ook waar bepaalde ervaringen vandaan komen en wat het betekend. Maar dan nog blijft het ieders eigen interpretatie.
Groene_heks
Groene_heks mrt 28 '11
Ik geloof in elfjes en kabouters smile
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan van iedereen verwacht dat zij dat ook geloven wink

Mooi gezegd Gast smile
gast
gast mrt 28 '11
Hahaha, zelfs elfjes en kabouters kunnen op verschillende manieren handjes en voetjes krijgen Karin. Laat iedereen die er in geloofd ze maar tekenen.....En dan ook de mensen die weten dat ze er zijn en ze zelf ervaren hebben ze ook laten tekenen....Wedden dat er in de groep gelovigen er meer op elkaar lijken dan in de ervaringsgroep (als het al niet allemaal lege velletjes zijn die je ziet wink)......
admin
admin mrt 28 '11
Ja je schrijft altijd vanuit je eigen ziel en dat is vaak anders als een ander zijn ziel hoewel sommiggen erg dichtbij liggen en anderen weer wat verder.
Dingen zijn niet in woorden te leggen het zijn de ervaringen en het ondergaan wat maakt dat we weten, mooi Gast, en karin ook een aarde ziel?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki